HARRY
Ik loop naar het kraampje even verderop en bestel 2 limoen limonades. Ik kijk achterom en zie Melody praten met een meisje. "Hier mr" zegt de man achter de kraam. Ik loop terug naar Melody en zie dat ze met Jennifer praat. Ik geef haar de limonade en sla een arm om haar heen. "Oh my gosh, dit is de 2e keer dat ik Harry freaking Styles in het echt zie" fangirled ze. Ik grinnik en zie dat Jennifer wat appart naar Melody kijkt. "Weetje Melody? Je bent een trut, hij verdiend iemand die beter is" zegt ze dan bitchy. Ik trek Melody dichter naar me toe en druk een kus op haar lippen. "Laat haar met rust!" Sis ik. Ze kijkt me verward aan en richt zich dan weer op Melody. "Ik ben nog niet klaar met jou" zegt ze en ze loopt heupwiegend weg. "Wat een bitch" zeg ik in het algemeen. "Ze was mijn beste vriendin Harry. Tot ze erachter kwam dat ik iets met jou heb." Zucht ze. Ik pak haar limonade en zet het op het bankje. Dan pak ik haar handen vast en zoen ik haar. "Harry" zegt ze als ze terug trekt. "Ja babe?" Vraag ik. "Kunnen we weg? Er zijn paparazzi" zegt ze terwijl ze onopgemerkt naar links wijst. Ik knik en geef haar haar limonade. Ik pak haar hand en we lopen langzaam en drinkend het park uit. "We worden nogsteeds gevolgd" fluister ik. Ze kijkt geschrokken achterom en knijpt iets harder in mijn hand. "Babe er gebeurd niks, I promise" zeg ik terwijl ik iets harder begin te lopen. "Harry" "Harry Styles" hoor ik achter me. Er zijn wat fans bijgekomen. Ik zie 1 van de fans een ander meisje duwen. Ze valt op de grond. Ik stop en draai me om. "Gaat het wel?" Vraag ik aan haar. "Nee, mijn enkel. Ik kan het niet aanraken. Ik denk niet dat ik kan lopen. "Ga even aan de kant!" zeg ik bot tegen een groep fans die om me heen staat. "Hoe heet je?" Vraag ik aan haar. "Ik heet Amanda Collins" zegt ze. "Kom ik help je" zeg ik terwijl ik haar overeind help. Ik zet haar voorzichtig neer en laat haar op me leunen. "Shit!" Vloek ik als ik zie dat Melody omringd is door paparazzi. "Ga hier zitten, ik ben zo terug" zeg ik terwijl ik haar naar een bankje help. Ik loop zo snel mogelijk naar Melody. Ik loop de groep in en pak haar hand vast. "Harry? Zijn jullie een stel?" Wordt er gevraagd. "Harry wie is dit meisje?" Vraagt iemand anders. "Oke even stil allemaal!!" Roep ik. Iedereen stopt met vragen stellen en houd zijn mond. "Dit is Melody en ze is mijn vriendin, meer heb ik niet te zeggen" zeg ik terwijl ik Melody de menigte uittrek. We lopen naar Amanda en ik help haar weer overeind. "We brengen je thuis" zeg ik. Ze geeft me het adres en we lopen er heen.
JE LEEST
Everything About You
Fiksi PenggemarHarry and Melody were best friends until Harry go to the X-Factor. He has broken all contact. Melody is broken and it's his fault. One day Harry is in the country again, what shall happen?