We komen beneden en alle jongens kijken me aan. "Melody het spijt me! Ik vond alleen dat Harry het moest weten, hij is je beste vriend" zegt hij. Ik zie in zijn ogen dat hij spijt heeft. "Het is al goed, nu maar hopen dat Anne me niet vermoord ofzo" lach ik. Ik bedoel het eigenlijk serieus maar oke. "Mel, mijn moeder gaat je niks doen. Ik beloof het!" Zegt Harry. Ik knik. "Ik hoop het" zeg ik. "Zullen we vandaag wat leuks gaan doen?" Vraagt de jongen die ik nog niet ken. "Wie ben jij?" Vraag ik. "Ik ben Louis de geweldige Tommo Tomlinson!" Lacht hij. "Uh Louis dus, ik ben Melody" grinnik ik. "Maar wat gaan we vandaag doen?" Vraagt Louis. "We gaan naar een pretpark!!" Schreeuwt Harry ineens enthousiast. Ik knik lachend en de anderen stemmen ook toe. "Ik rij" zegt Liam die met autosleutels rinkelt. "Ik wil voorin!!" Schreeuwt Louis hyper. Ik barst in lachen uit en we lopen naar de auto die Liam gehuurd heeft. Ik ga in het midden zitten en Niall en Harry naast mij. Ik zie Anne vanuit het raam boos kijken. Great. Ik negeer het en richt me op Niall die een verhaal over vroeger verteld. Na een tijdje zijn we er en ik stap uit. "Waar gaan we eerst in?" Vraag ik. "ACHTBAAANN!!!!" schreeuwt Niall. Ik slik en heb het gevoel dat ik helemaal wit wegtrek. Ik kijk angstig naar Harry die me geruststellend aankijkt. "Ik blijf wel hier, op de spullen passen" zeg ik. "Ik blijf wel bij Melody" stelt Harry voor. Iedereen knikt en ze lopen naar de rij voor de achtbaan. "Ik zag je wel kijken naar Niall hoor, moet je wat opbiechten?" Vraagt hij grijnzend. "Waar heb je het over?" Vraag ik onbegrijpend. "Kom op Mel, ik zie heus wel dat je Niall leuk vind" zegt hij lachend. "Nee dat kan niet" zeg ik. "Hoezo niet?" "Omdat ik uh iemand anders leuk vind" zeg ik vlug. "Wie dan?" Grijnst hij. Damn, waarom vraagt hij dat. Als ik iemand anders leuk zou vinden had ik eerlijk geantwoord maar ik kan hem niet vertellen dat ik hem leuk vind sinds hij terug is. "Het is niet belangrijk" lieg ik. Tuurlijk is dat wel belangrijk, maar ik wil onze vriendschap niet verpesten. "Mel, ik ben je beste vriend! Je kan me alles vertellen. Ik kan je helpen. Ik kan je advies geven of ik kan er gewoon voor je zi...-" "Harry het kan niet en het mag niet!" Onderbreek ik hem. Hij kijkt me niet begrijpend aan en draait zijn hoofd dan weg omdat de jongens hem roepen. Ik baal zo erg. Ik wil eerlijk tegen hem zijn, echt! Maar ik kan het niet. Ik zal alles verpesten. "Melody ga je mee naar de ijskraam?" Vraagt Niall. Ik knik, sta op en loop achter Niall aan. "Oke vertel wat is er? Ik zie dat je iets dwars zit" zegt Niall als we buiten gehoorafstand zijn. "Het is niks" zeg ik. Mijn stem is schor en trilt een beetje. "Ik geloof je niet. Als je erover wil praten weet je me te vinden" zegt hij schouder ophalend. Hij besteld 5 softijsjes en we lopen terug. Hij deelt het ijs uit en ik ga zitten.
JE LEEST
Everything About You
FanfictionHarry and Melody were best friends until Harry go to the X-Factor. He has broken all contact. Melody is broken and it's his fault. One day Harry is in the country again, what shall happen?