Chapter Thirteen

114 3 0
                                    

HARRY

Wat is er gebeurd? Ze doet ineens heel raar. Heeft Liam iets gezegd? Ik kijk naar Liam die ook verbaasd naar mij kijkt. Niet Liam dus. Ik pak mijn spullen en loop naar Melody. "Mel wat is er?" Vraag ik. "Niks Hazz. Ik spreek je morgen wel" zegt ze kort. Ik zie angst in haar ogen en pijn. Ik glimlach nog even naar Liam die hier wel blijft om een beetje op Melody te passen. Dan loop ik naar de deur. "Uhm tot morgen dan maar?" Zeg ik vragend. Melody twijfeld maar knikt dan voorzichtig. Ik loop de deur uit naar beneden. Ik loop naar mijn huis en bel aan. "Ik ben boven bye" zeg ik terwijl de trap op loop. Ik begrijp gewoon niet wat er aan de hand is. Ik ga languit op mijn bed liggen en sluit mijn ogen.

MELODY

Ik zit op de bank en staar wat voor me uit. Ik kan niet geloven dat Anne me bedreigd heeft. Of...? ja daar leek het wel op. Ik moet Harry ontlopen. Ik wil niet dat zijn moeder hem weer iets doet. "Melody waarom huil je?" Vraagt Liam bezorgd. Hij komt naast me zitten. "Ik uhm kan ik je vertrouwen?" Vraag ik. Hij knikt en legt een hand op mijn schouder. "Ik ken Harry al vanaf dat ik klein was. Ik werd altijd al een beetje gepest en toen Harry wegging met jullie.. tja het werd verschrikkelijk erg. Ik voelde me minderwaardig en dik door hun. Ik begon met snijden en afvallen. Op een gegeven moment was het zo erg dat ik zelfmoord probeerde te plegen, en nu is Harry dus even terug, mijn ouders zijn plots verhuisd naar Amerika, Anne heeft Harry geslagen en Anne heeft me bedreigd." Ratel ik. Ik ben uit automatisme iets tegen Liam aan gaan zitten. Hij slaat een arm om mijn schouder. "Wat heeft Anne gedaan?" Vraagt hij geschokt. "Z-ze heeft me bedreigd" fluister ik. Hij trekt me in een knuffel en ik pak hem stevig vast. "Ik wil Harry niet kwijt.. hij is degene waarvoor ik dood wou. Maar hin is ook de enige waarvoor ik nog leef. Anne zei dat ik Harry met rust moest laten, dan zou niemand pijn lijden" fluister ik nog zachter. "Melody, dit is echt heftig. En je geeft echt heel veel om hem he?" Vraagt Liam. Ik knik. "Sorry dat de jongens en ik hem een soort van, van je afgenomen hebben." Zegt hij. Hij drukt zijn lippen op mijn voorhoofd en knuffelt me. "Wauw, je bent de eerste na Harry die ik alles toe vertrouwd heb" zucht ik. "Is dat iets goeds?" Vraagt Liam met een glimlach. "Ja dat is het zeker, het betekent dat je nu al een goede vriend bent, ik vertrouw niet snel mensen" zeg ik ook glimlachend. "Ik ben moe" zeg ik zacht. "Ga maar naar boven, neem je rust en dan stel ik je morgen voor aan Niall en Louis" zegt hij. Ik knik. "Okay Li" zeg ik. "Li? Serieus?" Vraagt hij. Ik knik lachend en loop naar boven.

Everything About YouWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu