Chapter Twenty-Four

96 1 0
                                    

MELODY

De jongens en ik zitten met z'n allen in de woonkamer. We zwijgen over het voorval en kijken tv. Mijn mobiel trilt, dat zal vast Luke zijn.

'Hey boo, ik sta morgen om 11:00 op het vliegveld. Mijn vlucht vertrekt om 05:00. Zie je daar x Luke'

Ik glimlach en begin te typen.

'Hi, is goed dan zie ik je om 11:00. I'm excited xx Melo'

Ik druk op verzenden en ik sta op. Ik trek Harry overeind en trek hem mee naar de gang. "Harry het spijt me van zonet. Ik was gewoon tja.. alles moest eruit. Het is niet alleen jouw fout. Ook de mijne, die van het management en van mijn ouders." Zeg ik met zijn vingers spelend. Hij pakt mijn hand vast en drukt een kus op mijn lippen. "Ik hou van je Mel" fluistert hij tegen mijn lippen. "I-ik ook van jou" zeg ik zacht. Ik sla mijn armen om zijn middel en knuffel hem. "Melody kan ik je even spreken?" Vraagt Louis achter me. Ik maak me los van Harry en knik. Hij loopt naar mijn ouders kamer en gaat op bed zitten. "Wat is er?" Vraag ik. "Is het waar dat Luke komt?" Vraagt Louis. "Hoe weet je dat, niemand weet het alleen ik." Zeg ik verbaasd. "Ik hoorde je bellen" zegt hij dan. Ik knik wat en ga ook op bed zitten. "Ja hij komt morgen, ik haal hem op van het vliegveld. Jullie kunnen wel mee als jullie willen?" Vraag ik dan maar. Oke ik wil niet dat ze mee gaan naar ik wil ook niet dat Harry raar gaat denken. "Ik heb hem al in geen tijden gezien. Hij is echt een chille gast" zegt Louis. Ik knik een beetje. "Dus jullie gaan mee?" Vraag ik zacht. Hij denkt even na maar schud dan zijn hoofd. "Nee we zien hem 's middags wel" zegt hij. "Oke" zeg ik. Hij glimlacht en staat op. "Laten we maar terug gaan" mompelt hij ik knik. Als hij de kamer uit wil lopen trek ik hem terug. "Louis?" "Ja?" "Denk je dat ik haat ga krijgen als een vriendin van jullie?" Vraag ik, ik kijk naar mijn voeten. "Nee dat denk ik niet. Je bent lief, mooi grappig, gastvriendelijk en heel erg sterk." Glimlacht hij. Ik bloos. "Oke en schattig als je bloost" grinnikt hij. Ik geef hem een kus op zijn wang en loop voor hem uit naar beneden. "Babe, uhh Mel kom ik wil je iets laten zien" zegt Harry. Ik knik en loop met hem mee naar de keuken. "Ik heb iets voor je babe" fluistert hij in mijn oor. Dan komt zijn gezicht dichterbij en kust hij me. Ik voel wat kouds in mijn hals en ga met mijn hand daar heen. "Hazz, dat was niet nodig" zeg ik zacht. Ik kijk naar beneden en zie een prachtig gouden hangertje in een zonnetjes vorm. In het midden er boven op zit een pareltje. "Jawel Mel, ik wou het je geven. Je bent altijd al speciaal voor me geweest en ik wil je laten zien hoe erg ik van je hou" glimlacht hij. Ik knuffel hem en zo houden we elkaar een tijdje vast. "Harry ik hou van je"

Everything About YouWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu