Bölüm Yirmi İki/Yardım

126 11 3
                                    

Rani hızlı düşünmeye çalışıyordu. Hemen odaya bağlı küçük banyoda elini yüzünü yıkadı. Saçlarını topuz yaptı ve işe başladı işine yarayabilecek her şeyi bir çantaya koydu. Bir kaç parça kıyafet sığdırdı ve dikkat çekmeyecek şekilde bir kaç taş koydu cebine silahını beline taktı. Cam'ı olan tek oda çok şükür buydu. Cam yukarda kalıyordu ama . Ian'ın gelebileceğini düşünerek bir sandalyeye kapıya dayamıştı. Mecburen küçük bir sehpanın üzerine çıktı , kendini yukarı doğru ittirdi. Bir daha bir daha ,
Kapı iki kez tıklatıldı.
"Efeendim ?" diye seslendi Rani
"Bebeğim , hazırlanıyor musun yoksa ?"
"Evet , biraz meşgulüm .. şu .. kadınsı işlerle bilirsin " dedi Rani
"Ah , şey .."
Ian bocalamış mıydı ? Eğer şuan bir cama tırmanmaya çalışıyor olmasaydı , Ian'ın yüzünü görmek isterdi.
"O zaman ben daha sonra gelirim "
"Tamam "
Sonunda.
Kendini hemen yukarı çekti. Camı ardından kapattı. Çorak toprağı görmeyeli ne kadar olmuştu. Etrafta devriye gezen bir kaç kişi vardı onlara görünmeden dağa ulaşmaya çalıştı . Bir beş blok ilerleyebilmişti. Ama dağın etrafı çok sıkı korunuyordu . Lanet olsun kaçamayacak mıydı ? Ian onun yokluğunu her an fark edebilirdi.
"Rani "
"Ne ?" Rani hemen belindeki silahı doğrulttu ve kilidini açtı.
"Benim , benim William "
"William ? Kedi gözlü ?"
"Evet , evet benim"
"Burada ne işin var ?"
"Lu sürekli senin hakkında endişelenip duruyordu , seni kurtarmalıydım "
"Tanrım , Lu iyi mi ?"
"Evet evet , buradan hemen çıkmalıyız çabuk indir şu silahıda peşime"
Rani söyleneni yaptı .
"Şimdi elimi sana dolayacağım tamam mı ? Çığlık atma sakın , çıkmamızın tek yolu bu "
Rani ne olduğunu anlamadan bir kol onu sardı. Ve açığa doğru yürüdüler
"Will ne yapıyorsun ? Yakalanacağız"
"Adım William ve yakalanmayacağız"
Gerçektende William ve Rani yanlarından geçerken kimse farketmiyordu. Ama William çok terlemeye başlamıştı.Her ne yapıyorsa çok zorlandığı belli oluyordu.
"İşte " dedi soluk soluğa. İleride bir arazi aracı duruyordu.
Rani , William'ın koluna girdi önce ona binmesi için yardım etti.
"Sür" dedi William.
Rani bir dakika beklemeden gazı kökledi.
Motor sesi neredeyse duyulmuyordu.
"Bu nu sen mi yapıyorsun ? Nasıl ? Taş kullanıcısı mısın ?"
"Hayır , sadece zekiyim , çok zeki"
Rani ve William son sürat oradan ayrıldılar.
*
"Lucia uyanık mısın ?"
"İyiyim ben uyanığım evet , Theon nasıl ?"
"O da iyi , ama Azura .."
"Azuraya ne oldu ?"
Rain başını eğdi
"Ne oldu dedim Rain . AZURAYA NE OLDU ?"
"Sakin ol Lu ben iyiyim , Anne .. oluyorum "
Rainde şimdi gülüyordu.
"Şaka mıydı bu , çok komikti sahiden bakın nasıl gülüyorum"
Theonda kapı pervazında durmuş gülüyordu. Lu eline geçen ilk yastığı Rain'e attı sonra da Theon'u kovalamaya başladı. Azura gülümseyerek onları izliyordu. Tıpkı bir anne gibi.
Lu , Theonu en sonunda yere yatırmış üstüne oturup bacağını çekiyordu,
"Lu pes , pes ediyorum Lucy pes ettim "
"Az kalsın ölüyordum size bir şey olacak diye çok korkuyorum bilmiyorsunuz sanki"
O sırada Lu bir anda kendini havada buldu . Rain onu bir bebek gibi kaldırmıştı.
"Theon baba oluyor Lucia , sence de artık yetişkin gibi davranmanız gerekmiyor mu ?"
Lu somurtmaya başladı .
"Yemek hazır , umarım beğenirsiniz . Markette pek bir şey yoktu"
"Markete tek başıma gittim de bende şuraya bayılayım"
"Sence karımı yalnız bırakır mıyım özellikle bebeğimizde karnındayken"
Pansiyon gibi bir yerde durmuşlardı ama yemek yoktu. Lu yemek yapmaktan kesinlikle anlamadığı için Azura halletmişti. Masanın üzerinde 4 tane çorba duruyordu .
"Vay canına , bu harika Azura "
"Teşekkür ederim , hadi başlayalım "
Lu patates sevmemesine rağmen bu leziz bir çorbaydı. İçinde biraz soğan ve havuçta vardı. Yemekten sonra Theon ve Rain arabayı satmak için dışarı çıktılar , çok dikkat çekiyordu. Onun yerine bir minivan yada karavan alabilirlerdi.
Lu'da Azura'ya bulaşıkları yıkamasında yardım ediyordu.
"Ee , anne olacağını bilmek nasıl bir his ? Yani henüz 17 yaşındasın 18 e bastın mı ?"
"Şubatta basacağım , evet karmaşık bir his aslında , hem seviniyorum hemde endişeleniyorum . Şuanki durumumuz en iyi halimiz sayılmaz değil mi ?"
"Evet ... Kız mı istersin erkek mi ?"
"Sanırım kızım olsun isterdim ama erkek olması daha iyi "
"Neden?"
"Benim geldiğim yerde kadınlar pek hak sahibi sayılmaz da ondan"
"Ama o Theon'un da kızı olacak , ona dokunamazlar "
"Evet , sanırım KUZGUN yıkılmazsa tabi "
"Azura ne olursa olsun sizi koruyacağım , merak etme olur mu ?"
"Evet , teşekkürler Lu"
Azura sessiz sakin bir kızdı , iyi anlaşabilirlerdi. Aklına Rani geldi acaba şimdi ne yapıyordu ?

BeyazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin