-נקודת המבט של הילי-התעוררתי בחיוך כשאני בין זרועותיו של אור, פקחתי את עיניי באטיות והבטתי באור הישן.
זה בהחלט בוקר מצוין.השתחררתי בעדינות מבין זרועותיו הגדולות והלכתי בכדי לצחצח שיניים.
רציתי לקפוץ, לרקוד, לצרוח מאושר בגלל הלילה הקודם.
הרגשתי טוב, הרגשתי שונה, זה לילה שאני בהחלט אזכור לכל החיים שלי.
כשחזרתי לחדר אור כבר היה ער, הוא שכב על בטנו וחייך כשראה אותי.״בוקר טוב,״ הוא אמר בקול צרוד וחייכתי, התקדמתי והתיישבתי על קצה המיטה, ליטפתי את שיערו והוא עצם את עיניו בהתענגות, הוא חתיכת מפונק.
״ישנת טוב מר מזרחי?״ שאלתי והוא הנהן.
״קצת נחרת אבל התמודדתי עם זה יפה,״ אמר ונחרתי בבוז.
״היית מת,״ הקנטתי אותו והוא צחק, רכנתי ונישקתי את לחיו באהבה.״את בסדר? כואב לך?״ הוא שאל בדאגה והלב שלי החסיר פעימה מהעובדה שהוא ככה דואג לי.
״לא, אני מרגישה מצוין,״ אמרתי בחיוך והוא הניח את ראשו על ברכיי.
מאיה הכלבה, היא סיפרה לי סיפורי זוועה על הסקס הראשון שלה.
פחדתי שגם אני לא אוכל ללכת יומיים אבל כנראה שהיה לה גבר שלא ידע מה הוא עושה.
״יופי,״ הוא אמר מנומנם והמשכתי ללטף את שיערו בחיבה.״ישנו יותר מדי למה אתה עייף כל כך?״ שאלתי כלא מבינה וצחקקתי כשהוא משך בכתפיו.
״חצי מהיותר מדי הזה עסק בלהסתכל עלייך רדומה,״ הוא אמר בתוך תוכי נמסתי, חייכתי והעברתי את אצבעי על קעקוע הנמר שעל גבו העליון.״אני לא מצליחה להחליט אם זה רומנטי או קריפי,״ אמרתי בצחקוק והוא צחק בעצמו.
״לא יודע איך תסתכלי על זה אני נהניתי.״ הוא משך בכתפיו בחצי חיוך.
אור התיישב וקירב אותי אליו, הוא הצמיד את שפתיו לשלי ברכות והסיט את שיערי מפניי.
״קום לצחצח.״ טפחתי על כתפו החסונה והסטתי את השמיכה מעליו, הוא משך אותה בחזרה ונדתי בראשי.״אתה כל כך מזכיר לי את אחי הקטן לפעמים,״ אמרתי באנחה ומשכתי מעליו את השמיכה בחזקה.
״במה למשל?״ הוא שאל בסקרנות.
״שניכם מתנהגים כמו תינוקות,״ הקנטתי אותו ומשכתי אותו מהמיטה, זה היה קשה אבל הצלחתי.
״ושנינו אוהבים אותך,״ הוא ציין וניסיתי לא לחייך.
״שכחתי ששניכם חנפנים,״ אמרתי ומשכתי אותו לחדר האמבטיה.אור משך אותי אליו והרים אותי בקלילות אל חדר המקלחת המרווח שבחדר שלו. הוא הוריד אותי מול הכיור ונעמד מאחוריי.
״אחח, מאוהב!״ הוא קרא ונישק את הגב שלי.לאחר שצחצח שיניים ועשה את שאר סידורי הבוקר שלו אור ירד במדרגות ונכנס למטבח, הוא התיישב על אחד מכיסאות המטבח כשהשולחן מלא באוכל בעוד הכנתי לשנינו קפה. התיישבתי על ידו והגשתי לו את הספל שלו.
״את לא רעבה?״ הוא שאל ונדתי בראשי. פשוט נהניתי לצפות בגבר היפה שלי אוכל בהנאה את ארוחת הבוקר שלו.
״עכשיו אחרי שפתרנו את ׳בעיית הבתולה׳ אני הולך לנצל אותך מינית והרבה,״ אור הכריז והרים את אצבעו המורה בכדי להדגיש את דבריו.
YOU ARE READING
Rebound
Romanceהילי סבג היא כתבת צעירה בתחילת דרכה בחדשות הספורט. הילי חיה חיים נורמטיביים עם משפחתה, הורים מקסימים ואח קטן. חייה של הילי לא סרו מדרך המלך ונראה כי מקומה וחייה שלווים, עבודה יציבה, חברים נאמנים ומשפחה אוהבת. אור מזרחי הוא הסנטר של מכבי תל אביב בכדו...