Adele- turning tables
-נקודת המבט של הילי-
התעוררתי מהבזקים הולכים וחוזרים של הטלפון שלי.
קיללתי בלב שלי את האדם שהעז להפריע לשינה שלי ופתחתי את עיניי באטיות, השמיים עוד היו שחורים ותהיתי לעצמי מי יכול לשלוח הודעות כל כך רבות בשעה כזו מאוחרת.מצמצתי כמה פעמים בכדי להתאפס על עצמי והרמצי את הטלפון שלי מהרצפה, האור החזק גרם לי לעצום את עיניי במהירות ולהיאנח בקול.
״לעזאזל...״ מלמלתי לעצמי ופקחתי את עיניי בשנית, לאחר שהתרגלתי לאור ראיתי שאלה מאיה ואדם ששלחו לי כל מיני קישורים לכתבות.
״מה נסגר?״ התיישבתי וגוללתי עוד כמה הודעות לא חשובות שלא עניינו ממש, השעה הייתה שלוש וחצי בלילה ולא הבנתי מה קרה שגרם לשניהם לשלוח לי הודעה בשעה מאוחרת כל כך.
הדלת של חדרי נפתחה בשקט וראשו של אורון הציץ לתוך חדרי.
״מה נסגר עם כולכם?״ שאלתי כלא מבינה והוא ראה בזה אישור להיכנס ולסגור את הדלת אחריו, הוא התיישב לצדי וחיבק אותי.״אני בטוח שיש לזה הסבר לילו.״ קולו היה עייף אך ידעתי שהוא לא נרדם עד עכשיו, ככה זה היה תמיד, נשאר ער עד שעות הזויות ולא מתעורר ללימודים בבוקר שלאחר מכן.
״הסבר למה?״ שאלתי כלא מבינה, נמאס לי מהשאלות הרבות ופתחתי את הקישור ששלחה לי, פערתי את עיניי כשראיתי את הכותרת.
"עובר הלאה: אור מזרחי סוגר את ערב הניצחון עם לא אחרת מאשר האקסית.״
הרגשתי כאילו קיבלתי אגרוף לבטן מאלוף העולם במשקל כבד, הרגשתי כאילו השתתקתי כולי, ישבתי קפואה אל מול הכתבה שבה נראה בבירור אור נכנס למועדון עם בלונדי המושלמת שישבה במקום שלי בשורה הראשונה.
אור גם נראה בבירור יוצא איתה מהמועדון. ואור נראה בבירור נכנס איתה למכונית שלו. ואור נראה בבירור נוסע איתה משם.
הסתכלתי על אורון כלא מבינה, השעה שלוש וחצי וכל העסק הזה מרגיש לי כמו סיוט מתמשך, אבל הכאב שבלב שלי לא יכול לטעות, זה ממש לא חלום אלא מציאות מרה בה הגבר שאני אוהבת נכנס למכונית עם מישהי שהיא לא אני.
״מתי זה התפרסם?״ שאלתי את אורון בקול אדיש, כמעט רובוטי למרות שבפנים רציתי לצרוח, רציתי להעיף על אור משהו, רציתי להרביץ לו כל כך חזק כדיש הוא ירגיש מה הולך בבטן שלי עכשיו.
״לפני חצי שעה בערך.״ אורון הניח את ידו על כתפי כנחמה ועצמתי את עיניי, ראשי נשמט על ידו וניסיתי לנשום בכדי להרגיע את עצמי מהמערבולת שחשתי כרגע.
אם זה היה לפני חצי שעה היא עדיין אצלו בבית מה שאומר שאם אצא עכשיו אוכל להספיק אותו, לתפוס אותו על חם למרות שהצלמים כבר עשו את זה בשבילי, פעם ראשונה שאני טיפה שמחה שהם קיימים.
YOU ARE READING
Rebound
Romanceהילי סבג היא כתבת צעירה בתחילת דרכה בחדשות הספורט. הילי חיה חיים נורמטיביים עם משפחתה, הורים מקסימים ואח קטן. חייה של הילי לא סרו מדרך המלך ונראה כי מקומה וחייה שלווים, עבודה יציבה, חברים נאמנים ומשפחה אוהבת. אור מזרחי הוא הסנטר של מכבי תל אביב בכדו...