Author's note: Ebben a fejezetben van néhány elég véres jelenet, önbántalmazás, sötétebb hangulat. A rész nem vészes, de ha nem szereted az ilyesmit, akkor csak óvatosan.
Claire
Egyik baj jön a másik után.Először James, most meg Minho.
Nem, szó sincs arról, hogy Minho megőrült volna, habár én ezt sem zárnám ki. Az a helyzet, hogy azt mondják semmi esély sincs rá, hogy még egyszer lássam.Azt hittem Gally csak szivatott, amikor azt mondta sirathatom a 'hős futómat'. Nem hittem neki,mig nem magától Newt-tól hallottam, hogy aznap Minho nem tért vissza az Útvesztőből.
Minho nem ért vissza mielőtt bezáródtak a kapuk.
Azt mondják Nick is vele volt.Egyikük sem tért vissza.
Istenem, azt hittem kiszaladnak a lábaim alólam, mikor meghallottam. Nem hittem a fülemnek, elfutottam az Útvesztő szájához, kifaggattam minden Futárt, mindent megtettem. Mindenkitől ugyanazt a választ kaptam: Minho nem fog visszatérni. Inkább el kellene fogadnom a tényt, hogy elvesztettem, mintsem hamis ábrándokkal hitetsem magam.
A Futárok azt mondják valami 'Sirató' nevű lények járnak az Útvesztőben éjszaka.Még senki sem élt ott túl egy éjszakát. SENKI.
Az nem lehet.Minho vissza fog jönni. Vissza kell jönnie.Még tartozom neki.
Émelygett a gyomrom és annyira elsápadtam, hogy Clint kimenőt adott nekem estéig. Nem is bújtam elő a vackomból egészen vacsoráig.Az ágyamon feküdtem és összekuporodva merengtem. Chuck egyszer jött és kopogtatott az ajtómon, de nem válaszoltam neki, úgyhogy azt hitte nem vagyok bennt.
A vacsora közelében már kirángattam magam a kunyhómból, hogy megkeressem Newt-ot.
Nem találtam meg, így az ebédlőbe felé vettem az irányt. Útban felé hallottam, hogy a többiek máris azt beszélik, Newt milyen vezér lesz. Máris elfelejtették volna Nick-et?
Úgy vettem észre örülnek, hogy Newt vette át a vezetést.Newt lesz a vezér és Alby megmarad a vezér jobbkéz szerepnél.A vacsoránál nem is ettem semmit.
Nem volt étvágyam és folytonosan egy keserű ízt éreztem a számban.Newt nem tudom hol csatangolhatott, mert nem jött oda hozzám. Gondoltam, megünnepli, hogy vezér lett. Az asztal olyan üres volt Newt, Nick és Minho nélkül.Igen, Minho nélkül is. Akármennyire is küszködöm a büszkeségemmel, el kell ismernem, hiányzik a Futárom.Megállás nélkül egymás agyára mentünk meg minden, de nélküle olyan más minden.Úgy gondoltam, megkeresem Chuck-ot, hogy legalább valaki ismerős mellett legyek.
Elmentem a Futárok klikkje mellett, akaratlanul is, de belehallgattam egy kicsit a beszélgetésükbe. Arról beszéltek ki legyen az új Előljáró. Gombóc lett a torkomban.
Végül a Tűztől távol Newt-ot pillantottam meg az egyik farönknek támaszkodva.Másra számitottam.
Újjongásra, győzelmi beszédekre, ilyenekre.Már az első héten rájöttem, a Tisztáson nagyon fontos a pozició. De az újdonsült vezér egyes egyedül ült és valami bizarr szinű italt kortyolgatott. Talán egyedül akarja élvezni a sikerét, gondoltam. Mikor meglátott, gyenge félmosolyba húzódott a szája és én leültem mellé. Sietősen végignézett rajtam és kérdezés nélkül a kezembe nyomott egy pohárral az italból. Megcsapott az ital enyhén alkoholos szaga. Honnan szereztek ezek alkoholt?-De én nem kérek.-ellenkeztem, de Newt nem vette vissza a poharat
-Segít legyűrni ezt az egészet.
Szóval erről van szó.
A fiú szemébe néztem és megértettem.
Newt gyászol.Sokáig ültünk egymás mellett, de én nem tudtam meg sem szólalni.Nem jöttek a szavak. Newt sem mondott semmit, halkan kortyolta az italát. Körülöttünk a többi fiú lármázott. Nyomasztó volt köztünk a csend, néha annyira beszélhetnékem támadt, de mire megfogalmaztam magamban mit is akarok, elszállt a lelkesedésem. Mégis annyira nyugtalan voltam.Newt fegyelmezettnek tűnt, mintha magában már helyre rakta volna a gondolatait, érzéseit. Irigyelltem, mert vele ellentétben én fuldoklok. Mintha vízben vergődnék egy mentőmellényért. Egy nagy káosz volt az egész bennsőm. Érzések kavalkádja. Úgy éreztem, csak végre a helyükre kell tennem a dolgokat.
VOUS LISEZ
A Változó (The Variable) TMR//Minho (Befejezett, de még frissül)
Fanfiction{ 2015. június 21 - 2016 május 15 } Első évadban: Minho egyike a legerősebb karaktereknek a Tisztáson.De nem úgy reagál az akadályokra, ahogyan azt a VESZETT várta.A kérdés tehát áll, mi lehet az a Változó ami kiválthatja Minhóból az Alkotók által...