Част 1

661 36 4
                                    

Здравейте, аз съм Вероника на 17 години съм имам русо-кафява коса, сравнително съм висока. Имам кафеви очи и много лунички.
Днес е понеделник "любимият" ми ден. Бях в топлото си легло докато алармата ми не ме събуди. Беше 06:20 чудите се защо ставам толкова рано, е за бавни хора, като мен това даже е късно. Станах едвам-едвам и отидох в банята, измих си лицето и зъбите. След това отидох в стаята ми и застанах пред гардеробда. Е 20 минути минаха и там но най-накрая избрах черни тесни дънки и червено-черна карирана риза. Не бях една от най добре облечените, но и не целях това. Слязох долу и пъхнах последните две тетрадки набързо в раницата ми след което се обух и тръгнах. Навън беше приятно и малко хладно, но не ми пречеше. След 5-минутно вървене най-сетне стигнах училище. Влязох в стаята и там видях моите най-добри приятели Питър и Мерил. С тях бях откакто се помня. Мерил беше лъчезарна, а Питър още малко и щеше да заспи.
- Хей, добро утро как сте?-попитах аз след, което Пит малко се съвзе.
- Добре ами ти?-каза Мерил
- Добре..
След което влезе и учителката ни госпожа Кингс. Не беше една от любимите ми учителки но поне схващах нещо при нея.
- Скъпи ученици-крещеше тя-имам важно съобщение. Вдруги ден ще пристигнат нови ученици, моля дръжте се добре с тях.
Целият ден мина в смях. С тези двамата е трудно да не се разсмееш.
Най-накрая би и последният звънец. Излязох от училище и се запътих към вкъщи. Тъкмо отключвах вратата когато забелязах отсреща хора. Е явно ще имам нови съседи.. "супер"

** Ето това е първата част. Малко е скучна, но трябва все пак да дам някаква информация. Започвам следващата глава. Уверявам Ви че ще е по-интересна.

EXO what?Where stories live. Discover now