MELODY
Ik word wakker door de geur van pannenkoeken. Mmm... ik stap uit bed en loop in mijn pyjama naar beneden. Te laat besef ik dat mijn pyjama korte mouwen heeft en dat Liam nu voor me staat. "Goodmorning Li" zeg ik. Hij staart wat naar mijn armen. "Toen je jezelf op sloot in de badkamer... je was dat aan het doen he?" Vraagt hij. Ik geef hem een knuffel en fluister: "Sorry Liam, ik kon het niet meer." Liam knikt even en trekt me dan mee naar de keuken. "Het ruikt zo lekker" zeg ik terwijl ik aan tafel ga zitten. "Ik ben gewoon de beste!" Lacht hij. Ik schud grinnikend mijn hoofd en neem een hap. "Oh my gosh, deze zijn nog beter dan die van Harry!!" Zeg ik. Hij glimlacht en eet zijn pannenkoek. "Dus de anderen komen vandaag?" Vraag ik. "Ja, Louis en Niall" antwoord hij. "Slapen die bij Harry of ook hier?" Vraag ik. Ik zie Liam nadenken. "Ik weet het niet, wat wil jij?" Vraagt hij. "Er is hier genoeg ruimte maar het zijn Harry's vrienden." Zeg ik. Hij knikt. "We zien wel" zegt Liam. Ik loop naar Liam en omhels hem. "Dankje dat je gister naar me wou luisteren." Fluister ik. "Graag gedaan Melody" glimlacht hij. Ik hoor de bel en sta op. "Oh Liam wil jij open doen? Ik doe even andere kleren aan" zeg ik wijzend naar mijn armen. Hij knikt en ik sprint naar boven. Ik trek een zwarte skinny aan met gaten bij de knieen en een donkergroene tanktop en daarover een leren jasje. Ik trek mijn zwarte enkellaarzen aan en doe snel wat mascara en eyeliner op. Ik loop naar beneden en zie Liam met Harry en nog 2 jongens praten. Ik loop ze voorbij en ga naar de keuken. Liam heeft alles opgeruimd en afgewassen. Hoe lief. "Mel kan ik met je praten?" Hoor ik een bekende stem. "Je hebt 2 minuten" zeg ik bot. Ik moet hem op afstand houden. Ik wil niet dat Anne hem weer iets doet. "Liam heeft me alles verteld. Van wat je in de badkamer hebt gedaan tot wat mijn moeder heeft gezegd" zegt hij. Ik loop boos naar Liam. "Ik dacht dat ik je kon vertrouwen!?" Zeg ik boos. De anderen kijken me geschokt aan. "Fijne vriend" zucht ik terwijl ik me omdraai en wegloop. "Melody wacht!" Hoor ik Liam nog roepen maar ik ben al boven. Ik doe mijn kamer deur op slot en ga op mijn bed zitten. Ik hoor geklop en een onbekende stem. "Uhm Melody mag ik binnenkomen?" Vraagt hij. "Wie ben je?" Vraag ik. "Ik ben Niall" hoor ik. Ik sta op en doe langzaam de deur open. "Uh kom maar binnen" zeg ik. De blonde jongen knikt. "Wat gebeurde er daar net?" Vraagt hij bezorgd. "Ik had Liam verteld dat Anne me bedreigd heeft en hij zou het niet doorvertellen aan Harry. Maar hij heeft het wel gedaan" zucht ik. "Je bedreigd met wat?" Vraagt hij geschokt. "Ik moest uit Harry's buurt blijven, dan zou niemand pijn lijden" fluister ik. Plotseling wordt ik in een knuffel getrokken. "Melody het komt wel goed" stelt hij mij gerust. "Dankje Niall" glimlach ik. Hij laat me los en trekt me mee naar beneden.
JE LEEST
Everything About You
ФанфикHarry and Melody were best friends until Harry go to the X-Factor. He has broken all contact. Melody is broken and it's his fault. One day Harry is in the country again, what shall happen?