Chapter Twenty-Six

78 1 0
                                    

MELODY

Ik word wakker door een geluid buiten. Hoelaat zou het zijn? Ik kijk op mijn telefoon en schiet gelijk uit mijn bed. Het is al 9 uur. Ik moet om 11 uur bij het vliegveld zijn en ik moet ander half uur rijden. Ik pak een witte skaterdress uit mijn kast en trek hem over mijn hoofd. Ik neem een zwart leren jasje en zwarte enkellaarzen en trek dat ook aan. Ik ga naar de badkamer en borstel mijn haren. Ik laat ze los over mijn schouders hangen. Ik doe wat eyeliner, mascara en bronzer op. Dan doe ik mijn perzik rode/roze babylips in mijn tas samen met mijn telefoon. Ik loop naar beneden en smeer een cracker met kaas. Dan check ik of ik alles heb en loop ik de deur uit. Ik hou een taxi aan en vraag: ''Kunt u me misschien naar het vliegveld brengen?'' Hij glimlacht en beantwoord mijn vraag door uit te stappen en de deur voor me open te doen. ''Danku'' zeg ik beleefd. Hij stapt in en rijd naar het vliegveld. Na anderhalf uur met de chauffeur gepraat te hebben staat hij stil. Ik stap uit en betaal het geld waar hij om vraagt. Ik loop naar binnen en kijk op de grote klok. Het is nu 20 voor 11. Ik loop een winkeltje in en kijk naar iets voor Luke. Uiteindelijk zie ik een zilveren kettinkje met een hangertje van een veer. Zou hij dit leuk vinden? Ik weet dat Luke slecht tegen haat kan want tja ik ben nog steeds fan. Dit hangertje heeft dan de betekenis dat je in jezelf moet geloven, en de haat los moet laten. Ik kijk naar het prijskaartje. Ik schrik als ik de prijs zie. $125- Heb ik dat wel over voor hem? Ja want hij is speciaal voor mij eerder naar Engeland gekomen en hij heeft een meet&greet geregeld. Ik loop naar de kassa en betaal. Ik heb nog 5 minuten. Ik loop snel naar de goede gate en ben net op tijd. Er komen al aardig wat passagiers met koffers langs. Ik zie een blonde jongen met een beanie op. Luke! Ik loop naar hem toe en tik hem op zijn schouder. ''Hey boo'' zegt hij vrolijk als hij me ziet.  ''Hey Luke'' zeg ik met een glimlach. Ik hoor wat meiden gillen en ik kijk om. ''Luke je bent gezien'' zeg ik geschrokken. ''Kom'' zegt hij terwijl hij me mee trekt. We zijn nu buiten aangekomen en houden snel een taxi aan. We stappen in als hij stopt en ik zeg mijn adres. ''Ik ben vergeten te zeggen dat je er leuk uit ziet'' zegt Luke met een lichte blos. ''Awh, oh Luke ik heb nog wat voor je'' zeg ik als ik het zakje uit mijn tas haal. Ik kijk even naar de spiegel en zie dat de chauffeur me aankijkt met een vieze pedogrijns. ''Luke die vent is pedo'' fluister ik in paniek. Hij legt een hand op mijn hand en geeft me een kus op mijn mondhoek. Hij kijkt waarschuwend naar de man en ik kijk hem dankbaar aan. ''Maak nou maar open Luke'' zeg ik. Hij opent het zakje en haalt het hangertje eruit. Zijn mond staat open maar hij zegt niks. Zou hij het mooi vinden? Of juist niet?

Everything About YouWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu