40 Част

75 8 0
                                    

*Гледна точка Тейон
Събудих се от леки болки в корема. Беше 04:32, отидох до банята и измих лицето си. Огледах се в огледалото и се замислих:
- Това ли бях аз?! Момичето което ходеше по барове, клубове, пиеше и правеше каквото си иска? Сега е женена, чакаща две деца. А дали децата ми няма да станат, като мен? Дано да приличат на Д.О
Спрях с мислите си и се върнах в леглото. Отново заспах, но се събудих с остра болка в корема, а нещо се стичаше по краката ми. Беше 05:00. Започнах да ръчкам Д.О да става, но той мрънкаше.
- Д.О за бога водите ми изстекоха-изкрещях най-накрая. Той стана и се паникьоса. Изправи ме леко и ме заведе до колата. Всички бяха станали.
- Ние ще дойдем след малко Те-извика Верон докато тръгвахме.
- Добре мила-отвърнах, а Д.О потегли. Караше доста бързо, но на един сьетоцар спря и трябваше да чака 68 секунди.
- Хайде... Хайде...-казваше си нервно.
- Спокойно мили всичко ще бъде наред-казах му аз дишайки тежко. В този момент тръгна с ряз. Вече стигнахме болницата. Д.Оме изкара от колата и влязохме.
- Молявижена ми ражда-изкрещя той при което двама лекари донесоха носилка и ме сложиха да легна. Д.О беше над главата ми през цялото време докато не ме вкараха в операционната. Влязох вътре и ме сложиха по средата на стаята.
*Гледна точка Д.О
Минаха 6 часа, а още никой не беше излизъл. Нито лекар нито сестра. Дали Тейон е добре... Дали децата ми са добре? Чакахме още 1 час докато една сестра не излезе. Станх с насълзени очи.
- Сестра моля ви кажете ми нещо, ще полудея-казах аз със скръстени ръце. Тя само се усмихна.
- Честито господине имате две прекрасни близначета, а жена ви... О тя е много силна жена-при това аз просто не знаех къде съм. Може би бях най-щастливия човек на земята и аз не знам. Много исках да видя Тейон, но вътре още имаше лекари. Седнах и видях всички да идват.
- Д.О какво става?-попита ме Верон задъхано
- Имам си близначета-отвърнах и с насълзени очи и усмивка и всички започнаха да ме прегръщат. Най-сетне двамата лекари излязоха.
- Докторе може ли да я видя?
- Заповядайте-отвърна ми другия. Влязох в стаята, а там стояха те, моето семейство, моето всичко. Тейон държеше едното дете, а другото беше в ковьоза. Влязох, а тя само ми се усмихна. Отидох до леглото и се надвесих над спящото бебе. Беше момиче, а Тейон държеше момчето. Взех малката принцеса. Малко се разбуди, но след това отново заспа. Седнах до Тейон и двамата само се гледахме. Това беше най-прекрасния момент в живота ми. Погледнах момчето приличаше на Тейон, след това погледнах момичето.
- Да скъпи, същата е като теб-прошепна ми тя и след това се засмяхме тихо...

* Хей хора, здравейте това е 40 част. Знам, че е кратка, но такъв момент трябва да се отдели специална глава. Искам да ви благодаря, че четете и ако искате да започнете да четете историята ми "Социален живот" която бях изоставила доста дълго, но отново задействах. След няколко дни се надявам да кача и най-новата си история "Нямам избор" в която главни герои са две момичета и BTS. Надявам се да ви харесат и отново благодаря! ❤❤

EXO what?Donde viven las historias. Descúbrelo ahora