Whatsapp grubumuz açıldı, gelmek isteyenler bana özelden numaralarını ve isimlerini yollayabilir.
Allah'a emanet olun!
Whatsapp ve Facebook grubuna bekliyorum hepinizi :)
***
¶ AVM'DE kaç saat geçti bilmiyorum ama geliş sebebimizi çok sonradan öğrenmiştim. Üzerime başıma doğru düzgün şeyler almak içinmiş... Bajen ana yanımda getirdiklerimi beğenmemiş! Bak seen!
Hayır, onca getirdiğim kıyafetin neyi var? Bende inatsam, buradan aldığım hiç bir kıyafeti giymeyecektim, yani tamam kendi beğendiklerimi arada giyebilirdim, ama bir rahibeyi andıracak kadar sık boğaz kapalı olan Bajen ananın seçtiği kıyafetleri, asla ve asla giymeyecektim.
Ya kardeşim, sadece yaz tatillerinde zoraki camiye gider ve orada Kuran'ı Kerim dersi alırdım, ki ona da gidiş sebebim belliydi... Her gün çıkışta kek, dondurma, meyve suyu tarzı şeyler verilirdi. Ha bir de diğer gitme sebebim ise, mahalleden hoşlandığım çocuğunda orada olduğunu bilmekti.
Hayatım boyunca en masum sevdiğim kişiydi diyebilirim. Şimdi bile düşününce hayatımın aşkı olabilirdi belki de. Büyüyorduk be, anatomimize ayak uyduramayan şu kalp küçülüyor, vücut büyüyordu. Bütün masumane şeyler değerini yitiriyor, modernlik adı altında popüler kültürün dayatması olan şeyler moda oluyordu. Aslına bakılırsa bu modaya uyan kişilerden birisi de bendim.
Bilinçli bir insanım, yani neyin ne olduğunu kavrayabiliyorum. Ama işte dediğim gibi, bunca dayatma sizi bir şeyleri yapmaya zorunlu kılıyor, kendi içinizde zorunlu hissediyorsunuz. Güzel olmak zorundasınız, zayıf olmak zorundasınız ve bunu makyajla yaptığınızda hemen damgayı yiyorsunuz ''Makyaj güzeli!'' diye. Sizden bunca şey isteyip, başardığınızda ise yine bir kusur bulan kişiliğe... Erkek denir.
Zorunluymuş gibi o kadar uğraş veren şu aptal kişiliğe ise... Kadın!
Geçmişe dönüp baktığımızda, milyonlarca kadın güzelleşmek uğruna neler yapmamış ki... 14. yüzyılda geniş alınlı kadınlar güzel bulunduğu için, zavallı kadınlar ya önündeki saçları kazıtmış ya da sirke, kireç ve hayvan dışkısı karışımı kremi alınlarına sürerek o bölgedeki saçların dökülmesini sağlamışlardır.
6. yüzyılda soluk ten güzel bulunduğu için kadınlar vücutlarını kesip kan akıtarak soluk bir tene kavuşmayı hedeflemiş.
İnce bel... Şuan bile geçerliliğini koruyan bu trende, korse takarak ince belli bir görünüme sahip olmaya çalışan kadınların çektiği eziyetleri düşünün.
14 ve 15. yüzyıla geri dönmek isterdim, yani o zamanlarda yaşamak isterdim. O dönemde şişman kadınlar güzel bulunurmuş. Hah ne güzel ama öyle değil mi?
Bu kadar madde saydım sizlere, peki gelin bir de erkeklere bakalım mı? Ne yapmışlar kadınlara daha güzel görünmek için?
Hiç bir şey!
Gerçekten bazen zavallı hissediyorum kendimi? Özellikle günümün bazı kısımlarında kendime bu saydığım maddeleri hatırlatınca. Hayır yani, rejim yap zayıfla. Korse tak ince belli ol. Makyaj yap güzelleş. Geniş alın daha çok seviliyor diye sen hayvan bokunu alnına sür... Ama gel gör ki şu erkek illeti oturduğu yerde ahkam kessin. İşte orada içimdeki cani taraf varlığını ortaya çıkarıyordu.
Eve geldiğimizde araba bahçede bir yere çekilirken, önde şoför koltuğunun yanında oturan Arslan indi, sonra sırasıyla biz. Bajen ana bacaklarının ağrımasından şikayetçi bir şekilde söylenerek eve girdi. Heja onun için seçtiğim kıyafeti beğenmiş olacak ki, hala onun bulunduğu kutuya bakıp bakıp gülümsüyordu. Ben mi? Bense sadece önümüzdeki günleri düşünmekle meşguldüm. Aslında geleli beri sıkılmamıştım, işin aslı sıkılmak için vaktim olmamıştı, çünkü hep bir aksiyon baş gösteriyor ve beni meşgul ediyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oyuncu Gelin
Fiksi Umum''Alo! Yıldız Cast Ajans'ı ile mi görüşüyorum?'' Zoraki konuşmuştum. Yaptığım şeyin ne kadar çılgınca olduğunu bilsem de, bir ümit belki sonuç verir diyerek denedim. ''Evet, buyrun!'' Gelen cevapla birlikte düşündüklerimi bir kenara bırakıp, bir kaç...