Amy winehouse- you know I'm not good .
פרק 39- פעם בוגד תמיד בוגד.
-נקודת המבט של אור-
״אתה לא קם לרקוד איתי?״ יאנה שאלה כשחיוך רחב וקצת שיכור על פניה והיא רוקדת מולי.
תמיד הרשים אותי שהיא ידעה ללכת על העקבים הגבוהים ביותר, גם כשהיא שיכורה היא ידעה לרקוד איתם, בכזה ביטחון שזה מה שהסיח את דעתי, העדפתי מאשר שהשמלה הקטנטנה שלה תסיח את דעתי.
״ממתי נהיית כזה לא כיפי...״ היא מלמלה בעצבנות והסתובבה בכדי לרדת במדרגות לרחבת הריקודים, נשארתי בקומה העליונה שתמיד סוגרים אותה לחברי הקבוצה, עם הוויסקי שלי.
בריאן, היחיד שלא התעסק עם בחורה כמו שאר חברי הקבוצה התיישב בספה לידי ונשען באנחה.
״היא יפה.״ הוא התייחס ליאנה שהתהלכה לכיוון המדרגות וסובבה את כל הראשים של חבריי לקבוצה.
היא גזרה את שיער המשי שלה לקארה שבקושי נשק לכתפיה אך היה יפה לה הרבה יותר משערה הארוך, היא הייתה נראית בוגרת וסקסית הרבה יותר.
וחוץ מהשיער הכל נשאר אותו הדבר, אותה יאנה שהכרתי.״אני יודע.״ חייכתי ופלטתי גיחוכון קטן, לגמרי שחקתי על עצמי, דוגמנית הולכת ממני והראש שלי נתון ליפייפיה שבטח מכורבלת במיטה שלה עם פיג׳מה.
ההודעה לא עזבה את הראש שלי, הרגשתי הכי מלוכלך בעולם לפתע כשהבנתי שאני נמצא עם האקסית שלי באותו המועדון. היא שיכורה, אני בדרך להשתכר ושום דבר טוב לא יצא מהחרא הזה.
״פיניטו לה קומדיה?״ הוא התייחס להילי בשאלתו וזרקתי אליו מבט, משכתי בכתפיי ושתיתי את כל תכולת הכוס שלי במכה.
מלצרית עברה וסימנתי לה שתביא לי עוד כוס.בריאן הוא שחקן אפרו- אמריקאי שגדל בניו אורלינס ושיחק בניו אורלינס פליקנס. הוא הרגיש שמיצה שם וקיבל הצעה די משתלמת בישראל ולכן עבר אלינו למכבי וכבר שנתיים משחק עבורנו, הוא ללא ספק אחד השחקנים היותר טובים שיצא לי לשחק איתם.
בריאן כנראה התאהב בישראל, הוא מת על התרבות, החוצפה, הבנות והכדורסל פה.
זה משהו שלעולם לא אבין, בדיוק כמו שאני לא מבין את יאנה והעקבים. רק אנשים מבחוץ יכולים להתאהב במכות בכדורגל, שעוקפים אותן בתור, ובאיזו שונטל עם בניה ויהלומים.ולמרות שבריאן מת על ישראל, הוא לא בדיוק השקיע בלימודי העברית שלו ודי זייף כך שיצא שהוא אומר חמש מילים באנגלית ושתיים בעברית, וכשאתה שיכור זו חתיכת משימה מאתגרת להבין אותו.
״היא משגעת אותי.״
אני נשמע כמו בחורה, זה מתחיל להרוג אותי, אני רוצה לנסוע אליה לבית ולצעוק עליה שהיא גורמת לי להתנהג כמו בחורה.״אם זה נגמר, עזוב אותך משטויות, הבחורה הזו.״ הוא החווה בידיו על המדרגות שיאנה ירדה בהן, ״שווה זהב.״ הוא עשה תנועת השתחוות בידיו וצחקתי.
YOU ARE READING
Rebound
Romanceהילי סבג היא כתבת צעירה בתחילת דרכה בחדשות הספורט. הילי חיה חיים נורמטיביים עם משפחתה, הורים מקסימים ואח קטן. חייה של הילי לא סרו מדרך המלך ונראה כי מקומה וחייה שלווים, עבודה יציבה, חברים נאמנים ומשפחה אוהבת. אור מזרחי הוא הסנטר של מכבי תל אביב בכדו...