אהבה כזו- זהבה בן ורייכל
-נקודת המבט של אור-
השעה הייתה שבע בבוקר והראש שלי שכבר תיכנת את עצמו לקום בשעות מוקדמות העיר אותי, החשק לקום מהמיטה היה אפסי, במיוחד אחרי הריב- לא ריב המוזר אך המפחיד הזה שהיה לי עם הילי.
כשנזכרתי שהיא ישנה פה ישר קמתי מהמיטה בכדי לראות אם היא עדיין כאן, ואם כן אז לתת לעצמי ליהנות מהיופי המיוחד במינו, יותר מדי זמן לא ראיתי אותה ישנה.
אהבתי אותה ישנה, שלווה ונטולת כל דאגות כששערה הארוך פרוש על הכרית כמו מניפה ושפתיה רכות כל כך, כאילו דורשות שינשקו אותן.
הרגשתי קצת כמו קריפיממטורף אבל זה לא עצר אותי מלפתוח את דלת החדר הסמוך בשקט ולראות את הילי ישנה בדיוק כמו שציפיתי שתהיה, שערה היה סתור על הכרית בבלאגן מושלם, היא הייתה הבחורה הכי יפה בעולם, אין מתחרות.
נשענתי על המשקוף, לא עוצר מלהביט בה כאילו אני צופה בסרט האהוב עליי בפעם הראשונה, לא יאמן איך אחרי כל סערת הרגשות המפגרת הזו שהיא מעוררת בי, שלצד שמחה ואהבה היא כוללת גם כעס ואכזבה ויאוש, איך למרות הכל אני פשוט בחיים לא אפסיק להיות סביבה, בחיים לא אצליח לנתק את עצמי ממנה.
היא ישנה בגופיה בזמן שהחזיה שלה הייתה מונחת על השידה שלצידה, הציצים שלה היו ללא ספק אחד הדברים האהובים עליי בעולם כולו, לצד כדורסל ועוגות של אמא.
כנראה שאחרי שעתיים שינה המוח שלך לא מוצא השוואות נכונות לציצי, ובכל זאת הם היו שם איפשהו בחמישיה הפותחת.
אני באמת לא מאמין שהגענו למצב שהיא בבית שלי והיא ישנה בחדר המחורבן הזה במקום שאני אתפוס אותה ואכניס בה קצת היגיון, ולא כזה משנה אם זה עם הזין שלי.
ולחבק אותה כשהיא ערומה אחר כך, חמימה וקטנה כל כך, נעלמת בתוכי.כן, זה גם ללא ספק אחד מהחמישיה הפותחת ביחד עם הכדורסל והציצי...
עצרתי את עצמי מלהתקדם אליה, אספתי כל טיפת איפוק והגיון שהיו בתוכי ולמען האמת לא נשאר הרבה אחרי תקופה שלא להיות במחיצתה, לא התקדמתי אליה בכדי לגעת בה, לנשק אותה ולהריח את הריח המדהים מהשיער שלה, היא תתעורר ואני אצא פסיכי כמו שידעתי שאצא.
אם היא רק הייתה מבינה שהכל מאהבה אז הכל היה הרבה יותר קל בחיים שלי, אבל ככל שאני אוהב אותה ככה היא יותר עקשנית וראש בקיר, אם היא רוצה זמן אני אתן לה זמן, היא תקבל כל כך הרבה זמן שכשהוא יהיה שלה ובשפע כבר לא יהיה לה מה להביא נגדי.
פעם המאמן שלי אמר לי שאני תשעים אחוז איפוק ועשר אחוז מים ואני תוהה לעצמי לאן זה נעלם כשמספחק והילי נמצאת ברדיוס של קילומטר ממני, הייתי צריך להזכיר לעצמי שאני יכול להתאפק ובסוף היא תחזור למיטה שלי במקום למיטה המזוינת הזו.
YOU ARE READING
Rebound
Romanceהילי סבג היא כתבת צעירה בתחילת דרכה בחדשות הספורט. הילי חיה חיים נורמטיביים עם משפחתה, הורים מקסימים ואח קטן. חייה של הילי לא סרו מדרך המלך ונראה כי מקומה וחייה שלווים, עבודה יציבה, חברים נאמנים ומשפחה אוהבת. אור מזרחי הוא הסנטר של מכבי תל אביב בכדו...