A Változó megkapta a második diját. :D hihi
Dijat kaptam kedves olvasómtól, Dreamy5-tól, köszönöm szépen! :D :) Nem számitottam rá, szokás szerint. :)
Szabályok:
Köszönd meg a díjat!
Írj magadról 10 dolgot!
Válaszolj 10 kérdésre!
Tegyél fel 10 kérdést!
Küldd tovább 10 embernek!
Na, akkor csapjunk bele!
Magamról :)
1. Május 10-én leszek 18 éves (kis célzás, hogy felköszönthettek :) ), vagyis lassan eljár a fejem fölött az idő. :(
2. Imádom a zenét. :) Lassan három éve gitározok és megőrülök egy zongoráért. A zenei izlésem két ágra ágazik (van ennek a kifejezésnek értelme?): üvőltös rock és lassú, szomorú zene. Anya sokszor megjegyezte, hogy nem igazán fér meg a kettő egymással, de én csak megvontam a vállam, gőzöm sincs hogy. Nope, not today, mulatós, tudod merre van az ajtó! Kedvenc zenészem, énekesem nincs, általában mindent összehallgatok ami beleillik az izlésembe.
3.Két testvérem van: egy öcsém és egy húgom, akiket imádok (igen, még akkor is ha reggel ötkor verik ki az álmot a szememből). Az öcsém nagyon rendes és aranyos gyerek amig meg nem ismered, ugyanis akkor rájössz, milyen huncut és ravasz. A húgom minden ami én nem vagyok, szeret táncolni, ismerkedni, satöbbi. Ez van, az öcsém és én mindig jobban hasonlitottunk. Igazából, mindig egy bátyjat szerettem volna, de mivel én vagyok a gyerekek között a rangidős, ez már lehetetlen kérés.
4.Imádok olvasni. Blogokat, könyveket. Mindegy. Csak olvassak. Olyan, mintha az üzemanyagom lenne. :) Egy könyv segitségével ismerkedtem meg három évvel ezelőtt a legjobb barátnőmmel is. BOOKS ARE GOOD! READ BOOKS! :D
5.A humor (főleg a szarkazmus) a lételemem. Tényleg. Nem csak, hogy én nem tudok létezni nélküle, de az ismerőseim is e szerint válogatom. Kedves? Aham. Vicces? Aham. Oké, akkor felveszlek a listámra. Persze nem csak szarkaztikus barátaim vannak, és nem ez fogja meghatározni, hogy valakit észrevegyek. A legjobb barátnőm szerint én egy szarkazmus gombóc vagyok :D néha már ő sem tudja mikor beszélek komolyan.
6.Kedvenc tanárgyak a biológia, angol, kémia (kivéve amikor egy anyagnak kismillió neve van), matek :D (na jó ne nézz le, nem vagyok én annyira kocka. A matek tanár lett a példaképem, igy persze hogy nem akarok csalódást okozni neki :D amúgy nem rossz tantárgy, csak sokat segitene ha elérhető lenne emberi nyelven is)
7. A bió iránti szeretetemből kifolyólag orvos szeretnék majd lenni. Nem író, bocsi. Imádok írni és amikor csak tehetem pötyögök valamit, de nem tudom a jövőben elképzelni magam, mint író. Az orvosi szakmához viszont érzek hivatást, szeretnék segiteni az embereknek. Persze az írás mindig is nagyon fontos lesz nekem, de megmarad mint hobby, amibe sosem fogok sajnálni energiát beleölni.
8.Nem vagyok valami népszerű a suliban. Tényleg. Ha az évfolyamomról ötvenen ismernek akkor még talán sokat is mondtam. Nem is szeretném, ha népszerű lennék, nem nekem való az az élet. Jobban szeretem én megválogatni kivel szeretnék igazán megismerkedni és nem csak közszemle tárgya legyek. (no offence, aki nem igy gondolja, ez csak saját vélemény!)
A két kezem elég arra, hogy megszámoljam hány igaz barátom van. De mindezekre szerintem a profilomból is rájöttél volna, lerí rólam az antiszociális hajlamom. :D (lásd a követők számát )
ESTÁS LEYENDO
A Változó (The Variable) TMR//Minho (Befejezett, de még frissül)
Fanfic{ 2015. június 21 - 2016 május 15 } Első évadban: Minho egyike a legerősebb karaktereknek a Tisztáson.De nem úgy reagál az akadályokra, ahogyan azt a VESZETT várta.A kérdés tehát áll, mi lehet az a Változó ami kiválthatja Minhóból az Alkotók által...