Rebound- 28

18.7K 1.1K 185
                                    


״יצאת מלכה,״ אור אמר כשיצאנו מהמכונית שלו, הוא כרך את זרועו סביבי וחיבקתי אותו.
״אל תגזים,״ אמרתי במבוכה.
״בחיי לילי, היא התגרתה בך כל הערב והתנהגת כאילו היא לא מזיזה לך,״ הוא התעקש וצחקתי.

״זה באמת לא הזיז לי.״ משכתי בכתפיי ואור פתח את דלת הכניסה, אור זרק את המפתחות על השולחן שבכניסה ואני סגרתי את הדלת אחרינו.
חלצתי את העקבים הלא נוחים והנחתי אותם על יד דלת הכניסה.

״אחת הסיבות למה אני אוהב אותך,״ הוא אמר בחיוך ונשק ברכות למצחי, גיחכתי ועצמתי את עיניי בהנאה.
״אני עולה להחליף,״ הודעתי והוא טפח על התחת שלי, צחקקתי ועליתי אל הקומה העליונה.
בחדר האמבטיה של אור כבר על השיש היו מונחים מגבונים להסרת איפור, טמפונים וקרם הגוף שלי.
התחלתי לנגב את האיפור מפניי ואור נכנס גם הוא לחדר האמבטיה, הוא נעמד מאחוריי והתכופף בכדי לנשק את צווארי, עצמתי את עיניי בעונג ונתתי לו להמשיך לפזר נשיקות על צווארי.

״אתה לא יכול לשחרר לדקה?״ שאלתי בצחקוק וניסיתי להזיז אותו ממני אך ללא הועיל.
״אפילו לא לשנייה,״ הוא מילמל לצווארי ונשך אותו בקטנה, גנחתי בכאב והוא שיחרר אותן, ״אני מכור אלייך,״ הוא אמר וחייכתי לעצמי, זרקתי את המגבון על השיש והסתובבתי אליו.

״גם אני אוהבת אותך,״ ליטפתי את שיערו ומשכתי אותו קרוב אליי. העביר העביר את ידיו לכל אורך גופי ונגעתי עם אפי בשלו.
ריפרפתי עם שפתיי על שלו והוא רכן קדימה והצמיד את שפתיו לשלי. הוא ליטף את שיערי ומשך אותו מעט, גנחתי בשקט והוא הושיב אותי על השיש.
פתחתי את כפתורי חולצתו בידיים רועדות ופשטתי אותה, היא נשמטה לרצפה והעברתי את ידיי על חזהו השרירי. הוא הרכין את ראשו והביט בי עוברת באטיות על הקעקועים שעל חזהו. עברתי לנשק את חזהו, עליתי אל צווארו והמשכתי לקו הלסת שלו עד ששוב הגעתי לשפתיו.

היה כל כך חם בחדר, התשוקה שיחקה מקום ראשי ועם כל נשיקה הרגשתי שאני רוצה את אור יותר ויותר. הבטן שלי התהפכה בהתרגשות והלב שלי החל לפעום מהר יותר מהרגיל.
אור הוריד אותי מהשיש והצמיד את גופי לקיר כך שהחזה שלי נמחץ אליו, הוא פתח את הרוכסן והוריד את השמלה ממני כך שנשארתי בהלבשה תחתונה. הוא נישק את גבי והזיז את שיערי לכתפי בכדי שיוכל לנשק את צווארי, אצבעותיו טיילו לאורך כל גופי והעבירו בי זרמים נעימים.
הסתובבתי וליטפתי את פניו.

״אתה תהיה עדין?״ שאלתי והוא הביט לתוך עיניי. לקחו לו כמה שניות להבין מה שאלתי עד שניצוץ של הבנה ניצת בעיניו.
״ברור,״ הוא אמר, ״בטח,״ הוסיף וליטף את פניי.
״את בטוחה?״ הוא שאל והנהנתי בביטחון.
אור הרים אותי בקלילות וכרכתי את רגליי סביבו, חיככתי את אפי בשלו וחייכתי.
אור נישק אותי בתשוקה בזמן שהתקדם אל המיטה, הוא הניח אותי עליה וגהר מעליי בזמן ששפתיו לא מתנתקות משלי.

ReboundWhere stories live. Discover now