MELODY
We lopen samen naar beneden en gaan voor de tv zitten. Ik heb interactieve tv dus kunen we gewoon een film kijken. "Wat wil je zien?" Vraag ik aan Harry. "Horror?" Vraagt hij grijnzend. Ik knik. Hij weet dat ik horror haat. Ik zet de film klaar en Harry neemt de pizza aan bij de deur. Als Harry terug is zet ik de film op play. We kijken the woman in black 2, waarom had ik ook al weer toegestemd? Bij een eng stukje verlaat een gil mijn mond. "Is kleine Melody bang?" Vraagt Harry lachend. Ik kijk hem boos aan en richt me weer op de film. "Wat een kut film!" Zeg ik als de film is afgelopen. Ik loop naar de keuken met de lege pizza dozen en gooi ze in de afvalbak. "Ik wil een knuffel" zeg ik quasi boos. "Sure" lacht Harry en hij omhelst me. "Ik heb je knuffels gemist Hazz" glimlach ik. "Ik heb jou gemist om te knuffelen" fluistert Harry. "Hoe zijn de andere jongens qua persoonlijkheid?" Vraag ik uit nieuwsgierigheid. "Wacht ik heb een idee!" Zegt Harry enthousiast en hij pakt zijn telefoon. Hij typt iets en pakt dan zijn laptop uit zijn koffer. "Kom we gaan skypen" zegt hij met een lach op zijn gezicht. "Oke" zeg ik en ik ga naast Harry zitten. Er verschijnen 4 vakjes waarvan wij in 1 zitten.
'U: Hey mates, ik moet jullie aan iemand voorstellen.
Liam: Hi Styles, vertel!
Louis: Joo wie is die chick?
Niall: Vertel
U: Guys, dit is Melody mijn beste vriendin!
Louis: Ik wist niet dat je die had, en ik was toch je beste vriendin?
Liam: Ze is cute.
U: Louis je bent mijn beste vriendin nooit geweest, tenzij je stiekem een meisje bent
Louis: Shhhhht, waarom verklap je het nou? Nu weet iedereen het.
U: Jammer dan Lou, ik ga even naar de wc
Niall: Melody vertel eens wat over jezelf.
U: Ik ben Melody Carter Johnson, ik ben 19 jaar oud en ik ken Harry al 17 jaar.. ik weet niks meer
Louis: Wat, zolang al? Waarom hebben we je nog nooit ontmoet?
U: Ja en Idk, moet je Harry vragen..
Liam: Uhm ik heb net een krantenkop over je gevonden.. is dat waar?
U: Oh uhm ja
Niall: ??
Louis: Waar hebben jullie het over?
U: Harry is terug, ik ga wat drinken halen byeeX
Niall: Bye
Louis: Dagh xxxxxx xD
Liam: Bye
Ik loop de kamer uit naar beneden. Ik pak 2 glazen en vul ze met cola. Mijn telefoon gaat en ik neem op. "Hey mam...Hoe bedoel je?...Dus jullie blijven in Amerika?...Jullie laten me dus achter?...Fijne ouders hoor!...Dagh mam." Ik slik. Ze laten me gewoon vallen, net zoals Harry dat 5 jaar geleden deed. Ik klem een zak chips tussen mijn tanden en loop met de glazen in mijn handen naar boven. "Melody waarom huil je?" Vraagt Harry geschrokken. Ik had niet eens door dat ik huilde. Ik haal mijn schouders op en geef Harry zijn glas cola. Ik zwaai naar de jongens en open de zak chips. "Mel wat is er?" Vraagt Harry. Ik schud mijn hoofd en bijt op mijn lip.
JE LEEST
Everything About You
FanfictionHarry and Melody were best friends until Harry go to the X-Factor. He has broken all contact. Melody is broken and it's his fault. One day Harry is in the country again, what shall happen?