"William mühür kırılmışta ne demek ? Yoksa o ? "dedi Rain , yüzünden adeta kan çekilmişti.
"Hayır , Tris değil" dedi William. Lu , Rain'in yüzünden anlık bir rahatlama geçt.
"O zaman kim ?"
"Kuzeyden geldi haber , Moskova'dan"
"Yoksa Anjeel mi ?"
"Bilmiyorum J , ama kendini buna hazırlamalısın . 4 ay içinde 2. mühür bu "
Lu anlamadığı bu konuşmadan sıkılmıştı.
"Neden bahsediyorsunuz siz ? Mühürde ne oluyor ?"
Rain'de William'da açıklamaya hevesli değildi.
"Böyle zaman kaybediyoruz" dedi Rain ve dolaptan bir çanta çıkararak içindeki silahları kontrol etmeye başladı.
"Evet , haklısın . O halde ben yukarı çıkıp .." William kapıya doğru yönelmişti ama Lu yoksayılmaktan gerçekten nefret ederdi , Adrian bunu yaptığı zaman ona tahammül edemediğini hatırladı. Yumruklarını sıktı.
"Hiç biriniz bana bir şeyler açıklamadan burdan çıkamazsınız . NOKTA."
William'ın kapıya uzanan kolu kaskatı olmuştu. Rain'inse tek yapabildiği kafasını kaldırmak olmuştu . Lu gerçekten kızgındı, bu sorunların üst üste gelmesiyle olan bir şey değilde , Abisinin hatırasıyla gelen bir öfke nöbetiydi. Her zaman kontrol altında tuttuğu yeteneği , öfkesiyle yine işler duruma geçmişti.
"Sen ne yaptığını zannediyorsun ?" dedi William. Kendi bedeniyle savaşıyor gibiydi. Ama Lu'nun gözü onu görmüyordu. Rain ses çıkaramıyordu bile.
"OTURUN" dedi Lu arka tarafında kalan yatağı göstererek. İkiside oturdu.
"Şimdi , sizi uyarmak istiyorum beni asla görmezden gelmeyin. Gitmeden önce neden bana anlatmıyorsunuz "
Lu kontolün birazını eline almıştı . William ve Rain biraz rahatlamışlardı . Şimdi William apaçık düşmanlıkla bakıyordu.
"Bir daha benim üzerimde o zamazingo gücünü kullanırsan , seni . öldürürüm. " dedi
"Lu , sakinleş" diyebildi Rain sadece.
"Duymak mı istiyorsun , Güçlüsün duyabilirsin . Dinle o zaman , Mühür taşları yaşam'a hükmedebilen taşlardır. Bu taşlar SS'lerin eline geçerse tüm dünya sefalete sürüklenebilir . Bu yüzden KUZGUN bu taşları insan bedenlerine mühürlüyor. O insan tabi ki bir Kara Irk mensubu olduğu için bu gücün %15'ni kullanabiliyor. Yani onu S sınıf Havariler alt edebiliyor. Hepsi dünyanın farklı yerlerinde kilit altında tutuluyor , Bir tanesi hariç " dedi ve Rain'e baktı.
"Rain mi ? O da mı? " dedi Lu , şaşırmıştı.
"Ona ne zaman anlatmayı planlıyordun J" dedi William çok sinirliydi.
"Sen söylemeden hemen önce " dedi Rain üzgün bir biçimde.
"Göster " dedi Lu.
Rain homurdandı.
"Göster , Jace " dedi Lu son bir umutla. Rain sanki Lu ona yumruk atmış gibi bir bakış fırlattı.
"Peki" dedi. William cebinden bir bıçak çıkardı ve Rain'e uzattı.
"Hadi göster bakalım ona" dedi şimdi histerik bir sırıtış vardı William'ın yüzünde. Rain tişörtünü çıkardı , şimdi tüm yaraları gözler önündeydi . Bıçağı elinde kendine doğru çevirdi ve tam karnının üzerine sapladı sağa sola doğru hareket ettirerek küçük bir delik açtı . Yüzü acıyla kasılmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beyaz
Teen FictionSarışın veya mavi gözlü olmanın genetik bozukluk olarak kabul edildiği yeni bir düzen kuruldu. Açlık ve sefalet insanları bu ırkçılıkta birleştirdi. Geni bozuk sarışın insanlara SS dediler. Yalnızca renkli gözlü insanlara ise Melez . Tek bir gerçek...