MELODY
Toen ik John in de gang zag staan schrok ik echt. Wat wil hij van me. Gelukkig was ik niet alleen. Misschien was dat bodyguard idee niet zo slecht. Maar dan kom ik wel zwak over. Naja mijn goede indruk op mijn favo band is toch al verpest. Ik zit nu met Luke, Calum, Michael en Ashton truth or dare te doen. "Melody, Truth or Dare?" Vraagt Ashton aan mij. "Truth" antwoord ik. "Wie vind je het leukste van 5Sos?" Vraagt hij. Ik twijfel. "Voordat ik Luke persoonlijk leerde kennen of erna?" Vraag ik op zijn vraag. "Ervoor" grinnikt hij. Ik kijk naar mijn voeten en zeg "uh .. jou" zeg ik ongemakkelijk. Ik bloos licht. "Cool" lacht hij. Ik voel mijn telefoon trillen en kijk op mijn display. "Uhm Harry belt, opnemen of niet?" Vraag ik aan de jongens. "Opnemen" zegt Luke en de rest knikt instemmend.
Harry: 'Hey Mel ik bedoelde het niet zo.'
U: 'Harry wat wil je bereiken?'
Harry: 'Dat het goed komt'
U: '1. Had je eerder moeten bedenken en 2 je staat op de speaker. We hebben het er later over. Doei'Nadat ik opgehangen heb kijk ik naar mijn handen. "Is er ergens een wc?" Vraag ik aan de jongens. "Ja gang eerste deur rechts" zegt Michael. Ik knik en sta op. "Uhumm" kucht Luke. "Wat?" Vraag ik. "Je doet niks raars toch?" Vraagt hij dan zacht. Ik schud twijfelend mijn hoofd. Hij steekt zijn duim op en ik loop weg. De gang in en eerste deur uh links toch? Of was het rechts. Ik neem een gokje op rechts en haal opgelucht adem als ik zie dat ik de goede keuze heb genomen.
JE LEEST
Everything About You
FanfictionHarry and Melody were best friends until Harry go to the X-Factor. He has broken all contact. Melody is broken and it's his fault. One day Harry is in the country again, what shall happen?