NIALL
Wat zal ik tegen haar zeggen? Dat ik me niet zo lekker voel? Nee ik kan haar wel vertrouwen. Ik moet gewoon eerlijk zijn. "Niall? Alsjeblieft praat met me, ik wil je niet zo zien" hoor ik Melody wanhopig zeggen. Ik kijk haar aan en laat mijn twitter zien. Ik ga op Melody's bed zitten en ze gaat naast me zitten.
"Aw, Niall, Ik snap dat je je zo voelt. Maar het is allemaal niet waar. Ze zijn jaloers omdat jij zo lief, leuk, grappig en knap bent. Hoeveel zijn het er? 10? 20? Tellen de andere uhm even denken miljoenen niet? Dat zijn allemaal tweets van mensen die van je houden. Niall denk na over de leuke tweets van iedereen. Wat is haat nou als je nog zoveel hebt om om te lachen, om voor te vechten, om voor te leven. De miljoenen fans houden van je, de jongens en je familie houd van je, ik hou van je."
Melody heeft haar speech beeindigd. De tranen staan in mijn ogen. Ze pakt haar telefoon en typt iets. Evenlater krijg ik iets binnen.
'@MelodyCarterJohnson is following you now'
'@MelodyCarterJohnson: to all the haters, @NiallOfficial is my friend and who hurts him, hurts me. You're weak if you send hate to somebody just you're jealous or you're hated by someone too. Stop it!'
Ik glimlach en sta op. "Dankje, ik voel me veel beter nu. Laten we naar beneden gaan" stel ik voor. Ze knikt en samen lopen we naar beneden. "Hii mate!" Zeg ik tegen Luke. Melody die gaat tussen Harry en Luke zitten en ik naast Louis.
MELODY
Ik loop naar de keuken en schenk 6 glazen cola in. Ik draai me om en zie Harry staan. "Hey Hazz" zeg ik. Het blijft stil. Ik kijk hem vragend aan. "Je bent vreemdgegaan met Niall he?" Brengt hij uit. "Wat? Nee! Ik heb hem alleen geholpen" zeg ik. Harry schud zijn hoofd en loopt de keuken uit. Niet veel later hoor ik ook de voordeur dichtslaan. Ik loop naar de woonkamer en ga stilletjes op de bank zitten. Alle jongens zijn aan het praten. Er glijd een traan over mijn wang. "Ik ga even uh naar mijn kamer" zeg ik terwijl ik snel naar boven loop. Ik pak mijn oortjes en zet Amnesia op. Ik zing zachtjes en huilend mee. Ik voel een hand op mijn schouder en nog een extra stem. Ik kijk om. Het is Luke. Hij gaat naast me op bed zitten en ik ga tegen hem aan zitten. Mijn hoofd op zijn schouder. Ik doe mijn oortjes uit maar blijf huilen. "Boo wat is er?" Vraagt hij. Zijn hand wrijft over mijn haar. Ik word er kalmer van. "H-Harry denkt dat ik ben vreemdgegaan m-met N-Niall." Fluister ik stotterend. Hij trekt me dichter tegen zich aan. "Ik geloof dat niet." Zegt hij met zekerheid. Ik kijk naar de ketting. "Is er nog iets?" Vraagt Luke. Ik knik, schud mijn hoofd en knik weer. "Vertel" zegt hij.
JE LEEST
Everything About You
Hayran KurguHarry and Melody were best friends until Harry go to the X-Factor. He has broken all contact. Melody is broken and it's his fault. One day Harry is in the country again, what shall happen?