Chapter Twenty-Five

82 1 0
                                    

HARRY

Ik geef haar een kus op haar voorhoofd en trek haar mee naar de woonkamer. Ze is het belangrijkste in mijn leven. Ik ga op de bank zitten en trek haar op mijn schoot. Ze legt haar hoofd in mijn nek en sluit haar ogen. Ze zal wel moe zijn van al het gedoe. Niet veel later merk ik dat ze in slaap is gevallen. "Guys ik leg Melody op haar bed, ben zo terug" zeg ik terwijl ik Melody in een bruidshouding op til. Ik loop de trap op en loop naar haar kamer. Ik leg haar op haar bed en leg de deken over haar heen. "Sleepwel babe" fluister ik. Ik druk een kus op haar wang en loop naar beneden. "Guys, ik maak me echt zorgen om haar" zeg ik als ik bij iedereen op de bank plof. "Ik ook" zegt Liam. De jongens knikken instemmend. "We gaan morgen naar het zwembad toch?" Vraagt Louis. "Ja en gaat Melody ook mee?" Vraagt Niall. Ik haal mijn schouders op en kijk Louis verbaasd aan als hij zijn hoofd schud. "Hoezo gaat ze niet mee?" Vraagt Liam. Precies wat ik ook zou vragen. "Ze gaat Luke ophalen van het vliegveld" antwoordt Louis. "Oh" zeg ik zacht. Ik wist niet dat Luke kwam, zou ze me niet vertrouwen? Nee Harry ze vertrouwd je maar wou je er niet mee belasten stel ik mezelf gerust. Liam kijkt me aan met een 'sorry-mijn-schuld' blik. Ik schud mijn hoofd en kijk naar het programma. Ik hoor vaag wat geluiden maar kan niet bedenken wat het is. Het zal wel niks zijn. "Hoelaat is het?" Vraagt Niall. Ik haal mijn schouders op. "Het is bijna 00:00" zegt Louis die op zijn telefoon kijkt. "Laten we gaan slapen" stelt Liam dan voor. Ik knik en Louis en Niall stemmen ook in. Ik doe de tv uit en loop naar boven. Ik slaap samen met Niall op Melody's kamer. Ik kleed me om en even later komt Niall de kamer in. Hij gaat liggen op 1 van de 2 luchtbedden en ik op de ander. "Niall, hoe vindt je Melody?" Vraag ik. "Ze is lief, knap, grappig en ik denk een goede vriendin" zegt hij. Ik knik en sluit mijn ogen. "Maar, ze kan ook heel stil zijn en bot als het nodig is. Ze is gevoelig" gaat Niall dan verder. Ik open mijn ogen en kijk naar Melody. Ze ligt op haar zij en haar ogen zijn gesloten. "Slaaplekker" zeg ik en ik doe mijn ogen weer dicht. "Slaaplekker" hoor ik Niall nog zeggen en dan val ik weg in een diepe slaap.

Everything About YouWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu