Prolog

45 6 0
                                    

„Dla tych, którzy nie boją się wkraczać w cienie, szukając światła, i którzy w ciszy odnajdują zrozumienie."

Słońce chyliło się ku zachodowi, rzucając złote promienie na stare mury Moonford High. W powietrzu unosił się zapach skoszonej trawy, a dźwięki rozmów uczniów tworzyły melodię typowego szkolnego dnia. Jednak dla Willow Hayes każdy dzień był inny. Zawsze starała się pozostać w cieniu, unikając wzroków innych uczniów, ale wciąż czuła, że wszyscy widzą w niej coś więcej — coś, czego sama nie mogła zdefiniować.

Z zamyśleniem spacerowała po korytarzu, kiedy usłyszała znajomy, chłodny głos.
-Will, wiesz, że musisz przestać biegać jak upiór? Nie wszyscy w szkole są twoimi wrogami."

To był Raven Knight, czarna dusza, która zawsze przyciągała uwagę. Chłopak, który zaledwie kilka miesięcy temu pojawił się w Moonford High, zdążył zdobyć reputację nieprzystępnego i tajemniczego. Jego ciemne włosy i intensywne spojrzenie sprawiały, że uczniowie obawiali się z nim zadzierać, ale Willow zawsze miała wrażenie, że za jego zimnym frontem kryje się więcej.

„A ty przestań mi przeszkadzać," odpowiedziała z lekkim uśmiechem, choć w sercu czuła niepokój. Raven, zaskoczony jej odpowiedzią, uniósł brwi, a w jego oczach pojawiła się iskra zainteresowania.

Jakby na zawołanie, dzwonek ogłosił koniec przerwy, a uczniowie zaczęli wracać do klas. Raven i Willow stanęli obok siebie, a ich spojrzenia spotkały się na ułamek sekundy, co wystarczyło, by napięcie między nimi wzrosło. Oboje czuli, że ich ścieżki skrzyżują się w nieoczekiwany sposób.

Tego dnia nie wiedzieli jeszcze, że ich życie wkrótce stanie się częścią skomplikowanej układanki. Tajemnice Moonford High były głębsze, niż mogliby przypuszczać, a zniknięcie jednego z uczniów otworzy drzwi do mrocznych sekretów, które połączą ich losy w sposób, którego żadne z nich nie mogło przewidzieć.

"Są sekrety, które pozostają w cieniu — nie dlatego, że nikt nie chce ich odkryć, ale dlatego, że nie każdy potrafi je zrozumieć."

"Echoes of the Unknown" Shadow#1Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz