MELODY
"Toen mijn zelfmoord poging mislukte sloot ik een deal met mezelf. Ik zou naar jullie concert gaan, daarna zou ik het weer doen." Fluister ik. "Nee! Wat er ook gebeurd, je mag het niet doen!" Zegt Luke. Lukes hand gaat naar mijn wang en veegt mijn tranen weg. "Blijf alsjeblieft" zegt hij zacht. "Ik weet niet of ik dat kan." Fluister ik. "Als je dat doet stop ik met de band" zegt hij zelfverzekerd. Ik schud mijn hoofd. "Luke stop it. Ik zal wel blijven" zeg ik met een zucht. Hij knikt tevreden. Ik hoor een auto stoppen en zie dat Harry terug is met Liams leenauto. Ik sta op en ren de trap af. Als de voordeur opengaat vlieg ik Harry om de hals. "Sorry babe, ik had niet mogen denken dat je bent vreemd gegaan. Vergeef me" zegt hij. Ik geef hem een kus op zijn wang en zeg "Vergeven en vergeten." Glimlach ik. Luke komt de trap af en kijkt me aan. Ik kijk snel naar Harry en schud mijn hoofd naar Luke. We lopen met zijn drieen naar de woonkamer en ik ga naast Luke zitten. "Je gaat het ze toch wel vertellen?" Fluisterd hij. "Wat aan wie vertellen?" Vraagt Niall naast me. Ik haal mijn schouders op. "Ze uhm moet jullie wat vertellen" zegt Luke twijfelend. Ik kijk hem aan met een dodelijke blik. Dan kijk ik de jongens een voor 1 aan. Ze kijken allemaal nieuwsgierig. "Uhm ik had nog een poging gepland, maar toen waren jullie er allemaal niet" zeg ik zacht. "Een poging voor...?" vraagt Louis. Ik kijk naar mijn voeten. "Zelfmoord" hoor ik Harry fluisteren. "Uhuh" stem ik fluisterend toe. Ik zie hoe Harry opstaat en naar me toe loopt. Hij gaat op zijn knieen voor me zitten en neemt me in een omhelsing. "Guys is het goed dat ik met Melody even weg ga?" Vraagt hij aan de rest. Ik zie Luke glimlachen. Iedereen vind het goed en Harry trekt me omhoog. Ik loop zwijgend achter hem aan en trek de deur achter me dicht. Harry slaat zijn armen om mijn schouders. "Babe, alsjeblieft praat met me, sluit me niet buiten" zegt hij terwijl we naar het parkje lopen. "I-Ik had mezelf beloofd om z-zelfmoord te plegen na het c-concert van 5 Seconds Of Summer" breng ik stotterend uit. "Babe, please no. Ik ben hier nu. Ik zal je nooit meer in de steek laten dat weet je. Ik hou te veel van je Mel" Harry trekt me mee naar een bankje. "Ik ga wat limonade voor ons halen" zegt hij terwijl hij een kus op mijn voorhoofd drukt.
JE LEEST
Everything About You
Fiksi PenggemarHarry and Melody were best friends until Harry go to the X-Factor. He has broken all contact. Melody is broken and it's his fault. One day Harry is in the country again, what shall happen?