Rebound- 37

7.7K 721 145
                                    

Addicted to you- avicii
RIP🙏🏼💔

-נקודת המבט של אור-

יצאתי מאימון, עייף כל כך.

אם זה היה משחק הקבוצה השניה הייתה חוזרת עם הזנב בין הרגליים.

הייתי עצבני כל כך אחרי היום, היא נישקה אותי ואז נפנפה אותי כאילו הייתי איזה ילד קטן ונודניק, כאילו אני לא החבר שלה.

הרגשתי כאילו אני מסוגל לדפוק למישהו אגרוף שישתק חצי מהגוף שלו, העצבים פשוט הרעידו לי את כל הגוך גם אחרי המשחק המתיש הזה, סוף סוף המרמן היה מרוצה ממני, אולי אני והילי ניפרד כל יום ואז הוא יהיה מרוצה ממני לנצח...

כאילו היום הזה לא התאכזר אליי מספיק, צלמים חיכו לי מחוץ לאולם האימונים שלנו ושעטו עליי בשניה שרק פתחתי את הדלת, עוד לפני שהוצאתי את ראשי הותקפתי שאלות.

״אור, אתה והילי חזרתם?״
״יש לה חבר חדש?״
״למה נפרדתם?״
״בגדת בה?״

בני זונות, אני בגדתי בה?!

נשמתי לעצמי וספרתי עשר שניות עד שנכנסתי למכונית שלי, הרגשתי כאילו אני ג׳רי שבורח מטום. הם גרמו לי להרגיש כל כך חסר אונים ואני שונא את התחושה הזו, זה לא קורה לי בחיים חוץ מאיתם.

״חארות...״ מלמלתי לעצמי כשהפלאשים עוד תקפו אותי גם כשהייתי במכונית שלי, החלונות שחורים כך שהם לא יכלו לראות אותי בשום צורה אבל הם ערערו אותי, איזה חבר חדש יש לה?

רציתי להתקשר אליה עכשיו ולצעוק עליה את השאלה האם יש לה חבר חדש ואיך היא מעיזה. אבל זה לא בר ביצוע ואני חייב לשמור על קור רוח אחרי מה שקרה היום במשרד שלה.

בדרך כלל אם הייתי רב עם אחת מהאקסיות שלי הייתי לוקח את הרגליים שלי והולך לשתות ולזיין, נורא פשוט ותמיד עבד כמו קסם.

אבל פה, במקרה הזה לא יכולתי.
דבר ראשון אני אכרות לעצמי את הזין לפני שאני אבגוד בהילי ולא משנה כמה קרציה מעצבנת היא תהיה.

דבר שני אני לא אהיה מסוגל להסתכל על עצמי במראה אחרי שאעשה דבר כזה רק בגלל שהיא ביקשה את ההפסקה שלה ואת השקט שלה.

דבר שלישי לא יעמוד לי אם זו לא תהיה היא.

זה לא יהיה פייר כלפיה בשום צורה ובשום מצב, היא לגמרי שינתה את החוקים וטרפה את כל הקלפים שלי כי היא עשתה משהו שאף אחת אחרת לפניה לא עשתה וזה להחזיק אותי על הקרקע, נאמן ואוהב, הרגשתי כמו בן אדם נורמלי איתה ולא כמו בן זונה מפורסם שעושה את כל הדברים שלא צריך לעשות בעולם.

אבל ידעתי שאני צריך להעיר אותה מהאדישות שלה, כי למרות כל האהבה הענקית שיש לי לבחורה הזו היא נהייתה אדישה כלפיי וזה לא מצא חן בעיניי בכלל, הייתי צריך להזכיר לה טוב מאוד מי אני ולפני שהייתי אור החמוד והאוהב של הילי ידעתי גם להיות אור הבן זונה, והוא שם הוא תמיד שם, פשוט הייתי צריך לשלוף אותו ברגעים הנכונים.

ReboundWhere stories live. Discover now