Plan yapıldığından bu yana 3 gün geçmişti. William artık araçla yolculuk için hazırdı. Artık ayağa kalkabiliyor , yürüyebiliyordu. Kemikleride yerine oturmuştu . Tek sorun şu belindeki yanıktı , ne Azura ne de William onu kapatamıyorlardı. Açıklamıştı onlara,
"Dövmesi mi var kolunda , e bu ne işimize yarar ki ?"
"O sıradan bir mühür değil diyorum Lu , Yunanlar yapıyordu bu mührü, bedenin kaldıramayacağı bir gücü kısıtlamak için , Onda tam beş taş vardı koluna mühürlenmiş ve toplam 15 boş alan , tüm hepsini kendinde toplamak istiyor hasta ruhlu pislik. Tamam , tamam özür dilerim ."
Theon , Azura'nın kulaklarını kapatmıştı.
"Yani sadece 5 taş bile beni öldürmeye yetti ona bu şekilde saldıramayız ?"
"Ne öneriyorsun ?"
"Rani onun zayıflığı"
"Sakın Will , Rani'yi kullanmayı düşünme bile" dedi Lu.
"Lu , kullanmak demeyelim de .."
"Nasıl seslenirsen seslen , amacımız Rani'yi kurtarmak o adamı yenmek değil"
"O adamı yenmezsek bizi paramparça eder ama "
"Lucia , sakinleş . Eminim William Rani'ye bir şey olmasına izin vermez."
"Tamam , KUZGUN'a dönemeyiz nereye gidebiliriz . Fikri olan ?"
Kimse ses çıkarmıyordu.
"Belki kulübeye gidebiliriz orayı kimse bilmez"
"Pekala , ormanlık alanda zaten geleni indiririz "
William ve Rain savaştalarmış gibi konuşuyorlardı. Lu korktuğunu hissetti ve korkan yalnızca o değildi. Azura elini karnında belli belirsiz oluşan şişliğe koydu. Nasıl hissediyordu kim bilir ?
"Eve dönmenin vakti geldi" dedi William.
Tekrar yollara koyulmak Lu için çok zordu , sonunda kaçabildiklerini düşünürken tekrar başladıkları noktaya dönüyorlardı. Lu , sokaklara atılmış festivalden geriye kalan maskelere baktı , bazı restaurantlarda süslemeleri kaldırmamışlardı. Keşke burayı daha iyi hatırlayabilseydi , William'ın az kalsın ölecek olması ve Rani'nin tehlikede oluşunu hatırlatıyordu sadece. Bu sefer ana yolu kullandılar. Burada pek yüksek bina yoktu çoğunlukla iki üç katlı eskimiş evler. Lu arka koltukta oturuyordu bu sefer , Rain sürüyor , William'da ön koltukta onunla detayları tartışıyordu. Theon ve Azuraysa uyuya kalmışlardı, William'ı iyileştirmek için Azura neredeyse hiç uyumamıştı. Tabi Theon'da . Lu yapılacak en iyi şeyi yaptı , kulübeye varana dek endişelenmemek için uyudu.
"Hey J , baksana"
"Ölmüş mü ?"
Lu hemen uyandı , etrafına bakınmaya başladı. Araba durmuştu.
"Ben inip bakıyorum , siz arabada kalın " dedi Rain
"Bende , bende iniyorum " dedi Lu
"Lucia arabada kal "
"İnmem lazım Rain ayaklarım uyuştu , ben kendimi koruyabilirim"
Rain iç çekti ve arabadan indi , ardından da Lu indi. Bir adam yolun kenarına yatmıştı , bir adam değildi aslında genç sayılırdı . Yüz hatları çekiciydi , uyuyordu galiba yüzünde bir gülümseme vardı.
"Lu yaklaşma o bir SS"
"Rain o uyuyor , zararsız görünüyor bak . Sadece şöyle bi.."
Lu ne olduğunu anlamadan kafasının arkasında bir bıçak hissetti , Rain'e karşı döndürülmüştü şimdi
"Sizde kimsiniz ?"
Rain ellerini öne doğru uzatmıştı ve yavaş hareket etmeye başlamıştı.
Lu boynunda ve kolunda iki el hissetti , soğuktu. Titredi.
"Ne o hoşuna mı gitti ?"
Çocuk , Lu'nun saçını kokladı.
"Sende SS'sin " diyip Lu'yu kenara attı. Kelimenin tam anlamıyla kenara attı. Lu poposunun üzerine düşmüştü.
"Ne demek bir SS , o bir melez " dedi Rain.
Lu bir an kendini daha kötü hissedemeyeceğini farketti , Rain'e bir albino olduğunu söylememişti nasıl söyleyebilirdi ki SS'lerden bu kadar nefret ederken..
"Demek kız arkadaşın sana söylememiş " dedi ve güldü çocuk. Lu'ya dönüp,
"İstediğin an benimle çıkabilirsin eksik etek , kalçaların güzelmiş "dedi . Lu utanarak ayağa kalktı. Ama Rain kendini tutamadı çocuğun yüzüne öyle bir yumruk yapıştırdı ki , Lu burnunu kırdığına emindi. Çocuğu saçlarından tutarak arabanın kaportasına yapıştırdı.
"Söyle bakalım , ne istiyorsun ? Eğer ölmek istiyorsan bunu ayarlayabiliriz" dedi Rain tıslıyordu
"Ahh, sanırım seni sevdim . Ben büyük güçlü erkek arkadaş herkesi döverim . Rrr " dedi çocuk
Rain daha da sinirleniyordu , çocuğun yüzü bile kanamamıştı.
"Bir daha söyletirsen bana , o kafanı paramparça ederim " dedi Rain
"Öyle mi ?" dedi çocuk bir anda Rain'in arkasında belirmişti.
"Sen , yoksa ?"
Lu ne yapacağını kestirmeye çalışıyordu. Belindeki bıçağa elini uzattı.
"Cık cık cık , sana bunu önermem " dedi çocuk şimdi Lu'nun arkasındaydı bir eliyle Lu'nun bıçağı tutan elini diğer eliylede Lu'nun kalçasını tutmuştu.
"Evet burası güzel " dedi sinir bozucu bir sesle.
Lu diziyle çocuğa vurmaya çalışmıştı ama çocuk yine yok olmuştu.
"Sen kimsin ?" dedi Lu
"Ben mi ?" dedi çocuk , arabanın üzerindeydi. "Seth Cohen , emrinizdeyim hanımefendi " dedi .
Şimdi Lu'nun elini nazikçe öpüyordu. Bir anda yok olmuştu ki tam belirmeye başladığı sırada Rain arkasına geçti ve boğazına bıçağı dayadı.
"Ups , Hız mühürlü taşı , on üçüncüydün dimi sen ?"
"Gırtlağını koparmamam için bir sebep söyle ?"
"Bir bakalım , hah ben dördüncüyüm ondan olabilir mi ? Eğer beni öldürürsen taş açığa çıkacak ve aranızda benim taşıma dayanacak kadar güçlü kimse yok , çünkü ben bir SS'im tabi sevgili kız arkadaşını öne sürmek istiyorsan o başka . O benim taşımı alabilir hatta birinciyi bile alabilir , Ne ateşli ama.."
Rain boğazına batırdığı bıçağı biraz daha bastırdı kan akmaya başlamıştı.
"Erkek arkadaşın fazla hararetli " dedi dalga geçiyor gibiydi.
"Rain , dur . "
"Seth , alay ediyor olsanda emrimde olduğunu söylemiştin , bize yardımcı olabilir misin ?"
"Olamaz " dedi William arabadan çıkmıştı.
"Oo kimleri görüyorum Willie ,eski dostum " Seth hemen yok olup William'ın önünde belirdi ona sarılmaya hazırlanıyordu ki William ona bir tane yumruk attı.
"Ah , galiba bunu hak ettim "
"Evet " dedi William ve bir tane daha vurdu.
"Bunu da " dedi Seth kaçmıyordu. William bir tane daha vurdu.
"Bunu hatırlamıyorum bu ne içindi ?" dedi Seth düşünür gibiydi.
"Zevkten " dedi William
"William , Sen onu tanıyor musun ?" dedi Lu
"Bu şerefsiz , KUZGUN'un casusu. Arabistanın düşüşüne dek beni esir aldı. Buraya da o getirdi."
"Yep"
"Ne istiyorsun Seth ?"
"Willie , biliyorsun ben meşgul bir adamım "
"Pabucumun adamı çocuksun sen daha "
"Eh ,nasıl seslenmek istiyorsan , sekizinciyi aramak için çıkmıştım ama sana da rastladım ne harika değil mi ?"
"Yaa , bayılıyorum sana " dedi William , Seth kolunu William'ın omzuna atmıştı.
"William , yardıma ihtiyacımız var , çocuk gibi davranıyor olabilir ama güçlü bize yardım edebilir"
"Bunu senin gibi bir SS mi söylüyor ? " dedi Rain , yüzünde Lu'nun hiç görmediği bir ifade vardı.
"Lu yola devam etmeliyiz , gördüğümüz herkesi arkamıza katarak yol alamayız . Hem bu çocuğunda işi var " dedi Seth'in sırtına vurarak.
"Eksik etek istiyorsa biraz kalabilirim Willie" dedi Seth gülerek
"Arabada yer yok " dedi Rain ifadesiz bir suratla
"Belki sonra Seth " dedi William sinirle.
Lu yalnız kalmıştı , Rain ve William arabaya binmişti.
Seth, Lu'ya yaklaştı.
"Al bakalım " dedi . Elinde saydam bir bilye vardı.
"Bu nedir ?"
"Bunu patlatırsan yanına gelirim , Bu iki ahmak seni koruyamayacağa benziyor , Ara beni bebek " dedi ve Seth ortadan kayboldu.
Lu elindeki bilyeye baktı ve cebine koydu. Arabaya bindi , Rain patlamaya hazır bir bomba gibiydi. Tek kelime konuşmadan sürüyordu.
"Kim biliyordu ? Hepiniz biliyor muydunuz ? Saçlarında boyadır şimdi " Rain yüzünü ekşitti.
Lu tek kelime etmiyordu.
"Rain sencede biraz sert çıkışmıyor musun ?" dedi Theon
"Kapa çeneni Theon"
"Rain , Lu'ya kızmakta haksızsın "
"Theon yemin ederim ki çeneni kapatmazsan .."
"Söyleseydi onu sever miydin ? Bir SS'e aşık olmayı düşünür müydün ?"
Rain cevap vermedi.
"Bu düzen senin gibi dar görüşlüler yüzünden savaşa sürüklendi , Onu seviyorsun ne olduğunu önemli olmamalı . Ve o bir SS değil o bir .."
"Theon yeter bu kadar ." dedi Lu
"O bir ne ? Daha neler gizliyorsun benden Lu "
Ah, Bu acıda ne . Kalbi sanki kaynar suya dönmüştü bütün vücudu yanıyordu. Acı mı hayır daha farklı bir şey. Ona hiç Lu demezdi.
"Çek arabayı kenara"
"Hayır , devam etmeliyiz"
"Çek arabayı "
"Hayır"
"Çek şu lanet arabayı kenara" yine yapmıştı, kontrolünü kaybetmişti. Rain emre uydu.
"Lu bunu yapma .." dedi William
"William , seni severim biliyorsun . karışma"
"Rain arabadan in "
Rain dişlerini sıktı. Aşağı indi. Lu bakışlarını Theon, Azura ve William'ın üzerinde gezdirdi. Bunun anlamı basitti. Arabadan inmeyin.
Lu derin bir nefes vererek aşağı indi. Bunu şimdi yapmalıydı.
"Ne istiyorsun Lu " dedi Rain 'Lu' ya vurgu yaparak.
"Rain , dinlemek zorundasın "
"Evet , o kadarını anlayabiliyorum"
"Ben , Theon ile çok kritik bir zamanda tanıştım. Abim öldürülmüştü ve o beni kurtardı. Sen bana nasıl yaşanılacağını öğrettin. Beni dostunuz saydınız. Bunu beni bir melez olarak kabul ederek yaptın, ama beni sevmiyor musun ? Bu kadar zaman geçirdik , Lanet olsun kafan odunla mı dolu senin , bir SS olsamda ben yine benim senin Lucia'n "
"Öyle biri yok artık "
"Nedir bu SS'lere karşı katı tutumun ?"
"Onlar ailemi öldürdü."
"Ben öldürmedim . Toplumun yaptığı sorunları bireylere yıkabilir misin ?"
Rain sessiz kalmayı tercih etti.
"Ben bir SS değilim daha ötesiyim"
"Nasıl yani ?"
"Yani , ben bir albino'yum ."
Rain'in yüzünden dehşet , korku , iğrenme , sevgi , hüzün bir çok duygu geçiyordu.
"Üzgünüm ama , Azura şey şunu halledebilir misin ?"
Azura arabadan başını salladı , tabiki onları dinliyorlardı. Lu arabanın kapısını açtı , Şimdi Rain hiç bir şey göremiyordu. Azura elini Lu'nun saçlarına geçirdi. Şimdi kaşları , kirpikleri ve saçları bembeyazdı.
Rain'in ağzı açık kaldı.
"Sen, sen nesin ?"
"Bir SS'ten daha ötesi demiştim"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beyaz
TeenfikceSarışın veya mavi gözlü olmanın genetik bozukluk olarak kabul edildiği yeni bir düzen kuruldu. Açlık ve sefalet insanları bu ırkçılıkta birleştirdi. Geni bozuk sarışın insanlara SS dediler. Yalnızca renkli gözlü insanlara ise Melez . Tek bir gerçek...