Част 32

74 12 1
                                    

Догоних я и я хванах за ръката дърпайки я към себе си. Дишаше тежко, а дъхът и се удряше в моя.
- Ти ме харесваш, нали?-попитах я след което и се усмихнах
- Теб?! Разбира се, че не а сега ме пусни!-каза тя, но виждах, че леко се притесни. Беше на прага на вратата, но преди да влезе ѝ извиках.
- Харесвам те и то много! Не мога да спра да мисля за теб!-след което тя се обърна, тръгна към мен и ме целуна. Обвих ръце около кръста ѝ а тя около врата ми. Задълбочената ни целувка бе прекъсната от виковете и аплодисментите на другите които идваха.
- Ооо още една двойка-каза Мерил и постави главата си на рамото на Сеун
- Не мисля, че са единствените!-каза Бекхюн сочейки и повдигайки вежди към хванатите за ръка СуХьон и Крис.
- Е, сега какво ще правим?-попита Верон
- Аз се прибирам, вие каквото искате правете, а колкото до теб, тази целувка не значи нищо, забрави я!-каза Съни и влезе обратно в къщата, а Лухан стоеше безучастно, като стрелнат.
- Спокойно, жените са такива-каза Сеун, а Мерил го изгледа на криво-ъъ да, да идвам скъпа-и веднага тръгна. Лухан остана отвън, а всички други влязоха вътре. Седна на моравата и се загледа в небето. Звездите бяха толкова красиви, как искаше някак да отиде при тях. Той се излегна и затвори очи. След малко рвзко ги огтвори, чувствайки нечий меки устни върху неговите.
Той се отдели рязко и стана.
- Съни?-каза плахо той
- Съжалявам, не исках да съм груба... Просто се ядосах, че ни прекъснаха...-каза тя и го прегърна. Той ѝ отвърна и така легнаха на моравата.

*Така не ругайте ;д знам, че е прекалено кратка, но както ви казах за двете нови двойки, две отделни части. Въпреки това се надявам да ви е харесала и благодаря, че четете! :*

EXO what?Where stories live. Discover now