את בטוחה שהכל מוכן?״ מאיה שאלה אותי והנהנתי, מרחתי עיפרון שחור בעפעף התחתון של עיני.
שבועיים לאחר הבטחתו של אור לקבוע לנו חופשה רומנטית הוא קיים והזמין לנו שני כרטיסי טיסה לפריז הרומנטית.
אני מאוהבת בו, בחיים לא אהבתי ככה בן אדם כמו שאני אוהבת אותו, אני אוהבת לישון ולהתעורר לצידו, אני אוהבת כל דבר בו.״תודה,״ אמרתי בחיוך, ״אין לי מושג מה הייתי עושה בלעדייך,״ הוספתי וחיבקתי אותה.
״מתי שתרצי קופיפה,״ אמרה בצחוק וגם אני צחקתי.
הפלאפון שלי צילצל ועניתי מהר.״אני למטה,״ אור הודיע וניתק מהר כמו תמיד.
״הוא למטה,״ אמרתי בהתרגשות ומאיה מחאה כפיים במהירות.
״את בטוחה שיש לך גלולות בתיק?״ היא שאלה ופערתי את עיניי.״שכחתי.״ באותו הרגע הודיתי לאלוהים שהיא נמצאת איתי כאן.
״מה היית עושה בלעדיי?״ שאלה בהשתחצנות.
״יוצאת לשבוע חסר סקס בפריז,״ עניתי ודחפתי את הגלולות שמוחבאות בשידת הלילה שלי אל תוך תיק הצד שלי.
לקחתי את המזוודה הגדולה שלי והתחלתי לגרור אותה לכיוון היציאה בזמן שאני מסתבכת ומאיה מנסה לאזן אותה מאחוריי.
ההורים שלי ואורון היו בסלון ואימא שלי ישר קמה כשראתה אותי.״את יוצאת?״ היא שאלה והנהנתי, ״הכל מוכן?״ שאלה שוב בדאגה ושוב הנהנתי.
״תהיי איתי בקשר.״ היא חיבקה אותי חיבוק חזק ומאחוריה נעמד אבי שחיכה גם הוא לחיבוק.
״ביי ילדה, תתקשרי,״ אמר גם הוא את אותו המשפט של התקליט השבור.
״אני אתקשר,״ אמרתי בחוסר סבלנות ונשקתי ללחיו. אורון נעמד על ברכיו על הספה ונתן לי נשיקה ארוכה בלחי.״תזכרי שמי שלא משלם על קונדומים משלם על טיטולים!״ הוא קרא ברוב טיפשותו. צחקתי וסטרתי לראשו.
״יאללה מאיוש,״ אמרתי והיא חיבקה אותי חזק, ״תהנו,״ היא לחשה באוזני וחייכתי.
״ביי!״ קראתי קריאה כללית וכולם ענו לי בחזרה.יצאתי מהבית וכמובן בקצה שביל הגישה אור חיכה לי אור כשהוא שעון על הגדר.
״היי,״ אמרתי בחיוך ואור חייך גם הוא, הוא רכן אליי ונשק לי בעדינות נפלאה שגרמה לי לרעוד מעט.
״את מוכנה? לא שכחת כלום?״ שאל בזמן שליטף את שיערי בנעימות.״כן אני מוכנה,״ אמרת בשקט והוא תפס במזוודה ששקלה לפחות עשרים קילו והרים אותה בקלילות ביד אחת.
הערצתי את שרירי הזרועות שלו שבלטו מבעד לחולצת הפולו הלבנה שלבש, הוא נראה ממש טוב.אור הניח את המזוודה בתא המטען בזמן שאני נכנסתי והתיישבתי במושב שעל יד הנהג. אור נכנס כשנייה אחריי וזה אפילו לא היה נראה כאילו הוא הולך להתניע את המכונית, הוא רק ישב שם והסתכל על השמשה.
״בואי לפה.״ הוא טפח על ירכיו והסתכל עליי בציפייה, עברתי מעל תיבת ההילוכים והתיישבתי על ברכיו. אור בחן את פניי וליטף אותן בעזרת אגודלו.
״הכל בסדר?״ שאלתי בגיחוך והוא הצמיד את שפתיו לשלי. דחפתי אותו בעדינות והבטתי בו.
YOU ARE READING
Rebound
Romanceהילי סבג היא כתבת צעירה בתחילת דרכה בחדשות הספורט. הילי חיה חיים נורמטיביים עם משפחתה, הורים מקסימים ואח קטן. חייה של הילי לא סרו מדרך המלך ונראה כי מקומה וחייה שלווים, עבודה יציבה, חברים נאמנים ומשפחה אוהבת. אור מזרחי הוא הסנטר של מכבי תל אביב בכדו...