Bölüm Yirmi/Eski Gerçekler

111 11 7
                                    

"Ian , ben geldim " dedi Rani büyük bir heyecanla odaya girerken . Zaten tüm hafta boyunca eşyalarını taşımıştı. Elinde mor renkli bir saksı ve içinde papatyalarıyla gelmişti Ian'a . Ian her zamanki gibi bahçesindeydi. Rani bu barışçıl pozitif insanın bir anda nasıl etrafı yakıp yıkan birine dönüştüğünü anlayamıyordu. Ian'ın odasındaki kapıdan bahçeye çıktı , etrafa baktı ama göremedi . Saksıyı bir köşeye koyarak dışarı çıktı. Kalbi hızlanmaya başlamıştı. Ian bir ağacın altında uyuya kalmıştı. Ağzı birazcık aralanmıştı. Yavaşça yanına yaklaştı. Kollarından birini kaldırarak göğsüne yattı. Ian bir an uyanır gibi oldu ama uyanmadı . Rain derin bir nefes verdi . İşte olmak istediği yer burasıydı , yuvası burasıydı. Ona o geçitte yardım ettiğinden beri vurulmuştu.

"Geldin mi ?" diye mırıldandı Ian gözlerini açmadan.

"Burdayım , artık temelli " dedi Rani gözlerini kapamak istiyordu ama Ian'ı izlemeden duramıyordu. Gülümsedi.

"Gülümsüyorsun " dedi Ian gözlerini açmamıştı.

"Ian sana bir şey sorabilir miyim ? " diye sordu Rani .

"Tabi , ne olursa " diye cevap verdi Ian . Şimdi gözlerini açmıştı.

"Beni sevmeye ne zaman başladın"

"Sanırım bana yardım etmeye geldiğin zaman , o karanlık yerde bile parıldıyordun . Kendi ışığına sahipsin bu çok önemli bir şey "

"Kendi ışığımda ne demek ?" dedi yüzünü Ian'a gömmüştü.

"Sana iltifat etmemi mi istiyorsun yoksa ? Pekala tamam güzelsin , yeteneklisin , düşüncelisin .."

Rani eliyle Ian'ın ağzını kapatmıştı.

"Tamam , tamam ışığım var anladık "

Ian gülümsedi , Rani bunu hissetmişti çünkü eli hala Ian'ın dudaklarının üzerindeydi. Ian , Rani'ye sarılmadığı diğer eliyle Rani'nin ağzının üzerine kapattığı elini tuttu ve öptü.

Ama Ian'ın her zaman boş vakti olmuyordu. Tüm dünyadaki SS'ler ile görüşme ayarlayıp onları birleştirmeye çabalıyordu. Rani boş kaldığı zamanların büyük bir kısmında Lu'yu özlüyordu. Theon'u da özlüyor sayılırdı . Artık onun için düşündüğü tüm hisler arkadaşçaydı. Ne yapıyordu acaba , aradan 2 hafta geçmişti.

-

"Lu , Azurayı kontol ettin mi ? "

" Evet , Theon şimdi çıkıyorum , yerime Kyle geçecek . Sorun yok değil mi ? "

" Tamam , William'ın yanına mı gidiyorsun ?"

" Evet "

"Şunu da götürsene " dedi Theon ve Lu'ya doğru bir kutu attı.

"Bu nedir ? "

"Besin " diye açıkladı Theon . " İkinizde ara sıra yemek yemelisiniz "

Lu , Theon'a yorgun bir gülümseme gönderdi. Kyle'a başıyla selam verip çıktı. Kyle Azura için atanan havariydi. Hoş bir adamdı , kolay geçiniyorlardı. Rain'i götürdüklerinden beri , Lu her fırsatta William'ın yanına gidiyordu. Rani'den de haber yoktu. Nasıl bir anda parçalanmışlardı.

William her zamanki gibi kodları çözmekle uğraşıyordu. Eğer düşman koordinatlarını çözebilirse her şeyin önüne geçebilirlerdi , gerçi düşman dedikleri kişide Lu'nun türündendi. Bu yüzden Lu ne yapması gerektiğine karar veremiyordu , eğer canlı bir savaşa katılırsa o insanları vurabilir miydi ? Sadece yaşamak istedikleri için . Bilemiyordu . Belki zamanı geldiğinde karar vermeliydi. Eskiden yaptığı gibi duygusuz kalmak için geç mi kalmıştı. Evet , Tabiki . Adrian olmadığı sürece kendini o huzurlu zamanlara bırakması imkansızdı.

BeyazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin