MELODY
"GUYS HET IS TIJD OM JULLIE OM TE KLEDEN!" wordt er geroepen door een vrouw. De jongens staan op en lopen uit de lounge. Ik blijf alleen achter zittend op een grote zwarte zitzak. Luke komt binnen "Boo ga je niet mee?" Vraagt hij. Ik haal mijn schouders op en sta op. "Best ik kom al" grinnik ik. Ik loop achter Luke aan. "Ik dacht al waar blijven ze nou!" Lacht Michael. "Heb je het al gevraagd?" Vraagt Ashton. Luke kijkt even boos naar Ashton. "Wat gevraagd?" Vraag ik. "Wat je voor je verjaardag wil" antwoord Calum. "Ik hoef niks, ik wil mijn verjaardag niet vieren" zeg ik. "Oh oke" zegt Luke. "Kan ik me ook omkleden of is dat raar?" Vraag ik twijfelend. De jongens lachen even. "Ofcourse kan dat" lacht Ashton. Ik knik en pak mijn handtas. De jongens zijn ook druk met omkleden. Ik trek mijn jurkje aan en wil net mijn leren jasje aantrekken als Ashton mijn arm pakt. "Kan ik je even spreken?" Vraagt hij. Ik knik en loop met hem naar de gang. "Mel, doe alsjeblieft jezelf niet meer pijn, Luke weet hoe het is, ik ook. En heb je gezien hoe dun je bent? Mel ik weet niet wat je wil doen, maar stop er mee want je gaat er kapot aan" zegt hij. Hij kijkt naar mijn arm. "I-Ik.." probeer ik. "Hoe vaak heb je het geprobeerd?" Onderbreekt hij me. "D-Drie" fluister ik. Ik voel 2 sterke armen om me heen. "Mel we gaan je helpen, het komt allemaal goed" fluistert hij. Ik maak me los uit zijn omhelsing en zeg: "misschien moeten we ons klaar maken.." Ashton knikt en we lopen terug de kleedkamer in. Ik trek mijn leren jasje aan en pak mijn make-up tasje. "Serieus Melo?" Vraagt Luke. Ik knik even en pak mijn handspiegeltje. Ik brons mijn kaaklijn en zorg dat mijn gezicht diepte krijgt. Ik zet een randje eyeliner en een laagje mascara. Ik pak een perzikroze babylips en smeer mijn lippen er mee in. "Dat heb je allemaal niet nodig" hoor ik Ashton zeggen. Luke en Calum zitten nu bij de stylist en Ashton en Michael zijn nog hier. "Ashton shut up" grinnik ik. Hij pakt zijn telefoon en maakt een selfie met mij. Evenlater krijg ik een instagram melding. '@ashtonirwin is begonnen je te volgen.' Niet veel later krijg ik weer een melding. 'W/ this bae @Melody.C.Johnson backstage.' En daaronder de foto van ons. "Ashton, dit is misschien niet zo slim, ik ga veel haat krijgen." Zeg ik. "Wie kan jou nou haten?" Komt Michael tussen beide. Ik pak mijn telefoon en maak een selfie met Ashton. 1 met Michael en 1 met hun beide. Ik stel die van ons drieen in als achtergrond. "Jullie moeten naar de stylist" zegt Calum die samen met Luke binnenkomt.
JE LEEST
Everything About You
FanfictionHarry and Melody were best friends until Harry go to the X-Factor. He has broken all contact. Melody is broken and it's his fault. One day Harry is in the country again, what shall happen?