LUKE
Ik doe de deur weer wat verder open. "Ja is goed" zeg ik. Ze glimlacht en ik sluit de deur nu achter me. Ik loop naar beneden en kijk de woonkamer rond. "Harry, Melody wil je even niet zien. Ze hoorde wat je zei en tja ze is er echt kapot van." Zeg ik twijfelend. "Oh shit, ik heb het weer eens verpest bij haar" zegt hij. "Harry, mate, ik praat wel met haar oke?" Zeg ik dan. Hij knikt en ik loop weer naar boven. Ik pak mijn spullen en kleed me om in een trainingsbroek en een Nirvana t-shirt. Ik poets mijn tanden en loop zacht naar Melody's kamer. Ik open de deur en zie Melody met trillende handen op bed zitten. Ik loop snel naar haar toe en zie dat ze een mesje in haar hand heeft. "Melo stop" zeg ik. Ze laat het mesje vallen en barst in huilen uit. Ik ga bij haar op bed zitten en trek haar in mijn armen. Ik trek mijn shirt uit en wikkel het om haar pols. "Boo, ik begrijp waarom je het doet maar het is niet goed voor je" zeg ik. Ze knikt. Ik veeg haar tranen weg met mijn duim en geef haar een knuffel. "Slaaplekker boo" fluister ik als ze bijna slaapt. "Slaaplekker Luke" zegt ze schor. Ze valt in slaap en ik sluit ook mijn ogen.
MELODY
Ik word wakker van de wekker en ik druk hem uit. Ik zie dat ik op Lukes schouder in slaap ben gevallen. Ik schud Luke wakker. "Goodmorning" zegt Luke met een glimlach. Ik glimlach even en kijk dan naar het shirt om mijn pols. "Uh ja uhm sorry" zeg ik ongemakkelijk. Ik knoop het shirt los en kijk naar de best grote vlek opgedroogd bloed die er in zit. "Oke genoeg zo. We kleden ons aan, gaan ontbijten, pakken onze spullen en in de taxi ga ik je iets vertellen." Zegt hij. Ik knik. Ik pak een trainingsbroek en trek hem aan. I don't care dat Luke hier is. Ik trek een hemdje aan met een vest erover. Ondertussen is Luke ook aangekleed en we lopen naar beneden. Ik loop de woonkamer in en zie Harry en Niall slapen op de bank. Ik loop snel de keuken in en smeer 2 crackers met kaas. "Heb je zin om de jongens te zien?" Vraagt Luke. Ik knik enthousiast. Ik kijk even op de klok. Half 9. Ik sta op en zeg: "Ik ga mijn spullen pakken." Luke knikt en staat ook op.
LUKE
Als Melody weg is ruim ik de borden en glazen op en loop ik ook naar boven. Ik hoef alleen maar mijn telefoon, portomonee mee want ik krijg kleding en in de kleedkamer is een tafel met eten en drinken. Melody komt naar beneden met een handtas. Ik zie dat Melody even een blik op Harry werpt en dan naar de voordeur loopt. Ik volg haar en dan lopen we een eindje tot een drukkere straat. Ik houd een taxi aan en zeg waar we heen moeten.
JE LEEST
Everything About You
FanfictionHarry and Melody were best friends until Harry go to the X-Factor. He has broken all contact. Melody is broken and it's his fault. One day Harry is in the country again, what shall happen?