Rebound-6

18.4K 1.1K 257
                                    

פרק 6- מועדון

״זאת כל כך פעם אחרונה שאני מתערבת על משהו בחיים שלי,״ התלוננתי וקברתי את פניי בין ידיי.
״מי מתערב עם שחקן כדורסל על משחק כדורסל?״ מאיה שאלה בקריאת אי הבנה והעיפה את ידיי מפניי בכדי שתוכל למרוח מסקרה על ריסיי.
״זוזי,״ הפצרתי בה, ״אני יודעת להסתדר לבד.״ חטפתי את המסקרה בעצבנות מידה ונעמדתי מול המראה והמשכתי למרוח על ריסיי.

״איזה אודם?״ שאלה והציגה בפניי מניפה של תוחמים מקצועיים.

״את האדום דובדבן, בבקשה.״ היא הושטה לי אותו והתחלתי לתחום את שפתיי ולאחר מכן מרחתי אודם באותו הצבע. שמתי מעט סומק ופיזרתי את שיערי מהקוקו המרושל שעשיתי לעצמי.

״את יודעת שבחיים לא הייתי במועדון,״ אמרתי בחשש והתיישבתי על המיטה.
״זה חטא שחייבים לכפר עליו,״ היא אמרה כנראה בכדי לעודד אותי, אך אני רק גלגלתי את עיניי והמשכתי להתפלל שלאור יהיה משהו יותר חשוב לעשות והוא יבטל.
אני והמזל שלי. אור בדיוק התקשר.
״הלו,״ עניתי בקול שהיה אמור להיות מלא בביטחון אך הוא יצא כמו ציוץ של ציפור.
״תינוקת, אני למטה,״ הודיע וניתק.
״פאק, פאק, פאק, פאק.״ נעמדתי על רגליי ושיחקתי באצבעותיי, הסתובבתי בחדר בעצבנות, בזמן שמאיה ניסתה להרגיע אותי.
״אם לא יהיה לך כיף תתקשרי אליי ואני אגיע, אוקיי?״ היא תפסה בכתפיי והכריחה אותי להיישיר אליה את מבטי. נשכתי את שפתי התחתונה בהיסוס ולבסוף הנהנתי.
״עכשיו אל תעכבי את הפרינס צ׳ארמינג שלך ורדי כבר.״ היא דחפה לי תיק קטן שהכיל את הטלפון שלי, קצת כסף ומפתחות לבית.
״ביי מותק, תהני,״ קראה וסגרה אחריי את הדלת. הלכתי בשביל הגישה של ביתי ויצאתי מהשער.

היה קשה לפספס את האאודי אר שמונה הלבנה שניצבה בחניה שלנו ועוד יותר היה קשה לפספס את הגבר שישב על מכסה המנוע שלה וחיכה. במקרה הוא חיכה לי.

התקדמתי אליו בצעדים קטנים ותחבתי קבוצת שיער אל מאחורי אוזני.
״וואו,״ אור פלט והביט בי במבט הבוחן שלו, ״את נראית שווה בטירוף.״ הוא תפס בידי וסובב אותי.
לא הבנתי מה כל ההתרגשות, בסך הכל לבשתי שמלה שחורה קצרה מדי שהבליטה את החזה הקטן שלי והיה לה מחשוף קטן בגב, עליתי על סטילטו שחורות והתאפרתי.
לא הרגשתי נוח בלבוש הזה, אבל מאיה אמרה שככה מתלבשים למסיבות, אז הקשבתי למומחית.

כשאור ראה את הגב הוא הידק את ליסתו.
״הכל בסדר?״ שאלתי בחשש והוא הנהן בקור רוח.
״רק תזכירי לי כל הערב להיצמד לגב שלך,״ אמר ברצינות והרמתי גבה, ״אל תקחי את זה לא נכון, אף אחד לא יצליח להוריד את העיניים שלו ממך ואני קצת קנאי,״ הסביר את עצמו, ועוד לפני שהספקתי להגיב או להסמיק הוא כבר נכנס אל רכב הספורט המפואר שלו. הכל היה משוכלל ונקי מבפנים, כל כך שונה מהפורד הקטנה שלי.
אור גם היה נראה מדהים, חולצה שחורה מכופתרת שבה כמה מהכפתורים העליונים היו פתוחים, מכנסי ג׳ינס כהים, נעליים אלגנטיות שחורות ובושם משכר.

ReboundWhere stories live. Discover now