פרק 5- התערבות
-נקודת המבט של אור-
״מה זה לעזאזל?!״ ניר צעק והטיח על השולחן את הצהובון היומי שלא מפסיק להתעסק לי בחיים.
״זה אני והילי יושבים על החוף,״ אמרתי בתמימות.
כשהבטתי בתמונה ראיתי את חיוכה המתוק של הילי, גם אני צחקתי איתה ואלוהים כמה זמן לא צחקתי ככה.
אתמול היה אחד הלילות מהטובים בחיים שלי, בחיים לא חשבתי שאמצא בין אדם כל כך שינה ממני אבל גם כל כך מבין, לא מרחם, לא שיפוטי. הילדה הזו הזכירה לי שלמרות כל החרא בעולם הזה יש גם תמימות ואור ואהבה.
״מה הילי עכשיו? מה זה כל החרא הזה עכשיו אתה יודע איך זה דופק לך את התדמית עם קארה?!״ הוא צעק והעיף את העיתון על דלת המשרד שלו, צחקתי והרמתי את ידיי בגובה הכתפיים כחף מפשע.
״תירגע אחי,״ אמרתי בליווי צחוק, ״סליחה באמת שנתתי לעצמי קצת לכייף,״ הוספתי בציניות ולאט לאט התרצנתי, ״אז זין על קארה, זין על העיתונות וזין על התדמית שלי... אם פעם הבאה תעיר אותי בגלל חרא כזה אני אעשה מסיבת עיתונאים ואנשק אותה מול כולם!״ איימתי ויצאתי מהמשרד שלו, המזכירות הסתכלו עליי בהלם ואני נכנסתי למעלית.
לפעמים אני מצטער שנתתי לחבר הכי טוב שלי להיות הסוכן שלי כי לפעמים הוא לא יודע לעשות את ההפרדה, מתי לתמוך ומתי לא.
אני לא מצטער ולו על שנייה אחת על אתמול אני רק מקווה שגם הילי לא.-נקודת המבט שלי הילי-
נכנסתי למכונית שלי כשבידי כוס הקפה שלי והדפים מהראיון של אור.
היום אני צריכה לעבד את כל המידע מהראיון, לראות מה חסר לי ולקוות שאם יהיה חסר משהו אור יוכל לעזור לי להשלים.
הייתי גמורה מעייפות, ישבתי לדבר עם אור עד שלוש לפנות בוקר, הרגשתי כל כך קרובה אליו. למרות היהירות שלו, למרות הביטחון המופרז והגסות שלו הצלחתי ליהנות אתמול. יש לנו המון תחומי עניין משותפים, דברים שבחיים לא חשבתי שהוא.
כשאור הוריד את המסכות אתמול ראיתי מי הוא באמת, עד כמה טוב הוא ועד כמה החיים שלו ריקים. מלאים בכסף, בילויים ובחורות. הוא לא אדם ריק אבל החיים שלו כאלה.
הוא קרא אותי כמו ספר פתוח אתמול, ידע מה אני, כאילו הוא מכיר אותי שנים, אפילו אדם לא קורא אותי ככה.
אור לא התבייש אתמול להגיד מה הוא חושב עליי, הוא קרא לי ׳יפיפייה׳ יותר מדי פעמים וזה גרם לי להסמיק כמו מטומטמת, הוא אהב את ההשפעה הזו.
צלצול טלפון נשמע ועניתי.
״בוקר טוב,״ אמרתי בקול אופטימי והתנעתי את הרכב שלי.
״אוי אלוהים, עדיין לא ראית!״ מאיה קראה וניתקה את הפלאפון. כיווצתי את מצחי באי הבנה ועוד לפני שסגרתי את הפלאפון מאיה שלחה לי תמונה בווטסאפ.
׳החברה החדשה של אור מזרחי. כל הפרטים בפנים׳ היה כתוב בכותרת של הצהובון הכי מפורסם במדינה. פאק, לרגע שכחתי שיש לי עסק עם מפורסם.
הפלאפון שלי שוב צילצל ומבלי להסתכל עניתי למאיה.
״מה מאיה?״ שאלתי בחוסר סבלנות ורגלי קיפצה.
״אני כמעט בטוח שלא קוראים לי מאיה,״ קולו הציני של אור נשמע מבעד לקו השני וחייכתי לעצמי.
״היי אהובי,״ אמרתי בקלילות.
״אה?!״ הוא שאל בהלם.
״לא שמעת שאני החברה החדשה שלך?״ שאלתי וצחקתי, אור התחיל לצחוק גם הוא והתנעתי את המכונית שלי, אני כמעט ומאחרת לעבודה.
״ובכן, בוקר טוב אהובתי,״ ענה בחזרה.
״בוקר מעולה,״ עניתי והפעם ברצינות.
״את לא כועסת על הכותרות?״ שאל והרמתי גבה לעצמי.
״למה שאכעס?״ שאלתי באי הבנה.
״אני מבין שמראיינים ופאפארצי עדיין לא שיגעו אותך,״ אמר ודפקתי לעצמי מבט מוזר.
״אני בטוחה שאצליח להתמודד עם כמה תמונות,״ אמרתי בקלילות ויצאתי מהחניה.
״אני בספק,״ התעקש וגלגלתי את עיניי.
״פסימי,״ הקנטתי אותו וגיחכתי לעצמי.
״אז... מתי אני רואה אותך שוב?״ שאל בביטחון ונשכתי את פנים פי בהיסוס.
״אתה רוצה לפגוש אותי שוב?״ שאלתי בהפתעה.
״אתמול זה היה אחד מהלילות הטובים שהיו לי בשנים האחרונות,״ אמר בכנות והסמקתי. אלוהים הוא ישיר כל כך.
״אני שמחה,״ אמרתי בנימה מחויכת. הלוואי ויכולתי לראות אותו מולי עכשיו.
״את יודעת איפה הקבוצה שלי מתאמנת?״ שאל וכבר הבנתי שאני הולכת לצפות באימון שלו. נשמע מעולה וזה גם יעזור לי בכתבה.
״כן, עם המחקר שעשיתי עלייך אני יודעת אפילו כמה אקסיות יש לך,״ עניתי בהתחכמות והוא צחק מבעד לקו.
אני עד כדי כך משעשעת?
״על זה נדבר בהזדמנות אחרת יפיפייה, תגיעי לאולם בשעה חמש ותגידי שמזרחי שלח אותך,״ הורה לי ולרגע היססתי אם ללכת או לא, אני לא יודעת לאן הקשר הזה מתגלגל אבל אור הוא לא הבחור בשבילי. לא הוא ולא היחסים הפתוחים שלו.
״אני לא מבטיחה שאגיע,״ אמרתי במעין התנצלות.
״אני אחכה לך,״ אמר במילים האלה ניתק את השיחה.
YOU ARE READING
Rebound
Romanceהילי סבג היא כתבת צעירה בתחילת דרכה בחדשות הספורט. הילי חיה חיים נורמטיביים עם משפחתה, הורים מקסימים ואח קטן. חייה של הילי לא סרו מדרך המלך ונראה כי מקומה וחייה שלווים, עבודה יציבה, חברים נאמנים ומשפחה אוהבת. אור מזרחי הוא הסנטר של מכבי תל אביב בכדו...