Rebound- 27 חלק א׳

16.2K 1.2K 164
                                    

״אורי!״ קראתי מחדרו של אור והוא נכנס בעודו מכפתר את חולצתו, ״אתה יכול לסגור לי את השרשרת?״ ביקשתי והוא נעמד מאחוריי. הוא אחז בה בעדינות וסגר אותה.

״את יפייפיה לילי,״ הוא אמר ונשק לראשי, חייכתי חיוך רחב והעברתי את ידי על השרשרת שלי.
״תודה,״ אמרתי בביישנות והסתובבתי בכדי לסדר לו את החולצה בתוך המכנס האלגנטי שישב עליו מעולה.

״אנחנו תיכף יוצאים בובה,״ הוא הודיע והתיז בושם על צווארו. הוא הריח טוב ונראה טוב פי כמה וכמה, הוא התקשה לקפל את השרוולים אז ניגשתי לעזור לו.

״תינוק.״ נדתי בראשי והוא צחק, קיפלתי את השרוולים עד למרפק וסידרתי אותם כך שהם יהיו ישרים.
״תודה.״ הוא תפס בפניי ונישק אותי נשיקה קצרה, טפחתי על חזהו והסתובבתי בכדי לנעול את נעלי העקב שלי.
אור הושיט את ידו ותפסתי בה, הוא משך אותי אליו כך שאני צמודה אליו וידו נחה על הגב התחתון שלי.

״אנחנו מאחרים,״ אמרתי בחצי חיוך מתגרה ואור מתח גם הוא חיוך רחב, הוא רכן אליי ונישק אותי ברכות ועדינות.
״כנראה שיצטרכו לחכות לנו טיפה,״ הוא אמר בצרידות והצמיד שוב את שפתיו לשלי, הנחתי את ידיי על חזהו ואני הידק אותי אליו.
שפתיו טעמו את שלי בעדינות ובאטיות, ואני נהניתי מהתחושה המדהימה של שפתיו.

״בוא נזוז,״ לחשתי לשפתיו והוא הנהן. לקחתי את הארנק שלי ואור את המפתחות לרכב ויצאנו מהבית של אור לכיוון המכונית שלו.
נכנסנו שנינו לתוך המכונית המפוארת וחיככתי את ידיי אחת בשנייה כדי להתחמם.
לבשתי שמלה אדומה צמודה עד הברך כשהשרוולים שלה הגיעו עד למרפק. סלסלתי את שיערי, נעלתי נעלי עקב שחורות והתאפרתי בהתאם.
אור התניע את המכונית ויצא מהחניה.

״לילי,״ אור אמר והמהמתי בשאלה, ״את זוכרת באותו היום כשהייתה אצלי מסיבה וישבנו בחוף?״ הוא שאל, הנהנתי וגיחכתי לעצמי כשנזכרתי בערב הזה, עברנו כל כך הרבה ביחד מאז.
״כן, מאז לא הפסקת לנדנד לי,״ אמרתי בהתגרות והוא נחר בבוז.
״היית רוצה,״ הוא הקניט אותי למרות ששנינו ידענו שזה נכון והוא באמת לא הפסיק לנדנד לי, ״בקיצור זוכרת שסיפרתי לך על בחורה שבגדה בי?״ הוא שאל וכיווצתי את מצחי.
״עם בחורה אחרת?״ שאלתי כשהזכרתי והוא הנהן.

״כן זו,״ הוא אישר.
״מה איתה?״ שאלתי כלא מבינה. לאן הוא חותר?
״אז קצת שיקרתי לך,״ הוא אמר ויותר מדי מחשבות קפצו לי לראש.
״מה זאת אומרת?״ שאלתי במעט עצבנות והוא נאנח.
״היא באמת בגדה בי, פשוט לא עם בחורה,״ הוא הסביר והכעס שלי התפוגג כלא היה.

״אה,״ זה כל מה שיכולתי לומר.
אני לא יודעת מי זו האקסית הזו אבל היא חתיכת מטומטמת אם היא בגדה בגבר כמו אור.
״מה איתה?״ שאלתי ולקחתי את ידו בידי, קירבתי אותה לשפתיי ונשקתי לה.
״היא תהיה בפתיחה הערב,״ הוא סיפר והלב שלי נפל לתחתונים. לא הכנתי את עצמי למפגש איתה, אני עדיין לא מוכנה לאקסים בתמונה.

ReboundWhere stories live. Discover now