Yazardan Veda

12.4K 579 113
                                    

Her kitabımın başlangıcı ve sonu arasında dehşet bir fark hissediyorum kişiliğimde.

Nereden nereye? diye geçiriyorum içimden. Yazım açısından ve düşünüş açısından çok değişiyorum final bölümü yayınlayana kadar. Büyüyorum sanki ben yazdıkça. Gelişiyorum, kişiliğim heybetleşiyor ve olgunlaşıyorum ha biraz.

Final mi? Hayır. Kitapların finalleri, aslında birer başlangıçtır. Okuyucunun devamı için düşünme şansı verilmesi gibidir aslında. Arslan'ın ve Selin'in duygularıyla yeterince meşgul oldunuz. Şimdi ise sıra sizin duygularınızda.

Hayat kısa, saatin ölüm zamanınızı şimdi göstermeyeceği ne malum. O yüzden abiniz olarak, ya da naçizane bir kardeşiniz olarak size tavsiyem; duygularınız ölümsüzdür, gelecek nesillere bırakabileceğiniz bir miras olarak.

Tam şu ana kadar beni yalnız bırakmayan sizlere çok şey borçluyum. Ben kitaplarımı kurgu için yazmıyorum. ''Aa bak oyuncu gelin diye bir kitap var, böyle Diyarbakırlı bir çocuk var. Bir de karadenizli kız. Anlaşmalı evlilik falan yapıyorlar.'' böyle bir tanıtım yok benim kafamda. ''Bir kitap var, umudu anlatıyor. Bir kitap var, duyguları anlatıyor.'' bu var benim kafamda.

Ben kitaplarımda kurguları, olay akışını ve karakterleri birer maşa olarak kullanıyorum. Kitaplar, kelimeler... Benim anlatmak istediklerime aracıdırlar sadece.

Ben Sefa, taktığınız ismimle MorKalem. Veya sınıftan arkadaşlarımın şakasına söyledikleri saavcilar. Ben kitap yazıyorum, çünkü ancak kendimi böyle ifade ediyorum. Ben kelimeleri kullanıyorum hayata bakışımı nankörce açıklarken.

Umut Işığı kitabımla başladım bu işe. Şimdilerde onu kaldırmayı planlıyorum. Aslına bakılırsa Oyuncu Gelin'i de kaldırmak var kafamda. Ben yeterince insan kazandım son zamanlarda. Artık cidden bana yakışır işler yapmak istiyorum. Bir çocuk ruhluyken başladım wattpadde yazmaya ve şimdi gerçekten ruhumun yetiştiğini hissediyorum. Kafamda değerli o kadar düşünce var ki, kurgu açısından, duygu açısından...

Oyuncu Gelin ve Umut Işığı benim acemi ürünlerimdi. Onları kaldırmayı düşünme sebebim asla geçmişimi çöpe atmak değil. Sadece özel kalmasını istememdir. Hemen şimdi kaldırmayacağım merak etmeyin.

Sizden isteğim; yani beni bırakmayanlardan. Kitabımı kütüphanenizden kaldırmayın ve bir sonraki, benim için değerli olan; ruhumu besleyen diğer kitabımın duyurusunu yapacağım bölümü bekleyin. Acımasızca kelimeleri kazıdığım word dosyaları hazır bekliyor, ancak yanımda tekrardan sizleri görmekten memnuniyet duyarım.

Kısa zaman içinde yanımda hiç beklemediğim kadar büyük bir kitle oluştu. Doğrudan veya dolaylı, benim işittiğim ya da işitmediğim bütün sarf ettiğiniz güzel kelimeleriniz için teşekkür ederim.

Bu iki kitap benim acemi ürünlerimdir. O yüzden okurken, ona göre okumanızı ve sonraki kitabım için heyecanla beklemenizi arzu ediyorum sizden.

Ben Sefa Avcılar. Bana ayrılan sürenin şimdilik sonuna geldik.

Her şey için teşekkürler, şimdilik.

:


Oyuncu GelinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin