Chapter Thirty-Five

62 2 0
                                    

LUKE

"Melo ik weet wat het is om jezelf pijn te doen. Ik heb het ook gedaan toen 5 Seconds Of Summer net begon. Ik kreeg veel haat en nouja deed hetzelfde. Kijk" zeg ik terwijl ik mijn sweater mouw omhoog trek. Melody kijkt vol ongeloof naar de witte lijntjes die er over zijn. "Luke, dat wist ik niet. Hoe ben je gestopt?" Vraagt ze. Ze gaat met haar vingers over de lijntjes. "Door Ashton, Calum en Michael. Ze steunden me en hielpen me er door heen" zeg ik eerlijk. "Goede vrienden heb je" zucht ze. "Jij ook hoor" fluister ik. Niet lang daarna stopt de taxi.

MELODY

We komen aan bij een reusachtig gebouw. Ik blijf staan en kijk met open mond naar het gebouw. "Melo kom mee" zegt Luke. Hij pakt mijn arm en trekt me mee. "Wacht hier" zegt hij als we binnen zijn. Ik knik en kijk om me heen. Binnen 5 minuten is Luke terug met een VIP/Backstage/Meet&Greet pas. "Lets go!" Zegt Luke enthousiast. Ik loop achter hem aan maar zie dan iets door het raam. "Luke" zeg ik geschrokken. "Wat is er?" Vraagt hij niet begrijpend. "W-Wat doet John hier?" Ik ga naast Luke lopen en klem me aan zijn arm vast. "Ik weet het niet boo, ik zal een bodyguard voor je regelen." Zegt hij. Ik schud mijn hoofd. "Nee hoeft niet, ik red me wel, hij komt toch niet binnen" zeg ik. Ik laat Luke los en we lopen naar een grote ruimte. "Wow het is zo groot hier!" Breng ik vol ongeloof uit. Luke grinnikt. "Guys ik moet jullie aan iemand voorstellen!" Roept Luke door de ruimte. Er komen wat mensen om ons heen staan en ik zie Calum, Michael en Ashton ook aankomen. "Wow mate wie is die chick?" Vraagt Michael met een grijns. Ik kijk naar mijn voeten. "Dit is Melody, haar ouders zijn mijn buren, ze is de vriendin van Harry en mijn beste vriendin" zegt Luke. Als hij de naam Harry zegt kijk ik hem even boos aan. Ik zwaai even en kijk dan achter me. Hoe kan hij binnen gekomen zijn? Nee nee nee, kut. "L-Luke" fluister ik, mijn stem slaat over. "Wat is er boo?" vraagt hij. "I-Ik.." verder kom ik niet want Luke rent al op John af. Hij geeft hem een paar klappen in zijn gezicht met zijn vuist en duwt hem dan richting de uitgang. "Security!! Zorg dat hij niet binnenkomt!" Roept Luke. Luke loopt gehaast op me af en ik sla gelijk mijn armen om hem heen. "Dankje" fluister ik. "What the hell Luke?!" Vraagt Calum. Luke kijkt mij even aan en ik knik. "Hij wil Melody wat aan doen, hij heeft haar ook al eens voor een trein geduwd, hij stalkt haar." Legt Luke uit.

Everything About YouWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu