Rebound- 20

18.5K 1.1K 155
                                    

פרק שלא כל כך קריטי לעלילה אבל הוא קיטש כמו שאני אוהבת.
מכיל תכנים מיניים אז מי שלא מתאים שלא תקרא שלא תגידו לא הזהרתי.
--

״אלוהים היית אדיר!״ קראתי כשנכנסנו אני ואור למכונית שלו.
כולי התרגשתי אחרי משחק עם ניצחון מוחץ למכבי בזמן שהחבר שלי היה כוכב הערב וקלע לא מעט סלים.
״כן את חושבת?״ הוא שאל בחצי חיוך והנהנתי בהתרגשות, הוא נישק אותי נשיקה יבשה והתניע את המכונית.
״תגידי את זה למאמן שלי,״ אמר בגיחוך ונחרתי בבוז.
״הוא סתם קשה איתך, היית מדהים,״ עודדתי אותו והעברתי את ידי על זרועו השרירית.

אני ואור יחד כבר חודש, חודש אחד מושלם שמרגיש כמו גן עדן.
אור מדהים אליי, בלי ירידות, בלי העלבות, רק אהבה נטו.
לפאפארצי אין יותר מה לצלם כי אור הפסיק להיכנס למועדונים, ולצאת משם עם זונות ללילה.

״אין לי כוח לחגיגות המפגרות האלה, בואי נחתוך לבית שלי,״ אור אמר בחוסר חשק ומשכתי בכתפיי.
תמיד אחרי משחקי ניצחון כל הקבוצה שלו הייתה יוצאת לחגוג באיזה מועדון שזה אומר שתייה, ריקודים צמודים ואור שיכור מאוד אחד.
תמיד אני סוחבת אותו הביתה בזמן שאני נוהגת במכונית המהירה מדי שלו ולבסוף מורידה את הבגדים שלו כאילו הוא ילד קטן.
לגבי החלק האחרון אני לא בדיוק מתלוננת.

״אני בעד,״ הרמתי את ידיי בגובה הכתפיים ונשקתי ללחיו בזמן שעיניו היו נעוצות בכביש והוא נהג.
העדפתי לבלות לילה שקט ורגוע בבית שלו מאשר לא לחגוג באמת ועדיין לחטוף כותרות מגעילות של צהובונים יום אחרי.
אור האיץ את המהירות כמו שנהג לעשות ואני הייתי שם בכדי לנדנד שהמהירות מהירה מדי ושיאט.
רכנתי קדימה והפעלתי את הרדיו, שיר שקט ומוכר התנגן ואור תופף על ההגה עם אצבעותיו.

אני אוהבת אותו, אני אוהבת אותו כל כך וזה מוזר לי כי הרבה זמן לא הייתי מאוהבת ככה במישהו ובחיים שלי לא הייתי מעלה בדעתי שאני אפול דווקא בשביל אור מזרחי.
אני אוהבת את הדרך שבה הוא מסתכל עליי וכשהוא מחייך אליי, אני אוהבת שהוא תופס בי בדרך שמצהירה שאני רק שלו ויותר מהכל אני אוהבת את העובדה שהוא מנשק ממש טוב.
אור הניח את ידו על ירכי ולחץ אותה מעט.
שכחתי, אור הוא גם כמו מתבגר חרמן, הוא אוהב לגעת, הוא אוהב מין והוא אוהב לקשר הכל לזה.
בכל הזדמנות הוא תופס בי, נוגע בי, מפשיט אותי, או לפחות מה שאני נותנת לו ולא מפסיק לומר לי כמה סקסית אני.

״אירגנתי לנו לוח זמנים,״ אור הכריז ועלה עם ידו טיפה למעלה, ״כשנגיע אני הולך לחפש לנו סרט טוב, בזמן הזה את תורידי חולצה, כשאני אביא לי בירה ולך מיץ ענבים את תורידי את הג׳ינס שיושב לך על התחת בצורה מדהימה ושנינו נראה סרט בכיף,״ הוא פירט על לוח הזמנים השטותי שלו וגיחכתי לעצמי. הוא חתיכת טמבל, אבל כל כך מקסים בו זמנית.

״יש לי גם לוח זמנים,״ הצהרתי גם אני ואור נראה קשוב, ״כשנגיע אני אמצא לנו סרט טוב, בזמן הזה אתה תוריד את החולצה, כשאני אביא לי מיץ ענבים ולך בירה אתה תוריד את הג׳ינס שיושב לך על התחת בצורה מדהימה ושנינו נראה סרט בכיף.״
טפחתי על כתפו וחייכתי כמרוצה מהרעיון.
״אני אוהב את הרעיונות שלך אבל הפעם אצטרך לצודד בשלי.״ הוא יצא מתל אביב לכיוון העיר שלו. חייכתי חצי חיוך והשענתי את ראשי על החלון.

ReboundWhere stories live. Discover now