1.02 fejezet

2.4K 109 24
                                    

Minho

 Szokásomhoz hűen, már napkelte előtt felébredtem. A Futárok között mindig is én voltam leghamarabb kelő.A többi Futó álmosan szuszogott körülöttem.Felkeltem az ágyról és kinyújtóztam.Általában sekivel sem szoktam a szobámon osztozni, de mivel a múlt héten az egyik hálóterem teteje beszakadt, sokan fekhely nélkül maradtak. Mi, Futárok, így egy terembe kényszerültünk tömörülni.

James hangosan horkolt a másik ágyon.Én szoktam felkelteni, de ő folyton visszaalszik. Legtöbbször utolsónak ér az Útvesztő szájához, a Futók gyülekező helyéhez.

Az ágyához sétáltam és felráztam az álmából.James nem akart felkelni, dörmögve kért még 5 percet.De én nem akartam egy percet sem adni az árulónak.

Tegnap a Tűznél mindenki Zöldfülről beszélt.Valamelyik francos bökött elkezdett faggatni, hogy miért hagytam elfutni.Nem akartam beszélni a dologról és elküldtem egy melegebb éghajlatra a kérdezőt, de James nálam kézségesebb volt.Elmesélte helyettem mi történt. Mindenki jól szórakozott rajtam, én meg orrba vágtam néhány bököttet, akinek túl nagy volt a pofája.Köztük volt Gally és Alby is.Aztán Nick lecsendesítette a társaságot.

Igen, most már biztos vagyok benne, az Alkotók pazarul szórakoznak.

Egész este forrongtam magamban.

Bosszúból azért is addig rázogattam James vállát, míg fel nem ébredt.Dörmögött valamit érthetetlenül, de én nem is figyeltem rá.Elégedetten felkaptam a hátizsákom és kimentem.A friss, hideg levegő jól esett és még jobban felébresztett.A Tisztáson egy lelket sem láttam. Épeszű bökött nem kel fel ilyen korán.

Bemelegítésként kocogtam egy keveset.Mikor visszaértem, megpillantottam Newt-ot.

-Hogy van az orrod, bökött?-kérdezte Newt, közben vigyorgott mint a vadalma

Newt-tal már túl régóta piszkáljuk egymást, nem most fogok megharagudni rá.Egymás vállába bokszoltunk és mindketten nevetni kezdtünk.

-Miért nincs táska a hátadon?-kérdeztem elkomolyodva-Ha jól tudom Clint azt mondta futhatsz már.

Newt már három hete nem járt az Útvesztőben, nem is olyan régen egy csúnya balesete volt ott bennt, eltörte a lábát.Azóta megtiltották neki a futást.Noha azt mondja, már nem fáj a lába, de mikor elfelejt uralkodik magán látom, hogy sántit.

-Ma sem megyek futni.-rázta a fejét Newt szomorkásan-Nick parancsa.Azt mondta az elkövetkezendő napokban vigyáznom kell a Zöldfülűre.

-Nem csodálom, hogy testőr kell mellé.-mondtam, mire Newt egy grimaszt vágott

A toronyra néztem, szememmel Zöldfület kerestem.Newt követte a tekintetem.

-Az este mászott le, a bököttje.-vigyorgott Newt- Nick kapta tetten.

-Most hol van?

-Ott, ahol nem tud baj okozni.A Dutyiba zártuk.Nick majd reggel körbevezeti.

 Bólintottam és megpillantottam  Josh-t, az egyik Futót.Mögötte kullogott egy nagyon, nagyon álmos James.Elköszöntem Newt-tól és a többi Futóval együtt az Útvesztő bejáratához sorakoztunk.Nemsokára megérkezett még két Futó, Matt és Dean.Gyors seregszemlét tartottam.Általában öten-hatan szoktunk az Útvesztőbe menni, de Newt hiánya miatt most csak öten voltunk.

Megpillantottam a nap első sugarait feljönni az Útvesztő keleti részén.Az Útvesztő lassan kitárta kapuit és én befutottam rajta, a többi Futó pedig utánam.

A Változó (The Variable) TMR//Minho (Befejezett, de még frissül)Where stories live. Discover now