Chapter Nineteen

116 1 0
                                    

MELODY

Ik pak Katie's hand vast "kom we gaan je mama zoeken" zeg ik. Ze knikt en zwaait naar de jongens. We lopen heel het pretpark rond. Bij de draaimolen zit een vrouw op een bankje. "Daar!" Zegt Katie wijzend naar de vrouw. We lopen er heen en Katie knuffeld de vrouw. "Mama" zegt ze blij. "Katie ik was zo ongerust" zegt de vrouw. "Melody heeft me gevonden en op me gepast. Daarna heeft ze me terug gebracht" zegt Katie. Ze wijst naar mij. "Dankje" zegt de vrouw. Ik pak de envelop uit mijn tas en geef het aan Katie. "Alsjeblieft honey" fluister ik. Ik geef haar een knuffel en zwaai als ik wegloop. Ik kom terug bij de plek waar de jongens net waren maar ik zie dat ze het druk hebben met de fans. Great. Ik probeer me door de groep te wurmen maar het lukt niet goed. Ik ben halverwege maar de groep wordt steeds groter. Ineens voel ik me duizelig en ik blijf stil staan. Net als ik denk dat het over is wordt alles zwart voor mijn ogen. Ik voel dat ik val en dan raak ik bewusteloos.

Ik word wakker en ik merk dat ik in een auto lig. Mijn lichaam ligt niet op de bank. Het voelt meer als hobbeltjes. Ik open mijn ogen en kijk tegen een zwart shirt aan. Ik kijk omhoog. De perfecte ogen van Harry ontmoeten de mijne. "Wat is er gebeurd?" Vraag ik zacht. "Mel, je bent wakker!" Zegt hij opgelucht. Ik kijk nu om me heen en zie dat mijn voeten op Louis' schoot liggen, mijn benen/heupen op Nialls schoot en mijn hoofd bij Harry. Ik zwaai even naar de jongens. "Wat is er nou gebeurd?" Vraag ik nog eens. "Dat weten we niet, de fans waren weg en toen zagen we jou op de grond liggen." Zegt Liam vanaf voor. Harry knikt instemmend. Ik hoor mijn maag rommelen. Blijkbaar horen Harry en Niall het ook want ze grinniken even. "Mel misschien weet ik de oorzaak van je bewusteloosheid" fluisterd Harry zacht in mijn oor. Ik kijk hem vragend aan. "Je eet niet genoeg, volgens mij ben je maar iets van 50 kg ofzo. Normaal hoor je eind 60 kg te wegen. Je moet eten Mel" zucht hij fluisterend in mijn oor. Ik durf hem niet aan te kijken. Ik wil niet eerlijk zijn tegen hem. Ik weeg minder dan hij zegt. Ik weeg 43,7. Ik heb me vanochtend gewogen. Ik probeer recht op te gaan zitten. Wat me overigens best goed lukt. Ik zit nu tussen Harry en Niall in en ik zit op mijn telefoon. Ik word gebeld en neem op.

"Hey mam...Echt?...Nee tuurlijk niet...Ja...Gaat je niks aan...Jullie wonen waar?...Jullie hebben weer eens gelogen!...Je hebt wie gezien?...Oh my gawd mam waarom heb je dat gezegd?...Wacht jullie buren?...Geef mijn nummer maar gewoon...Ja ik kom binnenkort langs...Hoeveel mogen mee?...Ik weet niet of mijn vrienden kunnen...Okay see ya. Bye"

Ik hang op en kijk naar mijn handen. Hoe is het mogelijk dat ze naar Australie zijn. "Mel wat was dat allemaal?" Vraagt Harry.

Everything About YouWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu