HARRY
Toen Liam voorstelde om in het reuzenrad te gaan vond ik het gelijk al geen goed idee. Ik had nee moeten zeggen. Voor Melody. Nu raakt ze in paniek en ik kan er niks aan doen. "Mel, alsjeblieft. Adem diep en rustig in en uit" zeg ik. Ik klink bijna wanhopig. Na een tijdje ademt ze iets rustiger maar nogsteeds zwaar. "Kom hier" zeg ik terwijl ik mijn armen spreid. Ze komt meer naar me toe en knuffelt me. Ze begint te huilen en het zwaardere ademen begint weer. "J-je moeder wil me p-pijn doen. I-ik mis mijn o-ouders en ik ga je k-kwijt raken." Brengt ze snikkend uit. Ik trek haar dichter tegen me aan. "1. Mijn moeder gaat dat niet doen, daar zorg ik wel voor. 2. Dat snap ik, ze lieten je vallen maar ze komen wel terug en 3. Hoe kom je daar nou bij?" Probeer ik haar gerust te stellen. Ze schud haar hoofd en veegt haar tranen weg. "Laatmaar" zegt ze zacht. Ze kijkt naar buiten en merkt dat we stil staan bovenaan. "Normaal horen deze dingen niet stil te staan!" Brengt ze in paniek uit. Ik begin zacht onze nieuwste single 'Drag Me Down' te zingen om haar afleiding te geven. Als ik Melody aan kijk in haar mooie ogen zie ik dat ze echt bijzonder kalm is. Het lijkt een soort trans ofzo. "Wauw. Zo... uhm wauw!!" Brengt ze uit als ik klaar ben. We staan nog steeds stil en ik zie Melody trillen. "Mel kan ik met je praten?" Vraag ik langzaam. Ze haalt haar schouders op. "Ik kan hier niet weg dus ja best" zegt ze nonchalant. "Vertel me over de jongen die je leuk vindt" vraag ik twijfelend. Er komt een glinstering in haar ogen. "Uhm vooruit, hij is lief, knap, hij heeft kuiltjes als hij lacht en hij heeft groene ogen. Zijn ogen glinsteren altijd als hij het heeft over zijn vrienden. Hij is zorgzaam, bezorgd, heeft een ego maar blijft er wel normaal onder. Hij is best gespierd en hij is de raarste en grappigste die ik ken. En dan nog zijn lippen, ze zijn van nature lichtroze en ze zijn zo mooi. Het liefst zou ik ze willen aanraken" barst ze los. Het klinkt als de perfecte jongen voor haar. Wie zou het zijn? Er gaat een steek jaloezie door me heen. "Uh over wie hebben we het?" Vraag ik naar mijn voeten kijkend. Ze komt voor me staan en drukt zacht een kus op mijn wang. "Zijn naam is Harry" fluistert ze. Ze krijgt een blos op haar wangen. Ik pak haar hand met mijn ene hand en mijn andere hand leg ik tegen haar wang. "Ik vind ook iemand leuk, ze is verschrikkelijk knap, leuk, lief en haar lach is zo mooi. Ze is schattig als ze bloost en ik wil haar als mijn vriendin" zeg ik in haar ogen kijkend. Ik leun naar voren en sluit de ruimte tussen ons. Mijn lippen raken de hare en ik voel dat ze glimlacht. "Ik denk dat ze heel graag jouw vriendin wil zijn. Maar ze is ook bang." Fluistert ze. "Waarom ben je bang?" Fluister ik tegen haar lippen. "Om je kwijt te raken als beste vriend, om je moeder, om de haat die ik ga krijgen als jouw vriendin" zegt ze terwijl ze wat afstand neemt. Ik veeg met mijn duim haar tranen weg. "Mel je gaat me nooit verliezen als wat dan ook, ik zorg wel dat mijn moeder niet in je buurt komt en alle directioners gaan je geweldig vinden!" Stel ik haar gerust.
JE LEEST
Everything About You
FanfictionHarry and Melody were best friends until Harry go to the X-Factor. He has broken all contact. Melody is broken and it's his fault. One day Harry is in the country again, what shall happen?