HARRY
Ik kijk Melody bezorgt aan. Ik werp snel een blik op de jongens.
'U: Guys we gaan hangen, ik spreek jullie nog wel.
Liam: Is goed we zien je snel weer
Niall: Wacht, kunnen we in de vakantie eens afspreken? Daar in Holmes Chapel? We willen Melody ontmoeten.
Louis: Ja goed idee Nialler
U: uh ja kan wel, we appen er nog over. Bye
U left the chat'
"Melody wat is er beneden gebeurd?" Vraag ik. Ik trek haar tegen me aan. "M-Mijn moeder belde" zucht ik. "Wat zei ze?" Vraag ik. Ik wil haar niet verdrietig zien. "Mijn ouders, z-ze blijven in Amerika... z-ze gaan er wonen." Fluistert ze. Ze kruipt dichter tegen me aan en legt haar hoofd op mijn borst. Ik voel mijn t-shirt nat worden. Ik weet niet wat ik moet zeggen. Haar ouders laten haar achter, net zoals ik dat deed. En ik moet over 2 weken weer op tour en dan moet ik haar weer achter laten. Nee dat kan ik haar niet aan doen. "Harry" gaapt ze. "Ja?" "Ik ben moe" zegt ze terwijl ze recht gaat zitten. "Zullen we gaan slapen?" Vraag ik dan maar. Ze knikt. "Kan ik gewoon in mijn boxer slapen?" Vraag ik. Ik bedoel, normaal doe ik dat ook. Ze knikt en ik begin me uit te kleden. "Je bent veranderd" zucht ze. Ze kijkt naar mijn tattoos. "Jij eigenlijk helemaal niet" antwoord ik haar. Volgens mij vindt ze mijn tattoos niet leuk. Ik poets mijn tanden en ga onder de deken zitten met mijn rug tegen de muur. Melody kleed zich ook om en kruipt in bed. Ze gaat tegen me aan liggen met haar hoofd op mijn borst. "Slaaplekker Hazz" hoor ik haar zeggen voordat ze in slaap valt.
De volgende ochtend wordt ik wakker door mijn telefoon. Pff lekker is dat. Wie belt er nou om... uh even kijken.. half 9. Ik pak mijn telefoon en loop naar beneden.
Harry: 'Liam waarom bel je zo vroeg?'
Liam: 'Ik vond wat dingen op internet over Melody, ik wou weten of ze waar zijn.'
Ik slik. Serieus Liam, waarom moet je nou weer dat soort dingen vinden.
Harry: 'Vertel'
Liam: 'Een krantenartikel met daarin dat ze een zelfmoord poging heeft overleeft, op haar twitter staan allemaal haat berichten en ze heeft op haar instagram een foto staan met een glas drinken in haar hand maar er zijn rode lijntjes op haar pols.
....
Zijn deze dingen waar?'Harry: 'Liam luister ik weet het ook sinds gister pas. En dat van twitter en snijden wist ik helemaal niet, het enige dat ik weet is dat het mijn schuld is'
Liam: 'Hoezo jouw schuld?'
Harry: 'Toen we een band werden.. Simon verbood me contact met haar, ze zou me afleiden zei hij. Ik was stom en verbrak het contact. Ze werd depressief en tja de rest weet je'
Liam: 'Oh dit is echt klote! Kan ik wat doen?'
Harry: 'Er is wel iets maar het is erg lastig, Melody's ouders waren op zakenreis in Amerika, Melody heeft gisteren te horen gekregen dat haar ouders in Amerika gaan wonen. Ik wil dat ze mee gaat op tour en misschien bij ons komt wonen.'
Liam: 'Goed idee maar Simon dan?'
Harry: 'Ik heb geen idee, ik moet gaan. Komen jullie volgende week langs?'
Liam: 'Ja is goed, tot dan!'
JE LEEST
Everything About You
FanfictionHarry and Melody were best friends until Harry go to the X-Factor. He has broken all contact. Melody is broken and it's his fault. One day Harry is in the country again, what shall happen?