MELODY
Harry staart wat voor zich uit. Wat is er met hem? Ik heb niks verkeerds gezegt of gedaan toch? Nee vast niet. Harry geeft me een kus op mijn lippen en zegt: "Weltrusten babe, ik hou van je." "Weltrusten Hazz, ik hou ook van jou." Glimlach ik. Harry loopt mijn kamer uit en ik trek mijn pyjama aan en ga in bed liggen. Heeft Harry de brief gelezen? Alsjeblieft niet. Ik zet mijn wekker en app Luke.
'Hi Lukey, hoelaat vertrekken we morgen? Xx Melo'
Niet veel later trilt mijn mobiel. Ik unlock hem en druk op whatsapp.
'We vertrekken morgen om 9:00. Beter doe je eerst makkelijke kleding aan want je zit wel een tijdje. Voor het concert mag je je wel omkleden in onze kleedkamer. X Luke'
Ik glimlach en sluit mijn ogen. Langzaam val ik in een diepe slaap.
HARRY
"Guys we moeten Melody naar een kliniek sturen." Zeg ik zelverzekerd. "Dat kan je niet doen!" Zegt Niall. "Hoezo niet? Ze heeft het nodig Niall." Zeg ik stug. "Weetje Harry je zoekt het maar uit. Ze zal je net zo haten als ze de afgelopen jaren heeft gedaan!" Zegt hij. Ik slik. Hij heeft gelijk, maar ik kan haar niet laten doodgaan omdat ze zo dun is. "Damn, je hebt gelijk" zeg ik teneergeslagen. "Hey wat is er hier gebeurd? Is er iemand dood ofzo?" Vraagt Luke die binnenkomt. "Harry wil Melody in een kliniek stoppen" zegt Liam met een dodelijke blik op mij. "Je wilt wat? Dat kan je niet doen gast, haar depressie zal alleen maar erger worden." Zegt hij. Hij kijkt even naar iets achter me en loopt dan de trap op.
MELODY
"Luke, hoe kan Harry me dat aan doen?" Huil ik. "Ik denk dat hij zich alleen maar zorgen maakt om je" zegt Luke. "Waarom? Ik doe niks verkeerds" stribbel il tegen. "Boo, Harry wil het beste voor je. Hoe zwaar ben je? 40 kg ofzo?" Hij kijkt me bezorgd aan. "Ik ben 42,4 kg" fluister ik zacht. "Oh Melo, dat is niet goed. Je hoort bijna 60 te wegen" zucht hij. Ik sla mijn handen voor mijn gezicht en begin te huilen. "Boo kom hier" zegt Luke troostend en hij spreid zijn armen. "Ik wil je niet kwijt boo, je bent belangrijk voor me" fluistert hij in mijn oor. Ik leg mijn hoofd tegen zijn schouder en zeg: "Luke jij zal me nooit kwijtraken. Jij bent namelijk heel belangrijk voor me. Jij en de rest van 5SOS waren de enige die me nog in leven hielden." Zucht ik in zijn nek. "Nee Melo dat was jijzelf" zegt hij zacht. "Luke wil je bij me blijven? Ik wil niet dat Harry hier nu is. Ik snap niet dat hij me in een kliniek wil stoppen" zeg ik "Ofcourse boo, hoelaat gaat jouw wekker?" Vraagt hij. "7:30" zeg ik. "Goed, ik kleed me even om en ga tandenpoetsen. Zie je zo." Zegt hij terwijl hij opstaat. "Wil je misschien tegen Harry zeggen dat ik hem even niet wil zien?" Vraag ik voordat hij de deur achter zich sluit.
JE LEEST
Everything About You
Fiksi PenggemarHarry and Melody were best friends until Harry go to the X-Factor. He has broken all contact. Melody is broken and it's his fault. One day Harry is in the country again, what shall happen?