Chapter Twenty

97 1 0
                                    

HARRY

Ik kijk Melody bezorgd aan. Het gesprek klonk niet echt leuk. "Mel?" Vraag ik nog eens. "Huh wat?" Vraagt ze opgeschrokken uit haar gedachten. "Waar ging dat over?" Vraag ik nog eens. Ik krijg een boze blik via de spiegel van Liam. "Oh mijn ouders wonen nu in Australie." zegt ze nonchalant. Ik knik langzaam. Ik weet dat er meer is maar ik vraag er eerst maar niet naar. "Australie is echt geweldig!!" zegt Louis. Niall knikt instemmend. "Ben je nog duizelig?" Vraagt Liam. "Nee valt wel mee" zegt ze. Ze kijkt naar haar voeten. Dat betekend dat ze liegt. "Mel kan ik weer bij jouw slapen? En de rest van de jongens ook?" Vraag ik. Ze glimlacht even. "Tuurlijk Hazz, jullie zijn altijd welkom" zegt ze.

MELODY

Ik kijk naar de spiegel van Liam. Ik zie dat hij mij aankijkt dus glimlach ik. Hij is echt een geweldige vriend. Moet ik hem vertellen over mijn ouders? Harry gaat gelijk bezorgd doen en daar heb ik geen zin in. Na een paar minuten stoppen we en stappen we uit. Ik open de deur en loop gelijk naar mijn slaapkamer. Ik kleed me om in een joggingbroek en sweater en loop dan naar beneden. Ik zie de jongens op de bank zitten en ze scrollen door mijn filmlijst. Ik zie een film die ik wil zien. Ik spring boven op de jongens en pak de afstandsbediening. "IK.WIL.CAMP.ROCK.ZIEN" Zeg ik duidelijk. Ik zie Harry lachen dus ik plof met mijn volle gewicht boven op hem. "Ugh Mel moest je dikke kont nou weer terecht komen op mij?" Vraagt hij zuchtend. Oeff komt hard aan. Ik ga van hem af en zet Camp Rock aan. Mitchy (Demi Lovato) komt in beeld en ik glimlach. "Mel is Demi Lovato verslaafd" legt Harry uit aan de rest. Ik negeer het en kijk gewoon de film af. Na de film loop ik naar mijn kamer en app Liam. 'Liam kun je even naar mijn kamer komen? Zeg maar dat je je gaat omkleden ofzow. Ik moet met je praten x.' Ik ga op mijn bed zitten en hoor de deur open gaan. "Hey Mel, sup?" Vraagt hij. Ik klop naast me op bed ten teken dat hij moet gaan zitten. "Liam alsjeblieft vertel dit niet tegen Harry, ik wil niet dat hij bezorgd gaat doen enzo" zeg ik. "Oke vertel" zegt hij. "Mijn ouders hebben me laten vallen, ze zouden naar Amerika gaan voor zaken maar in plaats daarvan zijn ze daar gaan wonen. Daarover hebben ze ook gelogen want het blijkt dat ze nu in Australie een groot huis hebben. Ze zijn de buren van mijn allergrootste crush. Ik weet niet wat ik moet doen want ze hebben mijn nummer gegeven enzo. Nu ben ik bang dat als ik hem ken dat het dan allemaal fout gaat. Ik ga nog meer haat krijgen dan normaal." Ratel ik. Hij knikt langzaam. "Ik mag je ouders waarschijnlijk niet, ze wonen naast wie? En je gaat never nooit haat krijgen. Daar zorgen wij wel voor." Zegt hij. Ik grinnik omdat hij nu al zegt dat hij mijn ouders niet mag. "Ze wonen naast Luke" fluister ik. "Hemmings? Dat is echt vet. Ik ken hem, ik denk dat je hem wel zou mogen. Ik kan hem bellen?" Vraagt Liam lachend. Ik haal mijn schouders op. "Doe wat je niet laten kan" grinnik ik. Hij belt Luke en zet zijn telefoon op speaker.

Everything About YouWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu