Nem fejezet (#3)

552 14 3
                                    

Dijról lenne szó, drágák :D úgyanis egy dijat kaptam Viri__Kovacs -tól, aki nagyon meglepett ezzel. Nem gondoltam, hogy még fogok kapni egy dijat, de azt hiszem mindig akarnak meglepetések :D Köszönöm szépen úgy a dijat mint a kérdéseket! <3

Szóval, szabályok:

Olvasd el annak a könyvét, akitől kaptad!

Tedd ki a szabályzatot!

Irj 10 dolgot magadról!

Válaszolj a kérdésekre!

Csapjunk a lovak közé!

Magamról

1. Szeretem az olvasóktól a visszajelzést, mert felemelő tudni, hogy jó-e amit csinálok. :)

2. Már több mint egy éve vagyok beregisztrálva Wattpadre. (ez top tény rólam :)), na mindegy fontos, fontos) Egyáltalán nem bántam meg, sőt, örülök, hogy beregisztráltam, pedig nem is akartam az elején.

3. Imádok olvasni, de mostanában egyre kevesebb időm van rá, ami egyszerűen kiborit. :(

4. Az OC karaktereim mind körülöttem élő emberekről mintáztam vagy külsőleg vagy belső tulajdonságok alapján. Igen, én tényleg ismerek egy vörös hajú lányt, sőt még C is van a nevében. Szóval ha akarjátok úgy venni, akkor: Claire, Vörös, Kaszás, Hallgatag mind létező személyek. 

5. Ebből következőleg gyakran irok történetet az ismerőseimről a beleegyezésükkel persze. Minden történet persze fiktiv és paródia. Az egyik ilyen történetben én egy hercegnő vagyok O'Brien Mazsola Hercegnő és a feladatom, hogy Mézés Madzag herceggel együtt megmentsem egyik hercegnő társam akit egy fizika-őrült fogva tart. Nagyon epic. Nem, nem szivtam semmit, esküszöm.

6. Az életem egy szinusz függvény, fent és lent is van értéke. ( és itt jövök én a matek tudásommal és metaforákat teremtek)

7. Fura vagyok, de nagyon :)) nem akarsz a fejemben járni, hidd el. A legjobb barátnőmmel, Zsófival, külön nyelvünk van úgy nagyjából mindenre.  

8. 18 leszek május tizedikén (elő a naptárakkal és jegyezzétek fel! :)) ) de a koromhoz képest a felnőtties és gyerekes gondolkodás határán táncolok, mivel jó tanuló vagyok egyből azt hiszik érett is vagyok, de ez messze nem ebből áll. Igen, legtöbbször besegitek a szüleimnek és vigyázok a testvéreimnek, de ugyanakkor ha fáradtabb pillanataimban vagyok akkor egy az egyben hülyeségeket beszélek és megdobállak sállal. Ez van, még ráérek felnőttet játszani.

9. Nem sokat adok a külsőségekre, sőt, nem igazán azt figyelek meg egy emberben először. Persze, látom hogyan öltözködik, de hamarabb kiszúrom azt, akiről leri nem üresfejű. Felnézek az intelligens emberekre, akik tudnak emberségesen viselkedni és nem vastag a bőr képükön. Ezért van az, hogy nehezen találok fiút aki tetszik nekem, kell az, hogy felnézzek rá. Oké, értem én, a nézetem ritka, de ez van.     

10. Az agyam hiperaktiv (öndiagnózis), túl sok ötletem van egyszerre és nem nagyon történik olyan hogy csak úgy magam elé nézek, nekem mindig pörög az agyam valamin. :))  

Válaszok

1. Kiben bizol legjobban?

Passz. Családom, néhány barátok, Isten.

2. Szeretnéd kiadni valamelyik könyvedet?

Igeeen. :) Játszom a gondolattal, a Változó első évadját már igy is beköttettem mint könyvet, de csak kevés ismerősömnek mertem megmutatni. Szeretnék kiadni könyvet, de nem árusitásra, csak úgy poénból, hiszen nem leszek hivatásos iró. De ha akarod tudni, már van is egy könyvem, ( vagyis az enyém is), amit öt másik emberrel irtam az egyik barátom születésnapjára. A cime: Bimbi kalandjai. Nem, nem szivtunk semmit, becsszóra. :))

3. Hiszel a természetfelettiben?

Nem, túl realista vagyok :)). Szeretek ilyen témában olvasni, irni, de nem hiszek benne egyáltalán.

4. Melyik hirességhez mennél feleségül?

De hát én már férjnél vagyok! :)) (Bocsi, Dylan) Mindegy, ha újra férjhez mennék akkor már állnának az ajtóm előtt a sztár jelöltek. De hogy válaszoljak a kérdésre: azt hiszem Dylan O'brien lenne a kiválasztott. :D

5. Kivel tudsz igazán kikapcsolódni?

A legjobb barátnőmmel. Egyszer majdnem nyolc órát beszélgettünk megállás nélkül. Na ja, amúgy egyikünk sem beszédes társaságban :))

6. Ha választhatnál hol élj, melyik ország lenne az?

Nem hiszem, hogy választanék, szeretek egy helyen gyökeret verni még akkoris ha a szülőföldem nem a legszebb hely. De ha mégis választanom kellene, akkor olyan Irország, Anglia között kellene vacillálnék.

7. Van olyan dal, amit rongyosra hallgattál, de még nem untad meg?

Van olyan amit nem? Hát, előbb-utóbb mindet megunom, mondjuk ha egy hétig megállás nélkül hallgatom. Mondjuk, Változó irás előtt Artic Monkeys-t vagy valami más rockot hallgatok, attól mindig jön ihlet. De furcsán most aktuális kedvencem: Stephen-től a Crossfire és a Sincerely. Irás közben is ezt hallgattam. Érdemes benézni, főleg a Crossfire nagyon jó, pedig nem is rock, ami furcsa mert én nagyon rockos vagyok. @Viri__Kovacs Let's start a riot!

8. Sportolsz valamit?

Orvosira felkészitő könyveket emelgetek. Na jó, nem igazán, néha elmegyek futni de ennyi. Nem vagyok valami sportember :)) de csodálom az akaraterejét mindenkinek aki valamit sportol, mert nekem inkább kin, mint öröm

9. Szerinted hogy néz ki az 'álompasi'?

Vicces, el sem olvastam előre a kérdéseket, mégis irtam erről az elején. Nos, akkor kiegészitem a Magamról 9. pontját. Nem adok akkorát a kinézetre, de ez nem azt jelenti, hogy nem érdekel. De, érdekel, ne legyen már a pasim seprű fejű, jó? :)) Felsorolhatnám a köztudott tulajdonságokat mindenki álompasijánnak, hogy jóképű, intelligens, gazdag ilyen legyen, de nekem nem igazán ez számit. Legyen HUMORA, ez létfontosságú, nagy valószinűséggel meg fogja érteni a hülyégeim. Legyen azért esze, jó? :D Az utolsó, nézzen valahogy ki, hogy ne kelljen már papirzacsit a fejére huzzak ha megyünk valahova, oké? Szőke, barna és fekete hajú fiúk egyaránt tetszenek, szóval nem vagyok válogatós :)) Na ennyi elég is róla.

10. Szeretnél a jövőben is foglalkozni az irással?

Természetesen. Nem mint hivatásos iró, de mint blogos mindenképpen. Szóval számitsatok sok hülyeségre tőle a jövőben is. :'D


Köszönöm a kérdéseket és a dijat! :)

A héten lesz új rész, úgyhogy ne csüggedjetek :)


A Változó (The Variable) TMR//Minho (Befejezett, de még frissül)Where stories live. Discover now