Bölüm Beş/Sır

276 20 13
                                    

İlk yazar notum, Lu'nun hala beyaz saçlı fotoğraflarını koyuyorum ama elimde yok siz onu siyah saçlı olarak düşünün.
X
Shai kim ne derse desin bunun delilik olduğunu düşünüyordu . Ama Theon kafasına takmıştı bir kere tüm hafta boyunca türlü türlü insanla görüşmüş desteklerini almıştı . Babasından üst üste iki kez red almak onu vazgeçirmemişti . Lu Theon'u hayalet gibi izlemişti . Herkes onu ilk gördüklerinde garipseseler de bir süre sonra görmezden gelmeye başlamışlardı. Shai , Theon'un bir kız için bu kadar uğraşmasından hoşlanmıyordu. Fakat Theon vazgeçecek gibi durmuyordu.

" Theon , sana kaç kez söyledim bir melez i havarilerime sokmayı düşünmüyorum " Orpheus Diorion kalın sesiyle tehditkar bir tonda konuşuyordu . Ama Theon geri adım atmıyordu .

"Onu istiyorum baba , onun korumasını istiyorum "

"Bugüne dek hiç kimseyi istememiştin yoksa o kıza vuruldun mu ? " dedi , bir melez'e aşık olmaktan tiksindiğini belli bir ifade takınarak. Theon kısa süreliğine öfkesine hakim olamadı yumruklarını sıktı ama kendini tuttu .

"Ah pardon damarına mı bastım . Sanırım hala annemin soyunda bir melez bulunmasından dolayı kızgınsın "

Orpheus'un yüzü tamamen kızarmıştı ama utançtan değil sinirden .

"Ne cüretle ... " Theon lafını kesti .

"Neden o benim kendi öz annem , istediğimi söyleyebilirim . Küçücük bir konuyu dilsiz bir kız için uzatıyorsun nerede kaldı senin yüceliğin Liderim "

Yapmıştı işte . Blöfünü yutup yutmayacağına kalmıştı artık iş . Orpheus eğer oğlu olmasaydı onu hemen oracıkta öldürürdü fakat bunu yapamazdı onun cezasını başka zaman kesecekti .

" Nasıl istiyorsan öyle olsun , dilsiz melez havarilere katılabilir " dedi tükürürcesine .

*

Lu olan biteni anlamıyordu. Neden şu havarilere katılmak zorundaydı ki ve nasıl insanlar bu hale gelebilmişti sadece saç renginden bir insanı yargılamak bu çok saçmaydı . Theon heyecanla kapıyı açtı . Kimsenin duymadığından emin olduktan sonra :

"Lucy inanabiliyor musun ? Sen havarilere katılan ilk melez olacaksın - ah , teknik açıdan sen bir albinosun ama sonuçta bir SS soylu olacak , harika değil mi ? "

Lu bir kağıda anlamadığını yazdı .

"Doğru sana anlatmadım , Lucy dinle beni bak sen bir çok açıdan çok güçlüsün ama fiziksel olarak pek iyi durumda olduğunu söyleyemem bu sebeple.. Ee.. her zaman senin yanında olamam . Kendini korumayı ve daha bir çok şeyi öğrenebileceğin bir yer havariler . Gölgeler korkunç değil mi ? Evet . Ama Havariler daha çok süper güçleri olan çekici insanlar gibidirler . Tabi süper güçleri yok ama ... "

Lu hızına yetişmeye çalışıyordu .

"... Çok mu hızlı tamam, tamam. Bir havari olmak demek üst düzey görevlilerin ve resmi bir kraliyet olmasa da kraliyet ailesine hizmek vermek demek . Ben bunun kısıtlayıcı olduğunu düşünüyorum ama sen olursan yani , eğer sen olursan hayır demem "

Lu Theon'un onu düşündüğünü biliyordu. Minnettardı .

Tamam şimdi öğretmenlerinle tanışmaya ne dersin haftada 10 dersin var ama ek olarak bir sürpriz ders daha var .

Theon onu kat kat dolaştırıp insanlarla tanıştırıyordu . Bu insanların bazıları onu önemsemezken bazıları onu dikkatle süzüyordu . İlk dersi Yakın Geçmiş Tarihiydi ve kısa boylu boyunsuz bir kadın giriyordu ismi Miss Shelia Kim di. Sonrasında hayatında ilk defa adını duyduğu:

BeyazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin