MELODY
Ik loop achter Ashton aan. Hij is zo lief. "Waar the fuck zijn ze?" Vraagt Ashton als we bij de tafel met eten komen. "I don't know, misschien kleedkamer ofzo?" Zeg ik. Hij knikt en we lopen naar de kleedkamer. 2 deuren ervoor stop ik. "Ash luister!" Fluister ik. "Waar is ze?" Hoor ik Harry's stem. Ik open zacht de deur en zie Harry staan. Ik loop stilletjes naar hem toe en knuffel hem. "Harry" fluister ik. "Mel" fluistert hij terug. Ik druk hem nog dichter tegen me aan en laat dan los. "Het concert begint, ik moet naar mijn plaats" zeg ik. Ik kijk Ashton aan en loop dan zonder nog wat te zeggen met Ashton de kamer uit. Al snel volgen Michael, Luke en Calum ook. We lopen backstage en ik blijf staan aan de rand. Ashton geeft me een knuffel en rent dan samen met de jongens het podium op. Ik kijk glimlachend naar het concert. Ik voel een hand op mijn schouder. Vast Harry die me gevolgd is. Ineens gaat de hand van mijn schouder naar keel en wordt er een hand op mijn mond gelegd. Dit is Harry niet. Geen Harry. John. Ik word met volle kracht naar achter getrokken en dan wordt alles zwart.
LUKE
Ik kijk naar de rand van het podium. Melody staat er niet. Misschien is ze naar Harry. Niet veel later zie ik Harry backstage lopen. "HARRY COME ON STAGE" roep ik. Harry komt vragend hierheen en ik zeg: "Guys, een groot applaus voor Harry Styles!" Het publiek gaat uit zijn dak en ik geef Harry mijn microfoon. Hij begint wat grapjes te maken en ik loop snel naar Ashton. "Ash, Melo is weg. Ik denk dat we een probleem hebben" fluister ik. Hij kijkt geschrokken en staat op. Hij pakt Calums microfoon en kapt Harry af. "Guys, het spijt ons heel erg maar er is een noodgeval dus we moeten nu weg. Om het goed te maken treden we morgen op in het park. Okay?" Zegt hij. De fans worden stil en knikken en roepen dan dat het goed is. Ik ren het podium af en Ashton volgt me. De rest volgt langzaam en niet begrijpend. Ik ren naar buiten en stop daar. Ik zie niemand die op Melody lijkt. "Luke bro, wat is er aan de hand?" Vraagt Michael die naast me stopt. "Zorg dat Harry naar huis gaat, ik en Ashton moeten even iets doen. Ga met Harry mee en take Calum with you." Zeg ik. Ashton is er nu ook en Calum en Harry ook. "Oke Hazz, Cal we gaan naar Harry's huis" zegt Michael en hij werpt een bezorgde blik op mij.
MELODY
Ik word wakker door het geluid van de wind. Ik kruip in elkaar want het is niet normaal koud. Ik open mijn ogen en zie dat ik alleen ben. Al mijn spieren doen pijn en de grond is koud. Ik sta op en loop naar het licht. Ik kom uit bij zee. Mijn ogen moeten wennen aan het licht dus ik knijp ze iets meer dicht. Ik ben op een eiland, ik zie geen mensen of iets waar ik naar toe kan. Een onbewoond eiland.
JE LEEST
Everything About You
Fiksi PenggemarHarry and Melody were best friends until Harry go to the X-Factor. He has broken all contact. Melody is broken and it's his fault. One day Harry is in the country again, what shall happen?