Chapter Fourty-Five

65 2 0
                                    

HARRY

Dit kan zo niet langer, ik moet het uitmaken. Als het management dit te weten komt, mijn reputatie is verpest. Misschien als ik het uitmaak, misschien wil ze dan naar een kliniek. Ze heeft zichzelf weer gesneden en ik weet de reden niet eens. Ik praat wat met Michael en het vliegtuig landt. Als ik uitstap loop ik achter Melody aan. "Melody?" Vraag ik. "Wat?" Vraagt ze bot. "Ik maak het uit, sorry" zeg ik zacht. Ze draait zich om en loopt weg.

MELODY

Klootzak dat hij is. Ik loop naar het groepje waar Ashton bij staat. De tranen staan in mijn ogen. "Hi" zeg ik zacht. Louis, Luke, Liam en Ashton kijken me aan. "Melo wat is er?" Vraagt Luke. "N-niks" lieg ik. Niet dat het geloofwaardig overkomt. Harry, Michael, Calum en Niall komen er bij staan. Harry doet alsof er niks gebeurd is, waarom doet hij dit? Ik kijk naar Liam die me mee trekt. "Wat is er gebeurd? Is het nogsteeds dat van het eiland?" Vraagt hij bezorgd. Ik schud mijn hoofd en barst in huilen uit. "Ik haat hem" huil ik. "Wie?" Hij kijkt me vragend aan. "Harry, ik haat Harry" zeg ik zacht. "Waarom haat je hem? Hij is je vriendje" zegt hij verbaasd. "Hij was mijn vriendje, hij heeft me gedumpt" fluister ik huilend. "Asshole dat hij is!" Zegt Liam. "Liam ik kan dit niet, hij heeft me weer laten vallen. Alles begon dankzij hem en ik wil het niet weer meemaken. Ik kan het niet meer" fluister ik terwijl ik tegen de muur ga zitten. Liam komt naast me zitten en slaat zijn arm om mijn schouders. "Je kan het wel Mel, je bent sterk. Als er iets is kan je me altijd bellen of naar me toe komen he" zegt hij lief. Ik geef hem een knuffel. "Dankje Liam." Fluister ik.

LIAM

Melody en ik lopen terug naar de groep en ik loop op Harry af. "JE BENT ECHT EEN KLOOTZAK DUDE, WAT IS ER MIS MET JOU?" roep ik kwaad. Iedereen kijkt me geschrokken aan maar ik duw Harry opzij en loop door naar de bagage-band. "Liam wacht" hoor ik Melody roepen. Ze rent achter me aan. "Dankje dat je dat deed, je bent de beste" glimlacht ze. Ik kijk even achterom en zie de jongens hierheen kijken. "Hij is je niet waard" fluister ik en ik trek haar in een knuffel.

MELODY

Ik loop met Liam naar de taxi en de rest loopt er wat achteraan. Ik stap samen met Liam, Louis en Ashton in en we rijden naar mijn huis. Ik zie Harry gelijk door lopen naar zijn eigen huis. Ik loop naar binnen en plof neer op de bank. Ik trek mijn knieen op en sla mijn handen voor mijn gezicht. "Melody wat is er nou?" Vraagt Luke. Ik kijk naar Liam ten teken dat hij het moet uitleggen. "Ze is verkracht, ze heeft haar zelf gesneden en Harry heeft haar gedumpt zonder enige reden!" Zegt Liam. Ik begin weer te huilen en de jongens troosten me. "Guys, ik ga slapen" zeg ik en ik loop naar boven. Ik pak een schrift en begin te schrijven.

Everything About YouWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu