Thomas
Ez azon pillanatok közé tartozik amikor utálom azt amit csinálok, hogy ennek a kegyetlen, kétes szándékú szervezetnek dolgozom, hogy én fehér köpenyben és vezérlővel a kezemben figylem őket. Ó, ha csak nézném, de nem kizálólag ebből áll a munkaköröm.
Nem szeretem ezt csinálni, dehát ki szeretné? Sajnos nincs más választásom, a parancs Dr.Moore-tól világos volt. Már ismerős vagyok az efféle műveletekkel, és elmondhatom, hogy azon piszkos dolgokhoz tartoznak, amikor azt kivánom bárcsakne dolgoznék itt. Ódzkodtam a feladat teljesitésétől, habár tudtam nincs hová futnom előle.
Változót csinálni Alanyból? Mi sem egyszerűbb. Már rengetegszer hajtottam végre ezt a műveletet. A28-at egy időre Változóvá kell tennem Mint már emlitettem, nem ez az első alkalom amikor ezt teszem, de mégsem tudok beletörődni a ténybe, hogy visszaélek a hatalmammal.
Az Alanyok Változók között élik életüket, de ahol árgus szemekkel figyeljük minden lépésüket. Az ember legalább azt gondolná, önálló gondolataik vannak, de ez nem mindig van igy. Amikor egy Alanyt egy időre Változóvá teszünk, akkor elültetünk egy gondolatot vagy parancsot a fejében és adunk egy kis lökést, hogy teljesitse azt.
Befolyásoljuk, irányitjuk, uraljuk őket. És ők semmit sem tehetnek ellene.
Minho
Annyira ébernek éreztem magam.Pedig néhány pillanattal ezelőtt, mielőtt Zöldfül –avagy Claire mellém nem ült volna, majd elaludtam a lábamon a fáradtságtól.Most viszont éberen vártam,mire készül.Hogy elhitetsem vele, nem figyelek rá, Gally birkózását kezdtem bámulni.
-Minho?-szólalt meg váratlanul és én felé fordítottam a figyelmem
-Mi az, Zöldfül?
Claire aranyos grimaszt vágott. Miért nem fogadja el végre, hogy nem tud megszabadulni a becenevétől? Kiváncsian vártam mit akar, ezért egész testemmel felé fordultam.Claire-be erre bele szorult a szó.Idegesen megharapta az ajkát és kisvártatva felemelte a fejét.
-Lehet egy késem?
Tátva maradt a szám.Mégis hogyan tud valaki ennyire mézédes hangon ilyen kérdést felten-ni? Hitetlenül belebámultam Claire égszínkék szemeibe és tudtam, hogy nem viccel.
-Nem.
-Miért nem?
-Mert nem.-vágtam rá szigorúan-Mert szabályellenes.
Claire csalódottan fújt egyet és összefonta a karját.Fáradtan sóhajtottam, nehéz lesz lebe-szélni ezt a lányt erről az őrültségről.Őrült az is, aki megpróbálja.
-De Newt-nak van, láttam.-erősködött tovább
-Nézd, vannak bizonyos személyek akiknek lehet késük.-magyaráztam lassan türelmemet vesztve-Nick, Alby, Newt és az előljárók.
-Szóval neked van késed?-bámult rám elkerekedő szemmel-Megmutatod?
-Tényleg meg akarod nézni a késemet?-mondtam nevetve, mire Claire elvörösödve vállon bokszolt- Szivesen megmutatom neked, de csak ha kettesben leszünk.
A keze a vállamon maradt és én próbáltam nem ideges lenni emiatt.
-Na, Minho, ne szivass már.-motyogta és a kezét lecsúsztatta a vállamról
A keze most a bicepszemen pihent meg. Azok a mély kék szemek elmélyülten néztek.Az ajka most kívánatosabbnak tűnt, mint még valaha ezelőtt.Máris melegebbnek éreztem a levegőt. Azon kezdett járni az eszem, mi lenne ha megcsókolnám.Csak előre kell hajolnom egy ici-picit és máris megkaphatom magamnak Claire ajkait.
VOCÊ ESTÁ LENDO
A Változó (The Variable) TMR//Minho (Befejezett, de még frissül)
Fanfic{ 2015. június 21 - 2016 május 15 } Első évadban: Minho egyike a legerősebb karaktereknek a Tisztáson.De nem úgy reagál az akadályokra, ahogyan azt a VESZETT várta.A kérdés tehát áll, mi lehet az a Változó ami kiválthatja Minhóból az Alkotók által...