Bölüm Yirmi Bir/Evlilik ve Artısı

141 12 2
                                    

"Ben Orpheus Diorion'un tek oğlu Theon Diorion .."
"Ben Azura Leyla bin Jawat el Mahtr .."
"Hastalıkta sağlıkta , aşk ve arkadaşlık ağlarını bizim üstümüzde ördüğü sürece .."
"Seni incitmeyeceğime , koruyacağıma ve yaşadığım sürece seveceğime .."
"Sana ruhumu ve bedenimi adaya adayacağıma .."
"Yemin ederim"
Theon ve Azura evliliklerine birbirlerine verdikleri yeminlerle ve sevgi dolu öpücükleriyle başlarken , Lu köşede onları izliyordu. Rain'inde burda olmasını öyle isterdi ki ; ona sarılmayı , öpmeyi , hatta kızmayı bile özlemişti. William ona güven vermek istermiş gibi elini sıktı. Her zaman Rain'in keyfinin yerinde olduğunu söylüyordu ama görmesine izin vermiyorlardı. Çok sıkı korunuyordu. Gitmeden önce onu kesinlikle görmeliydi. Azura ve Theon burada çıkan karışıklıktan uzaklaşmak için Arap Yarımadasına gitme kararı almışlardı. Lu'da Theon'un havarisi olduğu için onunla gitmesi gerekiyordu.
"Lucy "
"Theon , Azura tebrik ederim . Mutluluğunuz bir ömür devam eder umarım"
"Teşekkürler Lu , her şey için . Bugün yanımızda olman çok anlamlı "
Lu tebriklerini sunduktan sonra yavaşça kalabalığa karıştı. Çıkış kapısına varmıştı ki bir vücuda çarptı.
"William , ama sen ? Sen ordaydın ?"
"Ben her yerdeyim , Rain'i görmeye gitmiyorsundur herhalde "
"Hayır , hayır asla"
"İyi , çünkü ben öyle yapıyorum "
Lu o kadar şaşırmıştı ki gözleri çizgi filmlerdeki gibi olmuş olabilirdi.
"William " dedi ve omzuna bir tane geçirdi.
"Hey , elin ağır dikkat et"

Lu ve William sessizce aşağı pek kullanılmayan merdivenlerden aşağı indiler. Gölgeler geçiyordu .. Çok yakındı. William bir koluyla Lu'yu kendine yapıştırdı.
"Şş , sessiz olman gerek şimdi" dedi ve nefes almayı kesti. Gölgeler gerçekten onları görmüyormuş gibi yanlarından geçip gittiler.
"Sen bunu nasıl ? Sana kumu kontrol edebildiğimi söylemedim mi ? Tanecikler doğru birleştirilirse yansıtıcı özelliğe sahip olabiliyor ."
"Üstümüzde kum mu vardı şimdi ?"
"Bir pelerin gibi düşün "
"Neden onunla dolaşmıyoruz o zaman ?"
"Eh , senin için kolay ama iki kişi üzerinde o kadar kumu kullanmak beni zorlayan bir şey "
"Lucia?"
Rain'in sesiydi . Rain ..Lu koşmaya başladı sesin geldiği yerin önünde durdu. Rain oradaydı , işte sevdiği adam ordaydı.
"Rain , Rain iyi misin ? Öyle çok özledim ki .." Eliyle parmaklıkların içine doğru uzanmıştı. Rain'e tutunabildiği kadar tutunuyordu.
"Lucia , Meleğim . Ben iyiyim , iyiyim " Rain'de ona ulaşmaya çalışıyordu.
"Tamam şimdi seni buradan çıkarıcam ama uzaklaşmanız gerekiyor "
"Ne ?"
"Hayır, William bunu yaparsan beni daha kötü bir yere gönderirler "
"J sen yaşamayı hak ediyorsun , seni kapatamazlar buna aday bile değildin bu saçmalığa "
"Ben bu kararımdan bir gün pişman olmadım"
"Sen olmayabilirsin J "
William avucunun içini açarak işaret parmağını parmaklıklara doğrulttu ve avucunu kapatmaya çalıştı ama zorlanıyor gibiydi. Parmaklıkların üstü kumla kaplandı tüm demir sanki silinmeye başlamıştı.
"Kum herşeyin içindeki sıvıyı biraz odaklanmayla çekebilir " diye açıkladı William
Rain serbest kalır kalmaz Lu'ya sarıldı. Belinden tutup kaldırdı sanki doyamıyordu . Lu ne olduğunu anlamadan bacaklarını Rain'e doladı. Bir öpücük . Bir anda gelişmişti. Dudakları özlemle birbirini bulmuştu. Çok sertti , çok tutkuluydu , çok fazla özlem vardı.
"Hey, buna bakmamaya çalışıyorum ama gitmemiz gerek "
Rain istemeyerekte olsa Lu'yu indirmişti. Vov onlar kas mı ? Rain boş durmamıştı anlaşılan .
"Hadi Lucia " diyerek elini tuttu .
William onları batı kanadında bulunan bir çıkışa yönlendirdi.
"William , kaçıyor muyuz ?"
"Lu , sen ne bekliyordun ? Öylece Rain'i kaçırabileceğimizi ve kimsenin bir şey demeyeceğini mi düşünüyordun "
"Yoksa haftalardır bunu mu planlıyordun ?"
"Tabi ki .. Dikkat et "
Lu'nun ayağı yerdeki bir kanala takılmıştı. Rain ve William aynı anda kolundan tutarak hemen onu çıkardılar. Lu onların birbirlerine kaçamak bakışlar attıklarını farketti.
"Sonunda gelebildiniz"
Theon'un burda ne işi vardı ?
"Theon ?"
"Lu atla arabaya " dedi Azura
Rain sorgusuz sualsiz devasa ölçülerdeki jip'e bindi. Lu'yu da ardından sürükledi. Sürücü koltuğuna Theon ve hemen yanına da Azura geçmişti.
"Siz de mi ? Neler oluyor ? Neden hep her şeyi en son ben öğreniyorum ?"
"Lu , alınma ama sen çabuk tutuşuyorsun. Eğer Rain'i kurtaracağımızı söyleseydik ortalığı dağıtırdın büyük ihtimalle "
Araba hareket etmeye başlamıştı.
"William , William binmedi , bekleyin "
Lu hızla pencereyi açıp arkaya doğru baktı ama William ona el sallıyordu.
"William neden ?"
"Nedenini sen daha iyi biliyorsun "
Rain , Lu'yu içeri çekti.
"Hayır ,hayır lütfen bizimle gel "
"Her şey iyi olacak Lu "
"William !"
*
"Hayır , hayır "
"Şş.. Sakin ol , buradayım "
"Hayır onlara bir şey oldu , Lu , Theon hayır "
"Sakin ol Rani "
"Ian , Ian gitmeliyim"
Ian'ın yüzü kasılmıştı.
"Rani , sakin ol dedim "
Rani duramıyordu yerinde duramazdı. Sürekli kurtulmaya çalışıyordu , görmüştü o bir şeyler oluyordu. Yardım etmeliydi , yardım.. Başının üzerinde soğuk bir şey hissetti. Bir taş mı ?
Ian tam alnının üzerine yapıştırmıştı. Soğuktu ama canı yanmıyordu tek gördüğü Ian'ın gözleriydi. Sabit bir biçimde ona bakıyorlardı. Ürkütücü . Ian neden ?
"Neden ?"
"Merak etme, sana asla zarar vermem Rani , beni duyuyor musun ?"
Rani başını sallamak istedi ama yapamadı , bir şeyler söylemek istiyordu ama ... Unutmuştu.
"Ne , ne oldu bana ?"
"Hiç bir şey bebeğim , hiç bir şey kötü bir rüyaydı onu senden aldım , kötü şeylere ihtiyacın yok"
"Evet , evet Ian çok korktum "
"Ben burdayım geçti ,geçti "
Ian kollarını Rani'ye sardı . Sıcacıktı , güvenliydi . Rani kendini bu kollara bıraktı.
*
Işık , bu ışıkta neydi ? Gözleri istemsiz olarak açıldı. Rain ve Lu arka koltukta uyuya kalmıştı. Lu elini Rain'in yeni çıkmış sakallarında gezdirdi. Elini gıdıklıyorlardı.
"Mm.. Günaydın "
"Günaydın "
Rain gülümsüyordu.
"Size de Günaydın ama yer değiştirmenin vakti gelmedi mi ?"
Rain hemen doğruldu. Theon yavaşlayarak yol kenarında durdu. Ön koltuktaki Azura uyuya kalmıştı , Theon onu kucaklayarak arka koltuğa , kucağına yatırdı. Lu'da ön koltuğa geçti, hemen uyuya kalmıştı Theon'da. Kemerini bağlarken Rain'le göz göze geldiler. Hala gülümsüyordu.
"Nerdeyiz biz Rain ?"
"Sanırım güney doğu tarafına ilerlerdik"
"Kalacak bir yer bulmalıyız, Azura kendini iyi hissetmiyor "
"Tamam bir şeyler bulmaya çalışırız "
"J , Kasım ayındayız , hava çok soğuk "
"Tamam , tamam "
Lu pencereden dışarı bakmaya başladı. Sanki onlar gitmiyorda dünya dönüyormuş gibi görünüyordu. Ağaçlar hızla yanlarından akıp gidiyordu. Fark edilme tehlikesine karşı ana yolları kullanmıyorlardı. Bir kaç damla yağmur aktı.
Arabanın içine tatlı bir müzik hakim oldu. Rain radyoyu açmıştı.
"Tarzın bu mu yani ?"
"Coldplay herkesin tarzıdır "
"Şarkının adı ne ?"
"Sparks "
"Güzelmiş "
Rain , Lu'ya kaçamak bir gülümseme attı. Lu onun viteste duran eline uzandı şimdi el ele tutuşuyorlardı.
"O bileklikte ne ?"
Lu bileğine baktı.
"Annem ve babam yapmışlar bizim için "
"Bizim ?"
"Abim ve ben "
"Bir abin olduğunu bilmiyordum "
"O öldü "
"Üzgünüm "
"Evet , bende "
Arka koltukta bir hareketlilik oldu. Lu ne olduğunu görmek için kafasını çevirdi. Azura kendinden geçmiş gibi görünüyordu. Theon kelimenin tam anlamıyla panik içindeydi.
"Azura , Azura "
"Rain kenara çek "
Rain yavaşlayarak durdu. Lu hemen arabadan atlayarak arka kapıyı açtı. Azura'yı yavaşça dışarı çekti yağmur çiseliyordu.
"Azura kendine gel , Lanet olsun sana bir şey olursa .."
"Theon , ben iyiyim sadece biraz .."
O an Azura midesinde ne varsa boşaltmıştı. Lu düşmemesi için onu tutarken , Theon saçlarını eliyle topladı.
"Neyim var bilmiyorum , üzgünüm "
"Belki de düğünde çok yemişsindir çünkü karnın baya şişmiş gözüküyor "
Aynı anda Azura ve Theon birbirine bakmaya başladılar.
"Azura ?" dedi Lu
"Olamaz , herhalde değil mi ?" dedi Theon alaycı bir şekilde söylemeye çalışmıştı.
Azura içinden saymaya başladı.
"Sadece bir kez , bir kez oldu "
"Ne oldu ?" dedi Lu.
Şimdiye kadar hiç ses çıkarmayan Rain ,
"O hamile" dedi.
Azura sanki doğru yanıtı bulmuşcasına bakışlarını Theon'a çevirdi ve başını salladı.
"Siktir , Hayatımda ilk defa .. Baba oluyorum , siktir . Emin olamayız ama değil mi ?"
Rain bir şey söylemeden Theon ile Azura'nın arasına girerek Azura'ya arabaya binmesi için yardım etti,
"Theon hadi ön tarafa bin , bu konuşmaya başka bir yerde devam edebiliriz . Kalacak bir yer bulmalıyız"
"Peki , evet , tamam "
"Merak etme Theon şu an sadece şokta , tanıdığım en iyi baba olacağına şüphem yok " dedi Lu , Azuraya
"Teşekkürler Lu" dedi Azura ama beti benzi çoktan atmıştı.
Yolun geri kalanı boyunca kimse konuşmadı.
*
Bir ses geliyordu. Dişçide mi duymuştu bu sesi. Hayır , başka bir yerde ..
Dövme yaptırırken duymuştu.
Hızla yataktan fırladı. Ses , ses nereden geliyordu
Yatak odasının kapısını bir çırpıda açtı , oturma odasına gelmişti ki.
"Ian ?"
Soluk pembe koltuklar insanlarla dolup taşıyordu. Ian'da kolunu uzatmış dövme yaptırıyordu. Tüm kolu bilmediği yazılarla doluydu , dövme yapılmamış boş alanlarda vardı Rani 5 tane daire şeklinde boşluk görebildi.
"Bebeğim ?"
Ian gülümsüyordu.
"Ian neler oluyor burada ?"
Odada sıkış tepiş oturan hatta ayakta sohbet eden insanlar bile Rani'ye bakıyordu . Niye ?
"Bunlar uzaktan gelen arkadaşlarımız , bir süre bizimle kalacaklar . Ama önce neden üstünü değiştirmiyorsun ?"
Üstünü mü ? Ne vardı k.. Bu da ne ? Rani'nin üzerinde toz pembe transparan bir iç çamaşırı takımı vardı. Hemen elleriyle üstünü kapatarak odaya geri koştu. Böyle bir şey giydiğini hatırlamıyordu . Ne zaman olmuştu bu ? Yatak odasında yere çöktü. Oda değişmişti sanki. Büyük bir gardrop vardı canlı bir su yeşili rengindeydi. Ve bir ayna vardı artık duvarda , kenarları altın kaplamaydı galiba. Perdeler de değişmişti . Düşünmeye çalışıyordu ama hatırlamıyordu. Hayatından bazı parçalar eksik gibiydi.
"Rani , orda mısın ?"
"Ian , Ian hatırlamıyorum , yardım et bana "
"Neyi hatırlamıyorsun bebeğim anlat bana " dedi ve her zamanki gibi Rani'yi kollarının arasına aldı. Rani rahat bir nefes verecekti ki .
Hayır , hep böyle başlıyor
"Rani ?"
"Ah , sanırım her şey yerine oturdu . Doğru ya , uyuyordum . Rüya görmüş olmalıyım "
"Sen iyi olduğuna emin misin ?"
"Evet bilirsin şu olmayan şeyleri görebildiğin rüyalardan biriydi herhalde , ah Ian iyi ki burdasın "
"Tamam bebeğim geçti"
Rani pot kırmamaya çalışıyordu.
"Bu dövme işi de nerden çıktı ?"
"O mu ? Mühürlü taşları kendimde birleştirmeyi planlıyorum "
"Ne ! Ama , ama ölebilirsin "
"Hayır bebeğim bu dövmeler farklı bir mühür şu boşlukları görüyor musun ? Tam yirmi tane boşluk olacak yirmi tane taş için her kolumda on tane "
"Bu güvenli değil mi ?"
"Elbette , bunu yapabilirim. Hatta bunu yapabilecek tek insan benim "
"Neden sen ?"
"Bebeğim , zamanı gelince öğreneceksin "
Ian yerinden doğruldu. Rani ona daha çok sarılmak istiyordu. Kendini bir an boşlukta hissetti.
"Hadi üstüne bir şeyler giyin de içeri gel , seninle tanıştırmak istediğim insanlar var "
"Ah , tamam "
Rani , Ian'ın gitmesini bekledikten sonra üzerine bir şeyler giydi. Kot pantolon ve Ian'ın siyah tişörtü . Tabiki boynundan hiç çıkartmadığı ametisti. Ian ona bir şeyler yapmaya çalışıyordu bundan kurtulmalıydı.
"Rani gel , bu Victor Ankovski . Bizim Rusya bölgesinden arkadaşımız ve bu güzel bayanda Danielle d' la Coupe eski Fransa bölgesinde kalıyor bu arkadaşımızda Samir Kapoor ..."
Rani onu dinlemiyordu sadece uzatılan elleri sıkıyor ve gülümseyenlere gülümsüyordu. Aklında başka planlar vardı. Herkesle selamlaştığına emin olduktan sonra , Ian'ın yanına gelip gülümseyerek dinlenmeye çekilip çekilemeyeceğini sordu.
"Daha yeni kalkmıştın zaten ? Kötü mü hissediyorsun eğer.."
"Hayır , uzun zamandır kalabalık bir ortama girmediğim için olmalı . Bir sakinleştirici alıp uzanacağım , belki sonrasında tekrar katılırım"dedi Rani gülümseyerek
Ian'da ona gülümsedi ve dudaklarına bir öpücük kondurdu. Rani , Ian'ın şüphelenmediğini düşünüyordu. Odaya geçti. İlk işi takvim aramak olmuştu. Biliyordu.
2 ay geçmişti burada 2 ayı geçmişti ama ona 3 gün gibi gelmişti .
Buradan kaçmalıydı Lu'yu bulmalıydı ve Theon .. Ahh.. Başına bir ağrı girmişti. Elleriyle başını sıkıca tuttu ama sanki dönüyordu.
"Gitmeliyiz.. William hayır .."
"Lu !"
"Theon , Azurayı al "
"Rain , Rain .. neredeyiz ?"
Hatırlıyordu , evet Lu gitmişti onların başı dertte olabilirdi , gitmeliydi.
"Rani ?"
Rani korkuyla sesin geldiği yere döndü. Ian elinde bir hap ve bir bardak su ile bekliyordu.
"Evet ?"
"Başının ağrıyacağını düşündüğüm için Tylenol getireyim dedim , sen iyisin değil mi ? Başka bir kötü rüya mı yoksa ?"
"Hayır , sadece baş ağrısı, garip hiç bu kadar ağrımazdı "
Ian hızlı adımlarla yanına ulaştı.
"Al bakalım , senin acı çekmene dayanamam biliyorsun " dedi ve gülümsedi gerçekten çok masum gözüküyordu.
"Teşekkürler " diyerek hapı tek atışta yuttu Rani.
Ian arkasına geçmişti , şimdi onun ellerini karnının üzerinde hissetti.
"Ian ?"
Yüzünü Rani'nin boynuna gömmüştü. Rahatlamış gibiydi , Rani heyecanlanmıştı.
"Rani , melek gibi kokuyorsun . Benim uyuşturumsun. "
"Ian .." diyebildi Rani sadece. Nefesi hızlanmıştı. Ian'ın elleri karnının üzerinde dolaşıyordu , Ian birden Rani'yi vücuduna yapıştırdı.
"Sen olmazsan ne yaparım bilmiyorum , sen benim ışığımsın. "
"Şey bu .."
"Seni özledim , akşam'a hazır ol " dedi ve Rani'yi tam omuzundan öperek odadan çıktı.
Rani'nin dizleri tutmuyordu. Derin bir nefes verdi .
"Tamam, o zaman bu akşam "
~
Multimedia : Azura

BeyazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin