36 част-2-ра подчаст

57 9 0
                                    

Влязоха в кафенето, а другите започнаха да се оправят, за да тръгнат към компанията. Всички се качиха в колите и потеглиха. След около 10 минути бяха там. Слязоха от колите и видяха грамадната сграда. Влязоха и се качиха в ансансьора към 16 етаж. Излязоха и всички седнаха на дивана, а Тейон влезе в един от кабинетите. След това се върна и седна.
- Ще тръгваме ли?-попита я Д.О
- Не, ще изчакам още малко Тао, за да ми донесе скиците-каза тя въздишайки. След малко се появи високо момче с руса коса, кафяви очи и доста слабо. Беше доста симпатичен.
- Здравейте, Тейон извинявай за забавянето просто имаше голямо задръстване...-каза той прегръщайки я. След това мина да се здрависа с всички.
*От името на Тао
Стигнах до момиче, високо, с кафява коса и кафяви очи. Беше много красива. Когато ме погледна в очите и видях... Не знам... Тъга! Някак беше тъжна, отчаяна.
- Здравей аз съм СуХьон-каза тя слагайки една усмивка на лицето си.
- Аз съм Тао, приятно ми е-казах аз здрависвайки я. Леле... Беше толкова красива. Високо и стройно тяло. Прекрасна, дълга коса. Невероятни очи... И изобщо всичко в нея беше прекрасно! Чакай малко Тао, какво си мислиш? Имаш приятелка с която много се обичате... СТИГА!
- Тао готов ли си със скиците?-извади ме от мислите ми Тейон
- Д-да ето ги-казах аз подавайки и скиците
- Добре, благодаря, а сега е моментът в който ще ви кажа новината, е... След два дни с Тао ще имаме официална вечеря в комплекса "Мин Кюр". И всички имате покани с кавалерите си...

*Хора... Много съжалявам! Нямам много време за писане (да зннам че това не е оправдание). Надявам се тази част да ви е харесала... За реванш ще ви издам съвсем малко от другата част... Дали СуХьон ще отиде на вечерята или не, защото няма кавалер? Или приятелката на Тао е заминала за Милано и той също няма дама... Или просто ще отидат поотделно?? Ами... Все пак много ви благодаря че четете! <3 <3

EXO what?Where stories live. Discover now